Wednesday, October 20, 2010

Τα περίεργα του ταξιδιού

Όπως κάθε ταξίδι, έτσι κι αυτό, σημαδεύτηκε από τα περίεργα που συναντήσαμε στο δρόμο μας...Εδώ, σας τα παρουσιάζω, έχοντας τις φωτό -ανάλογα από το περιεχόμενο- σε 2 διαστάσεις...Κάποιες είναι βιαστικές και πρόχειρες, άλλες είναι θολές, κι άλλες τραβηγμένες σε κίνηση...Ήταν στιγμές που μείνανε στην ψηφιακή επειδή για κάποιο λόγο αξίζανε να διατηρηθούν...

Το ροζ στρουμφάκι, η Πόπι...Δε ξέρω πώς της ήρθε και με συμπάθησε, μάλλον όμως είναι η εξαίρεση στον κανόνα: Όλα τα μικρά με μισούν...ΟΙ ανηψιές μου με τρέμουν, πράγμα που με διασκεδάζει αφάνταστα, αν και απορώ γιατί...Μάλλον φταίει το χιούμορ μου, επειδή όποτε τις έβλεπα, τους περιέγραφα συνταγές μαγειρικής, με αυτές πρώτο πιάτο...Η Πόπι όμως, ακάθεκτη...Με τα νυχτικούλια της την έφεραν οι γονείς της στο sunset point της Hokitika για να δουν το δειλινό...Και ατρόμητο παιδί...Ισορροπούσε πάνω στα βράχια σαν κατσίκι...

Στο ίδιο σημείο, οι ψαράδες του whitebait, του μικροσκοπικού γόνου των ψαριών της οικογένειας galaxias, που παραδοσιακά ψάρευαν οι Μαορί και πλέον ψαρεύεται τόσο στη ΝΖ όσο και στην Αυστραλία, με την ίδια μανία...Το κάνουν ομελέτα, αφαιρώντας από τα αυγά τους κρόκους, επειδή κόβουν την ψαρογέυση...
Ναι, ΟΚ, ευχαριστώ πολύ δεν θα πάρω...


Ένα μνημείο, νομίζω κοντά στο Ngatimoti...Το άσπρο κτίσμα είναι εγκαταλειμμένη εκκλησία, τριγύρω τα προβατάκια βόσκουν αμέριμνα...Για να συμπληρωθεί το καρέ των όσων περίεργων υπάρχουν μέσα στη φωτό, μπροστά από το μνημείο, υπήρχε ένας στύλος ηλεκτροδότησης, που στην 1η φωτό, τον αφαίρεσα με το photoshop, διαφορετικά η όλη σύνθεση θα ήταν ελεεινή και τρισάθλια (2η φωτό)...

Αστερίες του είδους kokkinasterias kalamaria, ή αλλιώς όπως είναι γνωστός εδώ, "αστερίας με 11 πόδια"...Βέβαια ο αριθμός των ποδιών ποικίλει και μπορεί να βρεθούν ζώα με 7 έως14 πόδια, στη συγκεκριμένη φωτο, ο ένας έχει 10 και ο άλλος 12...Το χαρακτηριστικό τους είναι οτι μπορούν να κοπούν στη μέση, και παρόλα αυτά και τα δυο μέρη να επιζήσουν και να γίνουν 2 νέοι αστερίες...

Η δύναμη της φύσης: δέντρα που φύτρωσαν πάνω στους βράχους (!), στον παγετώνα Franz Josef...

Oι Pancake rocks , στην ακτή Punakaiki ...Η ταμπέλα απευθύνεται (κυρίως) στα παιδιά επισκέπτες, αλλά είχε μεγάλη επιτυχία και ανάμεσα στους μεγάλους

Ο cliff road, δίπλα στον ποταμό Buller...Μου θύμισε λίγο το δρόμο προς το μοναστήρι του Προυσσού, στο Καρπενήσι...(Ωραία είναι εκεί...)

Οι ΝΖηλανδικοί δρομοι είναι ένα ζήτημα...Αν περιμένετε φωτισμό, εθνικές οδούς με πολλές λωρίδες κυκλοφορίας, διαζώματα και μεγάλες ταχύτητες, κλπ, ξεχάστε το...Δεν υπάρχουν και ούτε πρόκειται να φτιαχτούν ποτέ, λόγω του υψηλού κόστους...Αντίθετα, θα συναντήσετε πολλά έργα, καθυστερήσεις, παρακάμψεις, και αίσχιστο οδικό δίκτυο, που αντίστοιχα στην Ελλάδα θα σας έκαναν να αναφωνήσετε το ιερό και άκρως δικαιολογημένο "αϊ σιχτίρ", εδώ όμως -πλην των τουριστών που τραβάνε τα πάνδεινα λόγω του πολιτισμικού σοκ- δεν αντιδράει κανείς...
Α ναι, ξέχασα να σας πώ! Πώς λέμε εμείς "Ελλαδιστάν";; ΟΙ ΝΖηλανδοί λένε "Niwzillun"...

Ένα τροχόσπιτο, ή καλύτερα ένας θάλαμος-υπνωτήριο στηριγμένο πάω σε ένα απλό αγροτικό...Κι όμως με αυτή τη πατέντα, πάω στοίχημα οτι το γηραιό ζευγάρι των ιδιοκτητών, θα ταξίδεψαν και κατασκήνωσαν σε όλη τη ΝΖ...Τους ζήλεψα...

Μεταφορά ζώων, στην Εθνική οδό...Ένα μικρό φορτηγό με καρότσα μετέφερε 3 γελάδες και στο ρυμουλκούμενο ήταν τα μοσχαράκια τους...Μας πήγε έτσι για κάμποσα χιλιόμετρα, μέχρι να στρίψει σε μια φάρμα που ήταν ο τελικός προορισμό τους...

Ένας αρσενικός σπίνος, που συμπάθησε τον Ίωνα, όταν σταθμεύσαμε για λίγο δίπλα στη λίμνη Ιάνθη...Δεν τον φοβόταν αλλά απαιτούσε να ταϊστεί, όπερ και εγένετο, με ψωμί του τοστ, που είχαμε στα λιγοστά μπαγάζια μας...Μετά, μην τον είδατε...

Ένας φασιανός, κάτω από ένα δέντρο, δίπλα στο δρόμο κοντά στο Νέλσον...Δεν πίστευα αυτό που έβλεπα, έψαξα για πληροφορίες και βρήκα που τους φέρανε οι άποικοι στα τέλη του προηγούμενου αιώνα...Μετά τους κυνηγούσαν ανηλεώς για να μειώσουν τον πληθυσμό τους, επειδή όμως γινόταν εκτεταμένη χρήση δηλητηριασμένων δολωμάτων για να μειωθεί ο αριθμός των ποντικιών, οι φασιανοί έπεσαν επίσης θύματα του δηλητηρίου...Τώρα έχουν μείνει λίγοι στην περιοχή του Νέλσον, και περισσότεροι στο Βόρειο νησί, όπου ακόμα τους κυνηγούν, φυσικά...

Φοίνικες Nikau και ένα weka, που έψαχνε για φαγητό...Ήταν όμως πολύ ντροπαλό και δεν πλησίαζε στο φαΐ που του ρίχναμε (πάλι ψωμί του τοστ)...

Ένα νεκρό μωρό kekeno, στην παραλία της Χοκιτίκα, εκεί ακριβώς που περιμέναμε να δούμε τη δύση του ήλιου...Και την επόμενη μέρα, εκεί ήταν...Φαντάζομαι και την μεθεπόμενη...Μέχρι την ώρα που καμιά κακοκαιρία, θα ανέβαζε τη θάλασσα τόσο ψηλά στην ακτή, ώστε να το ξεσύρει πάλι στα ανοιχτά και να το ξεβράσει κάπου αλλού...

Και το τελευταίο: τέτοιες ταμπέλες, όλων των μεγεθών και των σχημάτων, κατακλύζουν τη Westland...Αυτή εδώ, μάλλον ξέμεινε από την οργανωμένη διαμαρτυρία τον περασμένο Μάιο, οπότε είχανε στήσει πλακατ σε όλη την έκταση της Δυτικής ακτής, ενάντια στη χρήση του 1080...
Το 1080 είναι ένα δηλητήριο που εισάγεται από την Αμερική και χρησιμοποιείται σε δολώματα για να "ελέγξει" τους πληθυσμούς πόσουμ (κυρίως), αλλά σκοτώνει εκτός από όλων των ειδών τα άγρια ζώα της ΝΖ, ακόμα και αγελάδες, πρόβατα, άλογα και κάθε λογής οικόσιτα...(Εμείς είδαμε άπειρα νεκρά πόσουμ, λαγούς και κουνέλια, ακόμα και ένα αγριογούρουνο, πεσμένο στην άκρη του δρόμου, απλά περνώντας με το αμάξι...)
Σε όλες τις βρύσες που συναντήσαμε στο δρόμο μας, άλλες ταμπέλες ανέφεραν πως το νερό πριν χρησιμοποιηθεί, έπρεπε οπωσδήποτε να βραστεί...Εγώ προσωπικά δεν άγγιξα τίποτα και απορώ πώς ετούτοι εδώ είναι τόσο αφελείς ώστε να νομίζουν οτι το δηλητήριο αυτό δεν βλάπτει τον άνθρωπο, και πως είναι ακίνδυνο όταν διαλύεται...
(Δηλαδή που πάει, όταν διαλυθεί το δόλωμα; Εξανεμίζεται;;;)
Τεσπά, μετά από χρόνια αγώνων, το Αμερικανικό Κογκρέσο απαγόρευσε την παρασκευή και χρήση του δηλητηρίου, και τώρα οι ΝΖηλανδοί -μάλλον- θα ξεμείνουν από προμηθευτές...
Πάρτε και μερικά σχετικά λινκ...Προσοχή!!! ΟΙ φωτό είναι ΠΟΛΥ ΣΚΛΗΡΕΣ...


ΥΓ. Ο υπολογιστής της μιας μου κόρης χάλασε, και μέχρι να φτιαχτεί, θα χρησιμοποιεί τον δικό μου...Αν αργώ να απαντήσω στα σχόλια ή δεν σας επισκέπτομαι, να ξέρετε οτι είναι απ' αυτό...

41 comments:

Hfaistiwnas said...

Η θέση αυτή πριν από τον Προυσσό ονομάζεται Κλειδί και μετά από αυτό με κατεύθυνση προς Καρπενήσι, βλέπεις το χωριό μου πρώτα!!!χαχαχα!
Πραγματικά σκληρές οι φωτό στα λινκ!
Ουάου Φαντάζομαι πολύ λίγα ζώα θα μπορούν να ξαναδημιουργήσουν το άλλο τους μισό αν τα κόψουν..

ZouZouna said...

Eγώ θέλω το..... δαχτυλίδι επάνω, λιχουδιά ψαριών ok, κι εγώ δεν θα πάρω, αλλά η φωτο με τον φασιανό "όλα τα λεπτά".

Ωραία εκδρομή σου ήρθα μεσημεριάτικο. Αντε φεύγω πάω σπίτι μου, μην αρχίσει τα κουνήματα πάλι.

μάτς και μούτς κι ευχαριστώ. βρε ενα γλυκό δεν είδα, δεν έχουν γλυκά εκεί?
μπαααα, τι περιμένω....!

Ευρύνοος said...

Τεράστια καταστροφή!!!
δηλητηριάζουν τα πάντα στην Φύση!!

καλά, έχουν τρελαθεί τελείως;

για κάνε μία έρευνε για τα ποσοστά καρκίνου απο την εποχή που άρχισε να κυκλοφορεί το 1080 στην Ν.Ζ

ίσως να βγεί λαυράκι..

κι εμείς λέμε για τα chemtrails..
εκεί ψεκάζουν στα ίσα βλέπω..

χαιρετώ σας..

Άθεος said...

Την πήραμε τη δόση μας πάλι!
Ευχαριστούμε!
Μας έφτιαξες!

Unknown said...

Ευχαριστώ για την περιήγηση, τις ιστορίες από την ΝΖ και τις όμορφες φωτογραφίες.
Περιμένω την επόμενη ανάρτηση.
Καλό Σαββατοκύριακο.
Κωστής

Ektoras said...

Μέχρι τις τελευταίες 2 φωτογραφίες καλοί μου Artanis και Ίωνα, το καταδιασκέδαζα αυτό το πόστ. Το νεκρό kekeno όμως και το 1080, μου έκοψαν το χαμόγελο.
Και τι είδους ταμπέλα είναι αυτή:

" If you drink the water you are a bloody idiot? "

Δεν έγραφαν καλύτερα " We are bloody idiots cause we are poisoning our country and killing it's species"?

Τέσπα να περνάτε πάντα καλά με υγεία

Φιλιά

ολα θα πανε καλα... said...

Πέφτει πάρα πολύ ωραία το φως πάνω στο πανωφόρι και στο σκουφάκι του παιδιού.Ωραία ώρα!

kostaslogh said...

φρίκη!πιο ηλίθιο και καταστροφικό τρόπο δεν ;θα μπορούσαν να βρούν για να μειώσουν τους πληθυσμούς !!

Roadartist said...

Ούτε εγώ θα άγγιζα τίποτα.. Φρίκη είναι πραγματικά :(

Ra Ma said...

Μου αρέσει: που κάνετε συνέχεια βόλτες, που φωτογραφίζεις, ψάχνεις και μαθαίνεις την επιστημονική ονομασία του κάθε ...μικροοργανισμού που συναντάς, που ταΐζετε κάθε πεινασμένο ζωντανό, που μας μεταφέρεις τις εμπειρίες σου, ...που πειράζεις τις φωτογραφίες με το photoshop!!!

Καλημέρα!!!

Artanis said...

@Ηφαιστιωνάκι μου είναι πανέμορφο το μέρος αυτό...Από τη μια πλευρά ο βράχος, από την άλλη το ποτάμι πνιγμένο στα πλατάνια, υπέροχα! Το σημείο που δείχνω στη φωτό, είναι πολύ σύντομο σε απόσταση, καμιά σχέση με το Κλειδί...

Artanis said...

@Ζουζούνα μου, το δαχτυλίδι αυτό δεν το έχω πια, μόνον η φωτό του μου έχει μείνει :(
Γλυκά έχουν πολλά, αλλά εγώ το ένα που προτιμώ είναι η Πάβλοβα...
Άσε και έχει να μας κουνήσει από χθες το μεσημέρι...Φτου, φτου να μην το ματιάσω :)

Artanis said...

@Ευρύνοέ μου, δεν ψεκάζουν, με ελικόπτερα ρίχνουν δηλητηριασμένα δολώματα, χρώματος πράσινου φλούο... Τον περασμένο Μάιο, ρίξανε 22 τόνους σε όλη τη Δυτική ακτή...
Για τις πιθανές αρρώστιες και μολύνσεις δεν υπάρχει καμία επίσημη κυβερνητική ενημέρωση, υποτίθεται πώς το 1080 είναι ακίνδυνο για τους ανθρώπους...Στα λινκ όμως που παραθέτω, οι γράφοντες επιστήμονες διατείνονται οτι η χρήση του 1080 έχει δημιουργήσει ήδη πολλά προβλήματα υγείας, όπως καρκίνους, αρρώστειες, αλλεργίες και άλλα...

Artanis said...

@Άθεέ μου, σου χάλασα τη διάθεση;;;

Artanis said...

Αγαπητέ @Naturedigital/Κωστή, ευχαριστώ πολύ...Δυστυχώς δεν είναι και οι καλύτερες φωτό, αλλά δεν γινόταν αλλιώς...
Καλό Π/Σ/Κ και σε σένα :)

Artanis said...

@Ektoraκι μου, οι αντιτιθέμενοι στις ρίψεις του δηλητηρίου, παράλληλα με τις επίσημες πινακίδες και σήματα για την ύπαρξη των δηλητηριασμένων δολωμάτων, έβαλαν και τις δικές τους πινακίδες διαμαρτυρίας: η φωτό δείχνει μία από αυτές...
Η φύση της ΝΖ είναι πανέμορφη, αλλά δυστυχώς δεν είναι "100%Pure", όπως διαφημίζουν...
Ναι, το ποστ είχε πλάκα, μέχρι τα 2 τελευταία θέματα...Γι αυτό μπήκαν στην ουρά της ανάρτησης, άλλωστε...
Τα λινκ τα κοίταξες; Εσύ έχεις άριστη γνώση αγγλικών...

Artanis said...

Καλή μου @ολα θα πανε καλα, ήταν τρισχαριτωμένη η μικρή...Κάναμε παρεούλα όσην ώρα βλέπαμε το δειλινό...Η φωτό είναι λίγο στραβή, αλλά δυστυχώς οι υπόλοιπες ήταν τρισχειρότερες από ποιότητα...
Σε φιλώ...Τί κάνει ο Σωτηράκης;

Artanis said...

@kostaslogh μου είναι περίπλοκα τα πράγματα, με τα είδη ζώων που υπάρχουν εδώ...Είδες με τους φασιανούς...Το θέμα είναι οτι για τον ένα ή τον άλλο λόγο, οι άποικοι γέμισαν τη χώρα με ζώα που δεν ανήκαν εδώ, και που χωρίς θηρευτές άρχισαν απειλούν τα γηγενή είδη, σε σημείο που τα οδήγησαν σχεδόν στην εξαφάνιση...Δεν φταίνε όμως μόνον τα εισηγμένα είδη, αλλά και οι ίδιοι οι άνθρωποι με τη βλακεία και την άγνοιά τους, που εξάλειψαν αρκετά άλλα ζώα της ΝΖ, όπως το πουλί Huia...
Όσο για το 1080, είναι η λύση "πασάλειμμα"...Δεν διορθώνει την κατάσταση, αλλά την διατηρεί ως έχει, οδηγώντας όλα τα ζώα που καταναλώνουν τα δολώματα -και όχι μόνον τα "παρασιτικά είδη" - σε μαρτυρικό και αγωνιώδη θάνατο...Και σίγουρα μολύνει τη φύση και τον υδροφόρο ορίζοντα και προκαλεί προβλήματα και στους ανθρώπους...

Artanis said...

@Roadartist μου, πιο φρίκη δεν γίνεται...Μια φίλη που τώρα δουλεύει για τον ΟΗΕ, έλεγε οτι το κράτος δεν θέλει κανέναν στα εθνικά πάρκα, ενώ αντίθετα οι Μαορί που τα διεκδικούν (και για αυτό το λόγο οι διεκδικούμενες γαίες έγιναν πάρκα), τα θέλουν ανοιχτά σε όλους και πρωτίστως για αυτούς τους ιδίους, αντιδρούν και στη ρίψη του 1080...
Όσο για τα πολύτιμα kiwi τους, μην νομίζεις οτι τα προσέχουν ιδιαίτερα...Μέσα σε 1 μήνα είχαν 2 σημαντικές απώλειες, η μία εκ των οποίων, ο 12χρονος Stripes, που τον έπνιξε σκύλος, μέσα σε υποτιθέμενη προστατευόμενη ρεζέρβα, ενώ μια θηλυκή που έκανε 8 μήνες να επανέλθει μετά από τροχαίο, πνίγηκε σε αρδευτικό κανάλι, όταν την απελευθέρωσαν σε λάθος μέρος, αντί για κάποιο απομονωμένο και ελεγχόμενο πάρκο...
Τί να πω ρε γμτ...

i am not a saint said...

κι εμένα όλα τα μικρά με μισούν, δεν τα αδικώ βέβαια, κάτι πρέπει να είναι στο μάτι μου που τα τρομάζει. Απεναντίας οι γάτες με συμπαθούν πάρα πολύ...

akrat said...

ΚΑΛΗΜΕΡΑ

εγώ τελικά νομίζω ότι έχω πάει εκεί κάτω..

βρε τι μας έκανες άμα μου κάτσει δώρο για ΝΖ δεν θα πάω αφού τα ξέρω ούλα...

Artanis said...

@Marconi μου, ή κάνω ολοκληρωμένη δουλειά, ή δεν κάνω καθόλου :)
Το photoshop το χρησιμοποιεί μόνον σε ακραίες περιπτώσεις...
(Τί τον ήθελαν και τον φύτεψαν τον βρωμο-στύλο στη μέση της φωτό μου, μπορείς να μου πεις;;; Ε κι εγώ αφού μπινελίκωσα με την ψυχή μου, έβαλα τα μεγάλα μέσα...)

Artanis said...

Αγαπητέ @Υου 'r' not a saint, οι γάτες κι εμένα με συμπαθούν πολύ, όπως και όλα τα ζωντανά άλλωστε, εκτός από τα πιτσιρίκια (και δη τ'ανήψια μου...)
Πέρασα από το μπλογκ σου και διασκέδασα με τα γραφόμενα, έχεις ωραίο χιούμορ και σ' ευχαριστώ :)

Artanis said...

@Αkrat μου, σιγά και μην τα έμαθες όλα (υπερβολές!!!)
Έλα και θα περάσουμε τέλεια, (αρκεί να είμαι ακόμα εδώ...)
Διαφορετικά, μεηλάκια για οδηγίες :))

Sophia Kollia said...

Καλημέρα!
Τι γίνεται? Κάνει ζέστη τώρα? Εδω ακόμα έχουμε 25 βαθμούς! Μπάφιασα!
Μωρέ γιατί φοβήζεις τα παιδάκια....?
Πολλά φιλιά!!

Άθεος said...

Μου την έφτιαξες, καλέ...

Ektoras said...

Όχι Artanis μου, έχω δεί αρκετά τέτοια, δεν τ’αντέχει το στομάχι μου...
Αρκέστηκα να διαβάζω το πόστ σου και να κλικάρω τις φωτογραφίες που είχαν άλλες πλάκα άλλες ομορφιά ειδικά το " ροζ στρουμφάκι " άπαιχτη έτσι όπως την έγραψε ο φακός.
( Eκτός από τις δυο τελευταίες που φέρνουν μελαγχολία ).
Πάντως καλά κάνεις και δείχνεις και τα καλά και τα στραβά

Καλό Σαββατοκύριακο

Πολλά φιλιά σε εσένα και τον Ίωνα

i am not a saint said...

εμένα πάντως όχι όλα τα ζωντανά, έχω ένα θέμα με τους στρουθοκαμήλους, τρεις φορές στη ζωή μου με έχει δαγκώσει ζώο, τις δύο αυτά τα ατσούμπαλα λελέκια...

fractal said...

¨ομορφα με ταξίδεψες απόψε.
Και είχα κατι ακεφιές..
Όμορφα να περννας καλή μου, για να περναμε και εμείς μαζί σου καλά

ΚΩΣΤΑΣ ΒΛΟΥΤΗΣ said...

Τους συνδέσμους ούτε που τους άγγιξα, διότι δεν αντέχω εικόνες έξω από αυτές που... αντέχω!
Το νεκρό kekeno και το 1080 σου παίρνουν τη "γιορτή" που ζεις διαβάζοντάς το αλλά αυτό δεν είναι η ζωή;

Γλαφυρά δοσμένο κι αυτό αρέσει.
Όπως πάντα.

Με την αγάπη μου.

Κώστας
vloutis.blogspot.com
vloutis.wordpress.com
facebook.com/kostasvloutis
twitter.com/kostasvloutis
friedfeed.com/kostasvloutis

monahikoslikos said...

Εμείς του '60 οι εκδρομείς βλέπουμε μέσα απ' τα μάτια σου και το φακό σου μέρη που δύσκολα μπορεί κάποιος να επισκεφτεί...
Να σαι πάντα καλά...

Artanis said...

@sofia μου, και ζέστη κάνει, και κρύο, και βροχή, και αέρα, και χαλάζι, καμιά φορά μάλιστα όλα μαζί μέσα σε ένα μόλις 24ωρο...
Έτσι είναι ο καιρός εδώ; 25 βαθμούς;;;
Ζηλεύωωωωωωωωωωωωωωωωω...

Artanis said...

@Άθεέ μου, εντάξει τότε, να μην ανησυχώ...Τί νέα από το "μέτωπο" της Καλύμνου;;;

Artanis said...

@Ektoraκι μου, πάντα -μα πάντα- τα καλά και τα κακά συνυπάρχουν...Καλό είναι να τα γνωρίζουμε και τα μεν και τα δε, αλλά να κρατάμε μόνον τα καλά, στο τέλος...
Καλή Κυριακή να έχεις, σε φιλώ...

Artanis said...

Φίλε @Υου 'r' not a saint, δεν είσαι ο μόνος (αν και μένα δεν με τσίμπησαν ποτέ, στρουθοκάμηλοι...)Αντίθετα με έχουν τσιμπήσει κύκνοι, ένας κόκορας, χήνες, και ένα σωρό άλλα ζωντανά, αλλά δεν κρατάω κακίες :) Τα αγαπάω όλα εξίσου...
Αποφεύγω μόνον τα καμηλοειδή (λάμα, αλπακά κλπ) επειδή αμα τσατιστούν, φτύνουν...Έχουν σε πολλά πάρκα και φάρμες στη ΝΖ, και όσοι δεν το ήξεραν, την πάτησαν άσχημα :/

Artanis said...

@fractal μου σ' ευχαριστώ, χαίρομαι που σου άρεσε το ποστ...Καλή Κυριακή να έχεις :)

Artanis said...

@ΚΩΣΤΑ ΒΛΟΥΤΗ μου συμφωνούμε 100%!!!
Και πέραν αυτού, δεν έχω να σχολιάσω κάτι άλλο...
Σ' ευχαριστώ για την κατανόηση και για τα καλά λόγια, φιλιά πολλά από ΝΖ...

Artanis said...

@Λύκε μου, η ΝΖ είναι πανέμορφη, άσχετα με τις πράξεις των ανθρώπων...Χαίρομαι που σου άρεσαν οι φωτό του ποστ, παρά την τροπή που πήρε η ανάρτηση, και σ' ευχαριστώ για τα καλά λόγια...
Καλά να περνάς, να έχεις μια όμορφη Κυριακή

kiki said...

Όνντως πολλά περίεργα! Όσο για το τελευταίο...τι να πω...

Και λοιπόν;E allora? said...

τρελαίνομαι για τα φωτοτοξίδια σου

καλή βδομάδα σου εύχομαι
χχχ

KitsosMitsos said...

Θα σταθώ στην φωτογραφία με το ροζ στρουμφάκι (στην τελευταία πραγματικά δεν θέλω).
Αξιολάτρευτο!