Monday, November 9, 2009

Γαλακτομπούρεκο

Υλικά για γαλακτομπούρεκο
Φυσικά, 1 πακέτο φύλλο κρούστας, περίπου 11-12 φύλλα

Για την Κρέμα

5 αυγά ελαφρά χτυπημένα
4 φλυτζάνια γάλα φρέσκο
1 φλυτζάνι κρέμα γάλακτος
1,5 φλ/νι ζάχαρη
1 φλ/νι σιμιγδάλι ψιλό
2 βανίλιες
Βούτυρο λιωμένο για το άλειμμα των φύλλων

Για το Σιρόπι

2,5 φλ/νια νερό
2 φλ/νια ζάχαρη
1 φλυτζάνι μέλι
Ένα μικρό ξυλάκι κανέλα
(εγώ δεν είχα ξύλο κανέλας και έβαλα λίγη σκόνη...)

Εκτέλεση

Σε κατσαρόλα βάζουμε το γάλα κρύο, την κρέμα γάλακτος προσθέτουμε την ζάχαρη και το σιμιγδάλι.
Βάζουμε να βράσει και ανακατεύουμε το μείγμα συνεχώς, για να μη μας κολλήσει. Μόλις αρχίσει να κοχλάζει, σβήνουμε το μάτι και ρίχνουμε μέσα τα χτυπημένα αυγά μας ανακατεύοντας συνεχώς…

Το κατεβάζουμε από τη φωτιά και στρώνουμε σε βουτυρωμένο ταψί ή πυρέξ, τα μισά φύλλα κρούστας, αφού τα βουτυρώσουμε ανάμεσα.
Ρίχνουμε πάνω στα φύλλα την κρέμα και την στρώνουμε με μια σπάτουλα (αν χρειάζεται)... Από πάνω στρώνουμε και τα υπόλοιπα φύλλα κρούστας βουτυρώνοντάς τα κι αυτά….

Ό,τι περισσεύει από το πλάι, το ψαλιδίζουμε και το υπόλοιπο το γυρνάμε σε λεπτό κόθρο (η δική μου μέθοδος, μας αρέσουν οι γωνίες)...Διαφορετικά μπορείτε να τα γυρίσετε προς τα κάτω, στα τοιχώματα του ταψιού, με τη βοήθεια της σπάτουλας (μέθοδος της μητέρας μου...)

Βουτυρώνουμε την επιφάνεια του γλυκού και τη χαράζουμε σε κομμάτια.
Ψήνουμε σε προθερμασμένο φούρνο 180c πάνω- κάτω για περίπου 60 λεπτά ή μέχρι να ροδοκοκκινίσει το φύλλο.
Το βγάζουμε από το φούρνο και το αφήνουμε να κρυώσει καλά. Στη συνέχεια φτιάχνουμε το καυτό σιρόπι και περιχύνουμε το κρύο γλυκό, ή έχουμε το σιρόπι φτιαγμένο από πριν (να έχει κρυώσει εντελώς) και περιχύνουμε το ζεστό γλυκό….
Αυτό έκανα εγώ, σ’ αυτήν την συνταγή…
Με την ίδια σύσταση κρέμας, φτιάχνω μπουγάτσες και μπουγατσάκια…Είναι πεντανόστιμα…
Καλή επιτυχία!


Χθες, είχε τα γεννεθλιάκια του ο Ίωνας...Να του ευχηθώ λοιπόν κι από ΄δω, χρόνια του πολλά και να τον χαιρόμαστε...Να τα εκατοστήσει!!!
(Η φωτό είναι λίγο σκοτεινή και σχεδον υπερπαραγωγή, σαν τα βεγγαλικά της προηγούμενης ανάρτησης, μιας και τα πιτσιρίκια δεν τσιγκουνεύτηκαν σε κεριά και προετοιμασία...Ωχ, και πλησιάζουν και τα δικά μου γεννέθλια...θα μου στοιχίσει ο κούκος αηδόνι, κι έλεγα να τα ...ξεχάσω φέτος...)
Σας φιλώ όλους...

94 comments:

Hfaistiwnas said...

Και από μένα τα Χρόνια πολλά μου!
Βρε το ζήλεψα!!! Πήρα τη συνταγή αλλά σαν πολύπλοκο μου φαίνεται!λολολ!

roadartist said...

ΧΡΟΝΙΑ ΠΟΛΛΑ ΣΤΟΝ ΙΩΝΑ!!!

Να είστε πάντα ευτυχισμένοι, πάντα μαζί,με την υπέροχη οικογένεια σας.. τα δικά σου χρόνια πολλά στην ώρα τους :))))

Καληνύχτα!

Ευρύνοος said...

Ωωωωωωωωωω
βλέπω ο Ίωνας έχει γενέθλια την ίδια μέρα με την σύζυγο μου..

να τα εκατοστήσει λοιπόν!!

πάντα χαρές και υγεία πάνω απ'όλα..
πικραμένη ιστορία τα γλυκά τέτοια εποχή, που κάνω διατροφή..
κλάψ!

καλησπέρα σας :)

Leviathan said...

to pio agapimeno mou gliko...ax kai eimai se diaita... :) filia kai kali evdomada!!!! :)

Cassiel said...

Tελεια!!! Σου κανω ποδαρικο....τι μας κανεις βρε Αρτανις μου....ωραια, το οτι ειναι το αγαπημενο μου γλυκο ειναι δεδομενο...μου θυμισες ποσο καιρο εχω να φαω γαλακτομπουρεκο....!!! Ναι ξερω, δεν μπορεις να βρεις ενα ζαχαροπλαστειο της προκοπης εκει και πρεπει να κανεις ολα τα γλυκα μονη σου!!! Να χαιρομαστε τον Ιωνα!! Και μην διανοηθεις να ξεχασεις τα δικα σου γενεθλια!! Φιλια πολλα

ZouZouna said...

Να τα εκατοστήσει ο Ιωνας, να είναι γερός και δυνατός, να τον χαίρεαστε κι εσύ πάντα να φτιάχνεις υπερπαραγωγές!!!!

τσιμπώ κομματάκι κι εξαφανίζομαι!!! νιαμ νιαμ, την γλυκα του νάχεις !!!
τα φιλιά μου, στο ξύπνημά σας!!!

Artanis said...

@Ηφαιστιωνάκι μου, είναι πιο εύκολο απ' όσο νομίζεις...Η κρέμα γίνεται σε χρόνο dt και το στρώσιμο των φύλλων έχει και πλάκα μπορώ να σου πω :)
Και είναι και μούρλια γλυκό...
Όσο για θερμίδες και τέτοια, ε, δεν είναι και γλυκό που το φτιάχνεις και κάθε μέρα...
Καλό σου βράδυ, φιλιά πολλά...

Ανώνυμη said...

Πω, πω, μα τι μας κάνεις τώρα βραδιάτικα. Με πιάνουν σύνδρομα στέρησης! Επισκέψεις δέχεστε; Ταπεράκια στέλνετε; DHL με χρέωση δική μου. Μπράβο! Η συνταγή τυπώνεται πάραυτα και προγραμματίζω χρόνο να δοκιμάσω την τύχη μου.
Χρόνια σας πολλά!!

Artanis said...

@roadartist μου, σ' ευχαριστούμε πολύ!!!
Τα δικά μου γεννέθλια, λέω να τα αναβάλλω για του χρόνου ;)
Πω, πω, και όσο σκέφτομαι ΠΟΣΟ γίνομαι...

Φιλιά πολλά από ΝΖ, καλό σου βράδυ...

Artanis said...

@Ευρύνοε, χρόνια της πολλά, να την χαίρεσαι, ή μάλλον να τους χαιρόμαστε και τους δύο :)
Εντάξει, το γαλακτομπούρεκο ως γλυκό, τις έχει τις θερμίδες του, αλλά δεν το τρως και κάθε μέρα...
Ενα κομμάτι δεν θα σε πειράξει τόσο πολύ, ειδικά αν είναι φτιαγμένο με αγνά υλικά...Σκέψου πόσες θερμίδες έχει ο καφές καπουτσίνο...

Φιλιά, φιλιά, φιλιά, χρόνια σας και χρόνια μας πολλά...

Artanis said...

@Leviathan, είναι από "σπίτι", το συγκεκριμμένο, όχι εμπορίου με έτοιμες κρέμες κλπ...
Ένα κομματάκι δεν θα σε πειράξει, μια στο τόσο...
Και αν έχεις και καλεσμένους ή και μόνον για την οικογένεια, συμφέρει και είναι και πολύ ωραίο για κέρασμα...
Σε φιλώ κι εγώ, καλό σου βράδυ...

Artanis said...

@Cassiel μου, στα γεννέθλιά μου, γλυκό -έκπληξη...Το πήρα απόφαση :)
Και θα σου αφιερώσω και την ανάρτηση της ημέρας εκείνης:)))
Φιλιά πολλά από ΝΖ, νά σαι 'καλά...

Artanis said...

@Ζουζούνα μου ευχαριστούμε για τις ευχές!!!
(Επόμενη υπερπαραγωγή στα γεννέθλιά μου, το "κλείσαμε"...)
Φιλιά πολλά από ΝΖ, καλό βραδάκι να έχεις...

Hfaistiwnas said...

Εννοείται την κράτησα την συνταγή! Όταν θα έχω κόσμο στο σπίτι μπορεί να να κάνω το κατόρθωμα! :)

ikor said...

Χρόνια πολλά και ...γλυκά!

Σταλαγματιά said...

Αχ γιατί μας το κάνεις αυτό τέτοια ώρα με το γλυκό :))
Πω πω ειδικά εκεί που πέφτει το σιρόπι πέφτουν και τα σάλια μου μαζί :)))

Χρόνια πολλά και καλά στον Ιωνα σου Αρτάνις μου και αναμένουμε και τα δικά σου.
Θέλουμε μεγάλο πάρτι ε;

Φιλάκιααααα

Thalassenia said...

Πρώτα Χρόνια Πολλά στον Ίωνα, μετά καλοφάγωτο το γαλακτομπούρεκο που σίγουρα θα έχει τελειώσει έτσι ωραίο που φαίνεται.
Όσο για τα δικά σου γενέθλια, περιμένουμε πρόσκληση με αντίστοιχο γλυκάκι βεβαίως.

ολα θα πανε καλα... said...

Ωχ,το αγαπημένο μου γλυκό!Κράτησα κι εγώ τη συνταγή,έτσι ωραία όπως μας την παρουσιάζεις με τις φωτογραφίες,αν και να σου πω μου αρέσει πολύ το γαλακτομπούρεκο του "Κοσμικόν",αν έχεις υπόψιν σου,εδώ,στην Αθήνα.
Χρόνια πολλά λοιπόν στον Ίωνά σου,να τα εκατοστήσει κι ακόμα παραπάνω!Και να του φτιάχνεις πάντα ωραίες συνταγές!
Όταν λέω Ίωνα μου έρχεται πάντα στο μυαλό ο Ίωνας Δραγούμης!
Τα δικά σου γενέθλια,πότε ακριβώς είναι;
Σας φιλώ όλους!

Αγγελικη Ν said...

Χρόνια Πολλά! Να τον χαίρεστε!
Υπέροχο το γλυκό σου! Θυμίζει γιορτή στην πατρίδα!
Στα γενέθλιά σου θα το κάψουμε! Τέτοιες επέτειοι, δεν περνούν έτσι, στα μουγκά....

Sidepap21 said...

Όποτε περνάμε από δω ...
μας τρέχουνε τα σάλια !!!
Καλά να περνάτε ...

Και ΧΡΟΝΙΑ ΠΟΛΛΑ στον εορτάζοντα !!!

logia said...

μμμ!!!! σλπούρπ!!!!
ευχαριστούμε για το κέρασμα!
Χρόνια του πολλά και καλά!

ΓΙΑΝΝΑ said...

Χρονια πολλα και γελαστα παντα.Θα κεραστω μια γωνιτσα κι εγω απ'το γλυκο,να προλαβω μη το παρουν οι αλλοι.Φαινεται υπεροχο.

Artanis said...

@Hfaistiwnaκι μου, μια ιδέα είναι όλα...Δοκίμασέ το και θα δεις...Και πες μου πώς πήγε η προσπάθεια...
Φιλιά πολλά, καλημερούδια...

Artanis said...

@ikor μου, σ' ευχαριστούμε πολύ...
Να έχεις μια όμορφη μέρα, σε φιλώ..

Artanis said...

@Σταλαγματιά μου, σ' ευχαριστούμε πολύυυυυυ...
Πάρτυ δεν νομίζω να κάνω στο σπίτι, στο μπλογκ πάντως, θα το κάψουμε :)
Και γλυκό έκπληξη...
Φιλιά πολλά κοπέλα μου, καλημερούδια!!!

Artanis said...

@Thalassenia μου, φαγώθηκε όντως και όχι από μας...Στην γιορτή του σχολείου για την 28η Οκτωβρίου, το έφτιαξα και κέρασα, είχε πολύ μεγάλη επιτυχία...
Καλημέρα και φιλιά...

Anonymous said...

τι μας κάνεις καλή μου πρωϊ - πρωί και δεν μπορούμε και να δοκιμάσουμε!!! Χρόνια σας πολλά και καλύτερα

George said...

να τον χαίρεσε τον Ίωνα! Χρόνια του πολλά.
Την καλημέρα μου και αν έχει περισσέψει κανένα κομμάτι δεν θα έλεγα όχι. :)

Artanis said...

Καλή μου @ολα θα πανε καλα,δυστυχώς δεν ξέρω καθόλου για ζαχαροπλαστεία Αθήνας...Στο Βόλο έχουμε το ζαχαροπλαστείο του Μεντεσόπουλου, που φτιάχνει καταπληκτικό γαλακτομπούρεκο, ο αδελφός μου είναι μόνιμος πελάτης εκεί...
Σχετικά με το ψευδώνυμο του Ίωνα, προέρχεται από τον Ιωνάθαν το γλάρο, και το έχει υιοθετήσει εδώ και πάρα πολά χρόνια...
Καλημέρα σου και ευχαριστούμε για τις ευχές...
Φιλιά πολλά από ΝΖ...

Artanis said...

@Αγγελικη Ν μου καταρχήν ευχαριστούμε πολύ για τις ευχές...Σχετικά με τα γεννέθλιά μου, σκεφτόμουν να τα "ξεχάσω" αλλά μάλλον θα κάνω μεγάλο νταβαντούρι...
Και γλυκό έκπληξη...
Σε φιλώ, πολλές καλημέρες...

Artanis said...

@Αγρυπνέ μου, άλλαξες άβαταρ;
(ψιλομπερδεύτηκα :)
Ευχαριστούμε πολύ για τις ευχές, χα,χα,χα χαίρομαι που σου αρέσουν τα ποστ των συνταγών...
Καλημέρα και πολλά φιλιά από ΝΖ...

Artanis said...

@Νέλλυ μου, ευχαριστούμε πολύ για τις ευχές...
Φιλιά πολλά, καλημερούδια...

Artanis said...

Φίλη @Ανώνυμη, είναι σχετικά εύκολο γλυκό, με στάνταρ δοσολογίες/οδηγίες κλπ...Να το φτιάξεις όποτε μπορέσεις και να μου πεις πώς πήγε...
Καλή σου επιτυχία...
Καλημέρα σου...

katrine said...

Χρόνια πολλά με υγεία και ευτυχία!

Τι γλυκό γλυκό μας κερνάς Αρτάνις μου!! Ζεστό ζεστό όταν είναι δεν μπορώ να του αντιασταθώ.Πέφτω με τα μούτρα.
Γλυκά σιροπιαστά φιλιά :)))

υγ: ήταν αδύνατο να σου γραψω στο προηγούμενο ποστ με πέταγε έξω κάποιο παλιόπαιδο!!

Aνεμος said...

το αγαπημένο μου γλυκό......

Artanis said...

@ΓΙΑΝΝΑ μου, σ'ευχαριστούμε για τις ευχές...Να έχεις μια όμορφη μέρα, καλημέρα από ΝΖ...

Artanis said...

Φίλε @Βαγγέλη Βλάχο, το είχα προαναγγείλει εδώ και μέρες, δεν γινόταν να το αναβάλλω κι άλλο...
Πολλές καλημέρες από ΝΖ...

Artanis said...

@George μου, σ' ευχαριστούμε πολύ για τις ευχές :)
Καλά να περνάς, πολλές καλημέρες και φιλιά...

Artanis said...

@katrine μου, τα έχει ξανακάνει αυτά τα κουλά ο blogger σε άλλους μπλογκοφίλους...Τί να πω, ελπίζω να διορθωθεί...
Ευχαριστούμε πολύ για τις ευχές, φιλιά πολλά και καλημέρα σου...

Ταχυδρόμος! said...

Να τον χαίρεσαι!! Αυτό ήταν galaktompoureko ala NZ? Τα φιλιά μουουου!

Και λοιπόν;E allora? said...

Προσπερνάω τα γλυκά και τις φωτογραφίες γιατί μου΄ρθε μια κρίση υπογλυκαιμίας βλέποντας και διαβάζοντας το ποστ!
Χρόνια πολλά και καλά για τον Ίωνα.Να τον χαίρεστε :))

Φιλιά απ΄την Ιταλία

Artanis said...

@Aνεμε, πολύ χαίρομαι που σου άρεσε το ποστ
Καλημέρα από ΝΖ...

Artanis said...

@Ταχυδρόμε μου, ευχαριστούμε για τις ευχές...
Είδες κάτι μάρκες που έχουμε εδώ;
Και πάλι καλά να λέμε ;)
Φιλιά πολλά στην όμορφη Σαλονίκη μας, και πολλές καλημέρες...

Artanis said...

Καλή μου @Και λοιπόν;E allora?, ευχαριστούμε πολύ για τις ευχές...
Στα δικά μου γεννέθλια, γλυκό έκπληξη...
(Μόλις πέρασα από το μπλογκ σου...Το κείμενο το προσυπογράφω...Και λίγα γράφεις...)
Σε φιλώ, καλημέρα!!!

καλημέρα said...

Καλημέρα, Χρόνια Πολλά για χθες....
και να δω πώς θα κάνω δίαιτα με την συνταγή που διάβασα, αχ, αχ...

ELGRECO said...

Πωωωω... Γιατί μου το κάνεις αυτό? Τα σάλια μου τρέχουνε απάνω στο πληκτρολόγιο... :)
Χρόνια πολλά στον Ίωνα!!!

ΦΥΡΔΗΝ-ΜΙΓΔΗΝ said...

ΝΑ ΖΗΣΕΙ ΚΑΙ ΝΑ ΤΟΝ ΧΑΙΡΕΣΤΕ!!!

Δεν ήξερα για την κρέμα γάλακτος, θα το δοκιμάσω.

Για τώρα παίρνω τη μερίδα μου και φεύγω

Φιλί και Γλαρένιες αγκαλιές

δεσποιναριον said...

Χρονια Πολλα στον Ιωνα που εφαγε αυτο το υπεροχο γαλακτομπουρεκο! Φιλια Αρτανακι!

kiki said...

Τα σάααααααααααααααααλια μουυυυυ! Και κάνω δίαιτα η γυναίκα!!! Να τον χαίρεσαι! Πολύχρονος!!!

Βάσσια said...

Χρόνια Πολλά :-)

Αχ αυτά τα γλυκά του ταψιού...
κόλαση.

Να είστε πάντα καλά!

VAD said...

Χρόνια Πολλά,όλα καλα να τούρχονται με τρεις γυναίκες στο σπίτι του!Κάτι ξέρω:)))

mia maria said...

Χρόνια πολλά, να τον χαίρεσαι!
Μια φορά που προσπάθησα να φτιάξω γαλακτομπούρεκο, η κρέμα δεν ήταν αφράτη, δε μου άρεσε και δεν το επιχείρησα πάλι.
Είδα το ONCE! Τα τραγούδια τέλεια, η πόλη πανέμορφη και η ταινία τόσο ανθρώπινη!

efhbos said...

Ωραιος ο Artanis!
Θα δοκιμασω να φτιαξω και εγω.
Τωρα ξεκινησα με τα βασικα...Αλλα...Τωρα μου δημιουργησες την επιθυμια για γαλακτομπουρεκο.:P

Καλο μεσημερι!

αμμοδύτης said...

Χρόνια Πολλά στον Ιωνα, και ένα κομματι γαλακτομπούρεκο για μένα!

kostaslogh said...

χρόνια του πολλά ,ένα φιλί κι από μένα!
το γαλακτομπούρεκο καταχωρήθηκε φυσικά
φιλιά!

Venus on fire said...

Να χαίρεσαι τον Ίωνά σου καλή μου Αρτάνις.Να είστε πάντα τόσο αγαπημένοι και γεροί.
Γλυκάθηκα και με έβαλες σε σκέψεις.

Αύριο θα το κάνω και θα στο αφιερώσω .
Πολλά πολλά φιλιά από την πατρίδα.

Artanis said...

Φίλη @καλημέρα, είναι αρκετά εύκολο για γλυκό, αλλά δεν το φτιάχνουμε και κάθε μέρα!!!
Μία στο τόσο, το φτιάχνω και 'γω, κυρίως για να κεράσω φίλους...
Καλό σου βράδυ, σε φιλώ...

Artanis said...

@Γλαρένια μου, συνήθως εκτός από γάλα, ρίχνουν και βούτυρο μέσα στην κρέμα, ενώ κάποιοι περιχύνουν με το υπόλοιπο βούτυρο και το έτοιμο προς ψήσιμο γλυκό...Με την κρέμα γάλακτος όμως, δεν χρειάζεται βούτυρο στην κρέμα, γίνεται πιο αφρατο και πλούσιο, ενώ η χρήση βούτυρου περιορίζεται στο άλειμμα των φύλλων...
Ευχαριστούμε πολύ για τις ευχές και την κάρτα, φιλιά πολλά από ΝΖ και καλό σας βράδυ...

Artanis said...

@ELGRECO μου, ευχαριστούμε πολύ για τις ευχές...Χαίρομαι που σου άρεσε το ποστ :)
Καλό σου βράδυ, φιλιά!!!

Artanis said...

@δεσποιναριό μου, ένα κομμάτι μόνο έφαγε, επειδή το γλυκό κεράστηκε στην γιορτή του σχολείου για την 28η Οκτωβρίου...
Ευχαριστούμε για τις ευχές, καλά να περνάς και φιλιά πολλά από ΝΖ...

Artanis said...

@kiki μου, ένα κομματάκι δεν θα πειράξει τη δίαιτα :)
Ευχαριστούμε πολύ για τις ευχές, φιλάκια...

Artanis said...

@Βάσσια μου, σ΄ευχαριστούμε πολύυυυυυ :)
Καλό σου βράδυ, σε φιλώ...

Artanis said...

@VaD μου, έχουμε πέσει όλες πάνω του, κάτι ξέρεις κι εσύ, ως ομοιοπαθής :)
Φιλιά πολλά στο Σουδάν, καλό σου βράδυ...

Artanis said...

@big mama μου, αν θες και έχεις χρόνο, δοκίμασε αυτή τη συνταγή γαλακτομπούρεκου και πες μου...
Ευχαριστούμε πολύ για τις ευχές, χαίρομαι που σου άρεσε η ταινία...
Καλό σου βράδυ, φιλιά πολλά από ΝΖ...

Artanis said...

Φίλε @έφηβε, είναι πιο εύκολο απ' ό,τι φαίνεται...
Και πες μου πώς πήγε...
Καλό βράδυ από Νέα Ζηλανδία...

Artanis said...

@Αμμοδύτη μου, "πάρε" και όλο το ταψί αν θες :)
Ευχαριστούμε πολύ για τις ευχές, νά ΄σαι καλά κι εσύ...
Σε φιλώ...

Artanis said...

Φίλε και συντοπίτη @kostaslogh, αν ξαναπάς προς Βόλο, πέρνα μια βόλτα από του Μεντεσόπουλου και ζήτα γαλακτομπούρεκο...Θα με θυμηθείς...
Ευχαριστούμε για τις ευχές, σε φιλώ, καλό σου βράδυ...

Artanis said...

@Venus μου, γράψε μου εντυπώσεις...Και για οποιαδήποτε απορία, στείλε μου μέηλ...
Ευχαριστούμε πολύ για τις ευχές, φιλιά πολλά από ΝΖ...

Maria Verivaki said...

yum yum, you have inspired me to make these

some things never change: chelsea sugar, yellow butter, and vanilla essence - just as i remembered them from many years ago...

Ra Ma said...

Θέλω να μου πεις πως περιέχυνες το σιρόπι και ταυτόχρονονα έβγαζες φωτογραφία! :/

Να τον χαίρεσαι!!!

Artanis said...

Αγαπητή @Mediterranean kiwi, αυτά τα υλικά έχουν εδώ, όπως ξέρεις :)
Η συνταγή είναι αρκετά εύκολη, πιστεύω δεν θα έχεις πρόβλημα...
Καλό απόγευμα να έχεις, πάω για νάνι...
Σε φιλώωωω...

Artanis said...

@Marconi μου, μπορεί να σου φανεί περίεργο, αλλά πριν από 10 χρόνια, είχα πάθει ένα τράβηγμα στον ώμο κατά τη διάρκεια ένος αγώνα τοξοβολίας...Πονούσα τρομερά και μετα βίας ολοκλήρωσα τον αγώνα, ίσα-ίσα για να μην εγκαταλείψω...
Από τον πόνο, διέκοψα τις προπονήσεις για κάποιους μήνες, για να μην κάνω ενέσεις κορτιζόνης μέσα στην άρθρωση όπως με είχαν συμβουλεύσει 2 γιατροί, για κάποιο διάστημα όμως αναγκάστηκα να "κρεμάσω" το χέρι σα να ήταν σπασμένο...
Τότε ανακάλυψα οτι μπορούσα να χρησιμοποιήσω άνετα το αριστερό, για όλα, ακόμα και να γράφω με ωραιότατα ολοστρόγγυλα γράμματα...
(Και θυμήθηκα που στον παιδικό σταθμό που πήγαινα κάποτε, μου έστριβαν το αριστερό χέρι πίσω από την πλάτη μου για να μην κάνω στο σταυρό μου με εκείνο, ενώ στο νηπιαγωγείο και στο σχολείο, με βάζανε με το ζόρι να γράφω με το δεξί...)
Εξαναγκάστηκα να χρησιμοποιώ το δεξί, τώρα τα χρησιμοποιώ εναλλάξ και τα δύο...
Ορίστε, τώρα έμαθες :)

Ευχαριστούμε για τις ευχές, καλό σου απόγευμα...Φιλιά...

November 11, 2009 2:38 AM

Ektoras said...

Όποτε μπαίνω στο blog σου νιώθω τυχερός, πάντα λίγο πάνω λίγο κάτω χρονικά, στην κατάλληλη στιγμή! ( γενέθλια κοριτσιών, Ίωνα), άσε που τώρα τελευταία όλο λιχουδιές βλέπω κιόλας!

Να τον χαίρεσαι, να έχει πάντα υγεία και χαρά και την αγάπη σας γιατί το αξίζει. Είναι μοναδικός. Και από τα βάθη της δικής μου καρδιάς Ίωνα, ό,τι πραγματικά επιθυμείς. Να είσαι πάντα ευτυχισμένος

akrat said...

εεεεεεεεεεεεεεεε
βάλε άλλο θέμα

πεινάμαιιιιιιιιιιιιιιιιι

Άθεος said...

…και το φάγατε το γαλακτομπούρεκο αυτό…;
…όχι θα το αφήνατε!
Άντε να τον χαίρεσαι και Χρόνια του Πολλά!

------ said...

καλα μοσχοβόλησε ο ιστοτοπος!!!!!
Να τον χαιρεσαι κούκλα μου και να τον δεις οπως επιθυμεί!!!!

Τρελός του Χωριού said...

Αρτάνις μου
Τί τούρτα είναι αυτή ;
Black Forest τον Αυγουστο ;
Καλά ,
πώς την σβήσατε την τούρτα ;
Φωνάξατε την πυροσβεστική ;
Να ζήσει ο άνδρας σου .
Να έχει μόνο φωτεινές μέρες μπροστά του .
.
Οσο για το μπουρέκι του γάλακτος ....
μας κακομαθαίνετε κύριε πρέσβη.
Μία με τα γεμιστά ,
τώρα με αυτό ,
κάθε φόρά που μπαίνω σε ανάρτησή σου τώρα τελευταία
παίρνω καναδυο κιλά

mahler76 said...

χρόνια πολλά πολλά στον Ίωνα. Το γαλακτομπούρεκο είναι η ελληνική συνταγή ή έχει και καμιά πινελιά από Ν.Ζ.?

Δέσποινα said...

Φαίνονται πεντανόστιμα! Και το γαλακτομπούρεκο και τα μπουγατσάκια! Να είναι καλοφάγωτα!!!

Benikos place said...

Panta teleuteos kai kataidrwmenos :(
Polu kalh h suntagh tha thn dokimasoume !!
Xronia polla kai apo mas , filia!!!!

thumbelina said...

Γειά σου γλυκιά Artanis
σου στέλνω τις πιο θερμές ευχές μου(καθυστερημένα και εγώ) για τον Ίωνα (πολύ όμορφο όνομα), να τον χαίρεστε, και να είναι χιλιόχρονος με υγεία και ευτυχία.
Πολύ νόστιμο φαίνεται το γαλακτομπούρεκο, την εκδοχή με τη κρέμα γάλακτος δεν την ήξερα, θα το φτιάξω τάχυστα γιατί μας αρέσει πολύ!!!!
πολλά πολλά φιλιά!!!

Maria Verivaki said...

ok, mou elleipe to filo, opote eftiaksa samali (na mia idea kai gia sena!)

Αθανασία said...

Καλησπέρα Αρτανάκι!..πέρασα να πώ ένα γειά!τι κάνεις πως πας εκεί στο Νιού Ζήλαντ!...τι καιρό κάνει εκεί;;...περνάς καλά;;...καλησπέρες από μιά κρύα Αθήνα!....(Η Αθανασία είμαι βρε!).

Artanis said...

@Έκτορά μου, σ' ευχαριστούμε πολύ για τις ευχές, νά 'σαι καλά...
Έχω ένα πρόβλημα τον τελευταίο καιρό με τα σχόλια στο μπλογκ σου και τυραννιέμαι, αλλά κι εσύ δεν ποστάρεις αρκετά συχνά πια...
Καλό βραδάκι να έχεις, φιλιά...

Artanis said...

@akrat, άλλαξααααααααααα...
Χα,χα,χα,χα,χα
Φιλάκια...

Artanis said...

@Άθεέ μου, σ΄ευχαριστούμε πολύ για τις ευχές...
Το κεράσαμε το γαλακτομπούρεκο, στη γιορτή του σχολείου, οπότε άλλο το φάγαμε κι όχι εμείς :)
Καλό σου βράδυ, σε φιλώ...

Artanis said...

Καλή μου @Nana Tsouma, χαθήκαμε!!!
Ευχαριστώ πολύ για τις ευχές σου, νά είστε καλά κι εσείς...
Φιλιά πολλά από ΝΖ...

Artanis said...

@Τρελλέ μου, άλλαξες πάλι άβαταρ :)
Ευχαριστούμε πολύ για τις ευχές, είδες πόση λάμψη τα σαρανταβάλε κεράκια;;;
Χαίρομαι που σου άρεσε η ανάρτηση, αλλά μην ανησυχείς, δεν κινδυνεύεις...Όσο έφαγα εγώ, αλλο τόσο έφαγες κι εσύ, από το γλυκό...
Το κεράσαμε στην γιορτή του σχολείου, ούτε φύλλο δεν έμεινε στο ταψί :)

Artanis said...

@mahler76 μου, το μόνον ΝΖηλανδικό που έχει, είναι τα ντόπια -αντιστοιχα με τα δικά μας- υλικά...
Ευχαριστούμε πολύ για τις ευχές...

Artanis said...

@Δέσποινά μου, χαίρομαι που σου άρεσε το ποστ...Καλό βραδάκι να έχεις, σε φιλώ...

Artanis said...

@Beniko μου, δεν είσαι καθόλου τελευταίος :)
Ευχαριστούμε πολύ για τις ευχές, φιλιά πολλά από ΝΖ...

Artanis said...

@thumbelina μου, με την ρέμα γάλακτος μέσα στο γλυκό, αποφεύγεις τα πολλά βούτυρα κλπ, ενώ και η υφή είναι καλύτερη...Να μου γράψεις εντυπώσεις...
Ευχαριστούμε πολύ για τις ευχές, καλό σου βράδυ και φιλιά...

Artanis said...

Φίλη @Mediterranean kiwi, από όλα τα γλυκά του ταωιού, μετα βίας μ'αρέσει το γαλακτομπούρεκο...Το σάμαλι, τα ραβανί, τον μπακλαβά κπ, ούτε να τα δω!!!
Καλό βράδυ και φιλιά πολλά στην όμορφη Κρήτη μας...

Artanis said...

@Αθανασία μου, καλησπέρα από ΝΖ...
Όλα μια χαρά στη ΝΖ, οδεύουμε προς το καλοκαίρι, αν θες ρίξε μια ματιά στις ετικέττες "Ζωή στη ΝΖ", να διαβάσεις ό,τι θες και σ' ενδιαφέρει...
Καλό βραδάκι να έχεις...