Sunday, October 24, 2010

Band Together concert for Canterbury

To Σάββατο είχαμε στο Christchurch, την μεγαλύτερη ανοιχτή συναυλία που έχει γίνει ποτέ στην πόλη...Ήταν μια πρωτοβουλία των καλλιτεχνών και των μουσικών γκρουπ της ΝΖ, και πραγματοποιήθηκε στο Hagley Park, ακριβώς δίπλα στους Βοτανικούς...Υπολογίζεται οτι την παρακολούθησαν 100.000 άτομα, ανάμεσα σε αυτά και οι κόρες μου...Ξεκίνησε στις 12 το μεσημέρι και ολοκληρώθηκε στις 8 το απόγευμα...Φυσικά οι μικρές ήταν τόσο ενθουσιασμένες που δεν πρόσεξαν ούτε την εστίαση στις φωτό, ούτε και την ποιότητα των εικόνων, αλλά ξεκαθάρισα μερικές από τον ...χαμό και αλίευσα και κάποιες από το νετ...
Να αναφέρω μερικά από τα ονόματα που πήραν μέρος (αν και μάλλον δεν θα τους ξέρετε): η Anika Moa, το συγκρότημα Opshop, οι Feelers, οι Dane Rumble & J Williams, η Bic Runga κλπ...



2 από τα τραγούδια που ακούστηκαν στη συναυλία, το "Always be here" του Dane Rumble και το "Sway" της Bic Runga...Για να πάρετε μια γεύση της ατμόσφαιρας πατήστε ΕΔΩ


Και επειδή άνοιξη χωρίς παπαρούνες δεν γίνεται, κατάφερα και βρω φυτά κόκκινης παπαρούνας που τώρα σιγά -σιγά, μετά από 3 μήνες αναμονής, μου βγάζουν τα πρώτα λουλούδια...Και μπορεί να λύσσαξα από τη ζήλια όταν έβλεπα παπαρούνες στις δικές ανοιξιάτικες φωτό (που πολύ ευγενικά μου τις αφιερώνατε), αλλά τώρα έχω κι εγώ τις δικές μου...Ο επιμένων, νικά!
Ψιλομπάχαλο η σημερινή ανάρτηση, αλλά δεν γινόταν αλλιώς...
Καλή εβδομάδα να έχουμε όλοι!

29 comments:

monahikoslikos said...

μωρε μπράβο κουράγια 8 ώρες συναυλία...

Υ.Γ: Η παπαρούνα σου άπαιχτη...

Hfaistiwnas said...

Έλα μωρέ! Σιγά, μια χαρά είναι!
καλή εβδομάδα να έχουμε!
Όμορφη είναι η παπαρούνα!

Γιαγιά Αντιγόνη said...

Καλή εβδομάδα να έχεις!
Καιρός να μας αφιερώνεις, λουλούδια και χρώματα να σκάμε!
Σε φιλώ!

i am not a saint said...

δεν τους ξέρουμε, ευκαιρία να τους γνωρίσουμε... και που ξέρεις, μπορεί να τα κάνουμε και σουξέ στα Ελληνικά ραδιόφωνα...

Μικρές ανάσες said...

Μου θυμίζει λίγο το Glastonbury που πήγαινα όταν ήμουν φοιτήτρια....

Τι μαγικά σκηνικά!!!

VAD said...

Κατά μάνα κατά κυρη,μια χαρά φωτογραφίες βγάλανε τα κορίτσια:)

Καλη εβδομάδα στον νοτιά...

Ο νοών...νοείτω said...

Καλή εβδομάδα.
Σίγουρα το χάρηκαν.
Κοντομάνικα βλέπω!!!
Στο οικόπεδο που έχω απέναντι, έχουν σκάσει μύτη τα κυκλάμινα, και σου τα αφιερώνω και εγώ, λόγω και της μακράς απουσίας μου.
:)

mia maria said...

Καλή εβδομάδα και να χαιρόσαστε πάντα έτσι όμορφα την Άνοιξη!

Ο νοών...νοείτω said...

Επί τη ευκαιρία, το δεύτερο βίντεο δεν λειτουργεί.

Βάσσια said...

Φοβερή εμπειρία!
(από αυτές που μου αρέσουν, αν μου αρέσει και η μουσική)

Πολύ καλή εβδομάδα
:-)

katrine said...

Σ ένα τέτοιο σκηνικό και εγώ τόσες ώρες θα καθόμουν!!!

Καλή εβδομάδα Αρτάνις μου με τ ανοιξιάτικά σου!!

Φιλιά

Leviathan said...

mia xara ta pernate vlepo! pada tetoia!!! kali evdomada!!! filia!

Giorgos Varvakis said...

Φοβερή εκδήλωση και εξαιρετική πρωτοβουλία! Πάντα τέτοια!!
Πανέμορφη η παπαρούνα σου :)
Καλό βράδυ Artanis

Artanis said...

@Λύκε μου, είχε πάρα πολλά συγκροτήματα και τραγουδιστές και οι μικρές την παρακολούθησαν ολόκληρη... Εμείς ήμασταν αλλού- καμιά σχέση με διασκέδαση :(
Τεσπά, η παπαρούνα δεν είναι από τις δικές μας, αλλά κάποιο ανθεκτικό υβρίδιο...Κι έτσι όμως, την δουλειά της την κάνει: κόντεψα να πάθω στέρηση, χωρίς παπαρούνες 2 χρόνια τώρα...

Artanis said...

@Hfaistiwnaκι μου, άμα λέω ποστ- μπάχαλο, ξέρω τί λέω...Ήθελα να γράψω και ΝΖηλανδική επικαιρότητα, αλλά είπα να μην τη χαλάσω τελείως την ανάρτηση...
Χεχεχε, είδες το λουλουδικό μου; Τώρα έχω 30 μπουμπούκια έτοιμα να ανθίσουν, φύτεψα και τα λαχανικά μου και στήνω το μποστάνι...
Αν σταματήσουν και οι μετασεισμοί και φτιάξει λίγο ακόμα και ο καιρός, όλα θα είναι μια χαρά :)

Artanis said...

@Γιαγιά Αντιγόνη, με λίγη καλή τύχη, θα βγάλω ωραίες φωτό και φέτος την άνοιξη και καλοκαίρι...
Καλησπέρα από ΝΖ, καλά να περνάς...

monahikoslikos said...

Απ' όσο θυμάμαι παλιότερα υπήρχαν και στην Ελλάδα τέτοιες μετά με την ...ανοικοδόμηση χάθηκαν.

Artanis said...

Φίλε @You 'r' not a saint, λες να ανοίξουν καινούρια καριέρα στην Ελλάδα; Ένας φίλος μουσικός εδώ, έχει την χειρότερη γνώμη για τη ΝΖηλανδική μουσική...Εγώ νομίζω οτι καλά στοιχεία υπάρχουν και πολλά από τα τραγούδια που ακούω στα ραδιόφωνα, μ'αρέσουν...

Artanis said...

Αγαπητή @Μικρές ανάσες, μια συναυλία για το σεισμόπληκτο Canterbury ήταν, και μακάρι να γίνονταν περισσότερες τέτοιες εκδηλώσεις...
Glastonbury...Ζηλέυω :)

Artanis said...

@VAD μου, ακόμα σου χρωστάω το μέηλ:(
Η μια μου κόρη έχει πάρει εργολαβία τον η/υ μου, επειδή χάλασε ο δικός της και ακόμα περιμένουμε να μας τον φέρουν, εδώ και 15 μέρες...
after sales service, σου λέει μετά:(
Καλό σου βράδυ, σε φιλώ...

Artanis said...

Αγαπητέ @Νοήμονα, στη φύσης της ΝΖ δεν υπάρχουν κυκλάμινα, τα πουλάνε όμως σε γλάστρες, και έχω κι εγώ, μια ριζούλα, σε ένα γλαστράκι στο παράθυρο της κουζίνας μου...
Όσο για το βίντεο, σε μένα δουλεύει...
Δοκίμασε και αυτό:
http://www.youtube.com/watch?v=UTRk4eXxwzA

Artanis said...

@Βig mama μου, αν σταματήσουν οι μετασεισμοί, θα χαιρόμαστε περισσότερο...
Καλό βραδάκι να έχεις, φιλιά πολλά...

Artanis said...

@Βάσσια μου, δεν άξιζαν όλοι οι μουσικοί και συγκροτήματα, αλλά οι μικρές είδαν αυτούς που ήθελαν να ακούσουν, και είναι υπερευχαριστημένες...

Artanis said...

@Κatrine μου είχε και καλό καιρό και τα μικρά καταχάρηκαν...Αυτό είχε και σημασία δλδ...
Εσύ, όλα καλά;

Artanis said...

@Leviathan μου, όπως μπορούμε κι εμείς :)
Φιλιά πολλά από ΝΖ, καλά να περνάς...

Artanis said...

@gvarvakis, πήραν έμπνευση από την αντίστοιχη συναυλία που είχε γίνει το 1989 στην Αυστραλία, μετά το σεισμό του Newcastle (5.3 ρίχτερ, 13 νεκροί).
Τότε είχαν μαζέψει 50.000 ανθρώπους, εδώ μαζεύτηκε το 1/3 του πληθυσμού του Christchurch...
Οι παπαρούνες μου έχουν αυτή τη στιγμή 30 μπουμπούκια τουλάχιστον...Χαλάλι οι 3 μήνες αναμονής :)
Καλό βράδυ και σε σένα, εμείς ξημερώσαμε Τετάρτη :)

saltatempo said...

Καλημέρα από την νοτισμένη Αθήνα
πατρίδα (χαθήκαμε)
Εδώ πολύ άγχος, στρες, δουλειά (ευτυχώς ακόμα)
και πολύ παπαρολογία με το συμπάθιο.
Ζόρικα τα πράγματα….

Δημήτρης

KitsosMitsos said...

Πάντα μου άρεσαν οι υπαίθριες εκδηλώσεις! Τα καλύτερα :-)

D.Angel said...

Mα 8 ώρες;;; Με ένσημα ή χωρίς;
Αστειεύομαι! Φιλιά πολλά γλυκιά μου!
Υπέροχη η κατακοκκινη παπαρούνα σου!
Καλό Σ/Κ