Thursday, September 2, 2010

Έχει όνομα η ομορφιά; (και Έκτακτη επικαιρότητα)

Έκτακτη επικαιρότητα:
Στις 4.30 το πρωί, το Christchurch, το Kaiapoi, το Darfield, το Ashburton και οι γειτονικές περιοχές, χτυπήθηκαν από σεισμό 7.1 ρίχτερ...Οι ζημιές είναι πολλές, αλλά δεν υπάρχουν νεκροί παρά μόνον ένας τραυματίας, σε σοβαρή κατάσταση...Το επίκεντρο βρισκόταν 30 χλμ μακριά από το Christchurch...
Είμαστε όλοι καλά, το ρεύμα στο σπίτι επανήλθε 10 ώρες μετά την πρώτη δόνηση...Η κυκλοφορία απαγορεύτηκε σε όλη την πόλη με ισχύ 12ώρου: 7 το απόγευμα απόψε, έως 7 το πρωί αύριο, λόγω των ισχυρών μετασεισμών και των φόβων για λεηλασίες στα κατεστραμμένα καταστήματα...Στη φωτό η κατεστραμμένη Κοπτική εκκλησία, στην περιοχή του Edgeware...

Ετοιμάζω ποστ με δικές μου φωτό, απλά θέλω πρώτα να περάσουν οι πολλοί μετασεισμοί, ώστε να μπορέσουμε να ηρεμήσουμε λίγο και να κάνω την ανάρτηση με την ησυχία μου και με τα νεώτερα...Ελπίζω να είστε όλοι καλά, ευχαριστώ που μας σκεφτήκατε!
Καλημέρα από την ξενυχτισμένη και ταρακουνημένη ΝΖ!

(ακολουθεί το κανονικό ποστ)
...........................................................................
Έχει όνομα η ομορφιά;

Με αφορμή την χθεσινή και τη σημερινή βόλτα που κάναμε με τον Ίωνα και τα παιδιά, σε διαφορετικά πάρκα-ρεζέρβες μέσα και έξω από την πόλη (εδώ παρουσιάζεται η επίσκεψη στο πάρκο της βασίλισσας Βικτώριας και της ρεζέρβας των Port Hills, οι φωτό από τη βόλτα στο Riccarton Bush θα έρθουν στο επόμενο ποστ), με όλα αυτά τα όμορφα μέρη, φυτά και ζώα που συναντήσαμε, άρχισα να αναρωτιέμαι, αν η ομορφιά έχει όνομα, ή αν χρειάζεται τα ονόματα και γιατί...

Στην αρχή του μονοπατιού του πάρκου, ή τέλος πάντων στην αρχή ενός από τα μονοπάτια...Μονοπάτια βέβαια, τρόπος του λέγειν...Μου κάνει εντύπωση που όλοι αυτοί που τα περιδιαβαίνουν, με τα πόδια, με τον σκύλο τους ή με το mountain bike τους, δεν ρίχνουν ούτε μια ματιά γύρω τους, δεν αναρωτιούνται για το είδος των φυτών, των λουλουδιών, των ζώων που κατοικούν τη ρεζέρβα και οπουδήποτε... Εχω φτάσει να πιστεύω οτι δεν βλέπουν τίποτα απολύτως, όταν βρίσκονται σε αυτά τα μέρη...

Εγώ όταν βρίσκομαι σε τέτοια μέρη, δάση, πάρκα, μαγεύομαι, στο συγκεριμένο μου φαινόταν οτι βρισκόμουν στο Λόριεν του LOTR, ήθελα να δώσω ή να μάθω τα ονόματα όλων των στοιχείων που συνέθεσαν αυτό το τοπίο, να ανακαλύψω τους παράγοντες που το δημιούργησαν, τις δομές τους, τα μυστικά τους...Να το κάνω δικό μου, με κάποιον τρόπο, να το πάρω μαζί μου, μέσα μου, πέρα από τη μνήμη και τις φωτό...

Η σκάλα προς την κορυφή της ρεζέρβας, κι όπως η φύση μας κύκλωσε με τα πράσινα μέλη της, περίμενα πώς φτάνοντας στην έξοδο των πυλών, θα συναντούσα πανύψηλα δέντρα, φορτωμένα με κίτρινα λουλούδια, αντίθετα, ανακαλύψαμε το πάρκινγκ του πάρκου, και το μονοπάτι προς το ηρώο των πεσόντων στον 2ο Παγκόσμιο πόλεμο...Προσγειώθηκα κάπως ανώμαλα (μιας και περίμενα να δω τα δέντρα μάλλορν, από το Κάρας Γκαλάδον) αλλά δεν πτοήθηκα...

2 διαφορετικά είδη πρωτέας, από τα πολλά που είναι φυτεμένα στα δρομάκια που από το πάρκινγκ οδηγούν στην κορυφή, διακοσμημένα με σταγόνες από την πρωινή βροχή...Ευτυχώς ο καιρός καλυτέρεψε, και η μέρα έγινε λαμπερή και όμορφη, και κράτησε μέχρι αργά...

Η συστάδα των ελιόδεντρων που ήρθαν από την Κρήτη και την Ιταλία, και φυτεύτηκαν μαζί, ενώ τριγύρω υπάρχουν και άλλα δέντρα εισηγμένα από άλλες περιοχές της Ευρωπης, της Μέσης Ανατολής και της Β.Αφρικής... Επίσης η αναμνηστική πλάκα από μαύρο γρανίτη, που μνημονεύει τους νεκρούς ΝΖηλανδούς στρατιώτες, και ένας ανθισμένος νάρκισσος (δακράκια τα λέμε αυτά τα λουλούδια στο Βόλο...)

Κι ένα χαριτωμένο σκυλάκι, που μας ακολουθούσε στην βόλτα και πλησίαζε πολύ τον Ίωνα...Του έκανα πλάκα οτι το σκυλί τον υιοθέτησε, και εκείνος είπε οτι μάλλον ήταν αδέσποτο (αν και δεν φαινόταν για τέτοιο)...Το φώναξα να έρθει, αλλά δεν ερχόταν, και άρχισε να μας οδηγεί προς "κάπου", και έβαλα με το μυαλό μου πώς κάτι άσχημο συνέβαινε και είχε έρθει να μας προειδοποιήσει...

Κι ενώ σκεφτόμουν αυτό και το είπα και στον Ίωνα, το σκυλάκι με κοίταξε στα μάτια και ήρθε κοντά μου, το χάιδεψα και το χάρηκε, κοίταξα την ταυτότητα του που έγραφε και το τηλέφωνο του ιδιοκτήτη του και έγραφε πώς το λέγανε Μπέλλα και πώς ήταν κουφό...
Δεν ξέρω πώς το πήρα έτσι στραβά, ακόμα και τώρα, προσπαθώ να καταλάβω γιατί άρχισα να κλαίω σαν χαζή, ενώ κατέστρωνα σχέδιο πώς να πάρω το σκυλί από ΄κει και να το επιστρέψω στον ιδιοκτήτη του ...Μέχρι που πέρασα την ζώνη μου από το αλυσσιδάκι του λαιμού του και την έκανα λουρί περιπάτου, και αρχίσαμε να κατεβαίνουμε προς το αυτοκίνητο...

Περίπου ένα χιλιόμετρο παρακάτω, ήταν και οι εγκαταστάσεις της υπηρεσίας προστασίας του πάρκου των Port Hills, και σκεφτήκαμε να ζητήσουμε να τηλεφωνήσουμε από 'κεί, στον ιδιοκτήτη της Μπέλλας (για να μην αγωνιά ο άνθρωπος)...Μόνο που ο ιδιοκτήτης ήταν ο ίδιος ο φύλακας του πάρκου, και έτσι, όπως την πήγαμε, την παρέλαβε αμέσως, αυτοπροσώπως... Εκείνη την ώρα αισθάνθηκα ανακουφισμένη, τώρα σκέφτομαι πώς πιθανώς χάλασα τη βόλτα του ζωντανού, που μάλλον ήταν σκαστή από το σπίτι...

Μετά το πατατράκ με την Μπέλλα, μου πήρε κάμποσο να ηρεμήσω, κι ενώ λέγαμε να διακόψουμε την βόλτα μας, συνεχίσαμε την εξερεύνηση...Στη φωτό ένα ανθισμένο δεντράκι, από την κορυφή του λόφου, πάνω από το πάρκο, μετά κατεβήκαμε πάλι μέσα στη άγρια βλάστηση: Με βροχές που διαρκούν 5 μήνες το χρόνο, τα μέρη τα οποία δεν υπόκεινται σε κτηνοτροφική χρήση, είναι καταπράσινα, καταβάλλεται όμως μεγάλη προσπάθεια, οι προστατευόμενες περιοχές να διατηρούν μόνον ενδημικά είδη (που δεν ρίχνουν τα φύλλα τους) και όχι δέντρα και φυτά εισηγμένα από τους αποίκους...

Κάπου εδώ αποφάσισα πώς το Λόριεν δεν μου έκανε για πρότυπο αυτού του δάσους, και πώς το Μιρκγουντ του ταίριαζε καλύτερα...Ειδικά στα σημεία που η βλάστηση δημιουργούσε σκοτεινούς θόλους και οι ακτίνες του ήλιου έκαναν τα φυλλώματα να λάμπουν, ήταν υπέροχα...Τράβηξα και πολλές φωτό υπέροχων μανιταριών, που μαζί με τα μανιτάρια που φωτογράφισα στη βόλτα στο Riccarton bush, θα είναι η τελευταία ανάρτηση του χειμώνα...Μετά θα αλλάξω εμφάνιση στο μπλογκ (θα του "φορέσω" τα ανοιξιάτικα)...

Η θέα προς το δέλτα των ποταμών Avon και Heathcote, το ανατολικό Christchurch και την Pegassus bay...

Το Gobernors bay, το Diamond harbour και τα βουνά της Akaroa, ενώ πλησιάζει το απόγευμα...

Η λίμνη Ellesmere, o ωκεανός, οι χιονισμένες Άλπεις και οι πεδιάδες του νότιου Cantebury...

Τα χρώματα του δειλινού, ενώ κατεβαίνουμε από τον Summit road προς το προάστειο του Sumner...

Το δειλινό από το προάστειο Redcliffs, στην άκρη του δέλτα , όπου σταματήσαμε για να πάρουμε τη φωτό...
Για πείτε μου κι εσείς, έχει όνομα η ομορφιά;;; Εγώ δεν ξέρω πια...


Στο επόμενο: η βόλτα στο Λόριεν (=Riccarton bush)...Και μην διαβάσω σχόλιο για τις παραπομπές στον Άρχοντα: ο έρωτας, ο βήχας -και το ψώνιο- δεν κρύβονται...Την αναβίωση της μάχης της Μόρντορ την έχετε ακουστά; Έχω ήδη δηλώσει συμμετοχή!!!

100 comments:

Γιαγιά Αντιγόνη said...

Δεν έχει όνομα η ομορφιά...
Μια βόλτα μαζί σου, είναι βόλτα στου παράδεισου τα μέρη..
Δεν ξέρω τι να θαυμάσω και να βάλω πρώτο..
Απλά ευχαριστώ!

Bitch said...

Ωραιες φωτογραφιες και με γεια
στην καινουργια εμφανιση του
μπλογ σου!!
Καλο μηνα..

Hfaistiwnas said...

Άντε έχουμε και αναβιώσεις;;; χεχεχε!
Μ'αρέσει που κάνεις αναφορές στον Άρχοντα, θέλω να το δω αύριο που το έχει και να ξέρω τι βλέπω από περιοχές!!!
Ωραίες οι φωτό για άλλη μια φορά!

Πότε πιάνουμε Άνοιξη εκεί;;;

Ο νοών...νοείτω said...

Βεβαίως και έχει.
http://artanis71.blogspot.com/
Καλό μήνα.

Anonymous said...

Πόσο χάρηκα με την Μπέλλα δε λέγεται!
Μοιάζει πολύ με τη δική μου πιτ μπουλίνα κ μ έπιασε ένα κάτι!
Οχι γλυκιά μου
η ομορφιά δεν έχει όνομα!
Πηγαίνει πάντα όμως σε ψυχές
που την αναγνωρίζουν!
Φιλιά πολλά και καλό μήνα
D.Angel

P. Kapodistrias said...

Η ομορφιά να Σάς συνέχει πάντα! Συμμετέχω νοερά!

Βάσσια said...

Artanis, θα το πω. είμαι έτοιμη να "παίξω" στον "Άρχοντα" με αυτά που μας βάζεις να βλέπουμε!!!

Υπέροχη, μαγική στιγμή.

Καλό μήνα :-)

Drmakspy said...

Αααααα συμπολίτισσα όλα κι όλα... Για μένα, για την Κάρυ μας αλλά και για σένα η ομορφιά έχει όνομα... Βόλος.... Πήλιο... (Όχι Πηλιορείτες...)... Ααααααχχχχ!!!
Υπέροχες φωτό... Ωραίο ταξίδι μας χάρισες... Υπέρτοχη Mordor... (κι εμένα μου άρεσε η τριλογία...)

Rodia said...

Ααααχ, τι όμορφο ποστ! Ο,τι πρέπει για εναν ομορφο υπνο...
Ευχαριστω :)))

kiki said...

Μπα....δεν έχει όνομα!
Πολύ ωραίες εικόνες. Και η Μπέλλα μια χαρά :-) Κι εσύ ευαισθητούλα :-)

magdalini36 said...

"Να το κάνω δικό μου, με κάποιον τρόπο, να το πάρω μαζί μου, μέσα μου, πέρα από τη μνήμη...". Τι ωραία που τα λες καλή μου Αρτάνις...αυτή ακριβώς η σκέψη ήταν που με έκανε ν'αρχίσω να γράφω...Ωραία ιστορία!
(εγώ είχα κάνει και χειρότερα...πήρα το σκυλί του γείτονα που μου φάνηκε... αδέσποτο και το κράτησα δυό μέρες!).
Πάντα τέτοιες όμορφες βόλτες εύχομαι! (έστω και με...παρατράγουδα)
Φιλιά πολλά:))

ΧΡΙΣΤΟΦΟΡΟΣ said...

Μα τι υπέροχες εικόνες και περιγραφή μας έδωσες φίλε μου. Θα έρχομαι τακτικά για να ξεκουράζω το βλέμμα μου.
Καλή σου νύχτα

Ελευθερία said...

Καλέ τι υπέροχες φωτογραφίες είναι αυτές;;;

Μπράβο σου!!!

Παράδεισος !!!!......

Artanis said...

@Γιαγιά Αντιγόνη, σ΄ ευχαριστώ... Προσπαθώ να βγάζω καλές φωτό, αλλά δεν το πετυχαίνω πάντα...Αυτή τη φορά ευτυχώς τα κατάφερα...
Καλημέρα από την βροχερή ΝΖ...

Artanis said...

Αγαπητή @Bitch, μου σ' ευχαριστώ...Καλημέρα από ΝΖ, καλό μήνα και σε σένα...

Artanis said...

@Hfaistiwnaκι μου, σου έχω στείλει λινκ, μέσω μέηλ...
Και το καλύτερο δεν σου το είπα: Ψάχνουν κομπάρσους για το Χόμπιτ, που πρόκειται να γυριστεί στη ΝΖ, προς το παρόν αναζητούν τις τοποθεσίες για τα γυρίσματα...Έλεγα να δηλώσω συμμετοχή...Το μόνο που φοβάμαι, είναι αντί για ξωτικό, μήπως μου προτείνουν να γίνω Ορκ...
Δεν θα το αντέξω αυτό
ΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑ

Artanis said...

ΧΑΧΑΧΑ, @νοών...νοείτω, σ' ευχαριστώ :)
Καλό μήνα κι από μένα...

Artanis said...

Αγαπητέ @Π.Κ., ευχαριστώ πολύ! Καλό μήνα να έχουμε όλοι...

Artanis said...

@Βάσσια μου, εγώ το σκέφτομαι σοβαρά να στείλω βιογραφικό και ολόσωμη φωτό στην παραγωγή του Χόμπιτ, που θα γυριστεί στη ΝΖ...
(Έ ρε γλέντια :)

Artanis said...

@Drmakspy, ΠΗΛΙΟ...Ααααχ, είναι ΠΟΛΥ μακριά, διαφορετικά ήξερα ακριβώς πού θα πήγαινα...
Φανατικός του Άρχοντα κι εσύ;;;
Είμαστε πολλοί, αλλά σκόρπιοι...

Artanis said...

ΧΑΧΑΧΑ @Rodia μου, κι εγώ δάση και πράσινα δέντρα σκέφτομαι πριν κοιμηθώ...Με ηρεμούν...
Καλημερούδια!

Artanis said...

@Κiki μου, δεν μπορώ να εξηγήσω τί μου συνέβη όταν διάβασα την ταυτότητα της Μπέλλας...Αφού την παρέδωσα στον ιδιοκτήτη της, θυμήθηκα τον Νίτσε, που κατέρρευσε όταν είδε έναν αμαξά να χτυπάει ένα από τα άλογά του...
Τον τίτλο του ποστ, εν μέρει από την συνάντηση με την Μπέλλα τον εμπνεύστηκα...

Hfaistiwnas said...

xaxaxaxa ελπίζω πως όχι! χαχαχαχα!

Artanis said...

@Μagdalini μου, από πάντα αγαπούσα τα ζώα, και κατα ένα περίεργο τρόπο, και τα ίδια τα ζώα, το καταλάβαιναν...
Ετσι και με την Μπέλλα...
Τις φωτό, προσπάθησα να βγάλω μόνον καλές, και μετά τις ξεδιάλεξα προσεκτικά, να δώσω μόνον την ομορφιά που είδα...
Χαχαχα, 2 μέρες κράτησες το ξένο σκυλί...Καλύτερα εσύ όμως, παρά στο δρόμο...

Artanis said...

Αγαπητέ @ΧΡΙΣΤΟΦΟΡΕ, ευχαριστώ για τα καλά λόγια...Καλημέρα από τη βροχερή ΝΖ...

Artanis said...

Αγαπητή @Ελευθερία, σ' ευχαριστώ πολύ για την επίσκεψη και τα καλά σου λόγια...Καλημερούδια από ΝΖ...

Artanis said...

@D.Angel μου, κι έλεγα τί μου θυμίζει η Μπέλλα...Την δική σου κούκλα μου θύμισε!
Ευχαριστώ για όσα έγραψες, με κολακεύεις...Φιλιά κι από μένα...

Artanis said...

@Ηφαιστίωνα, γέλα (κι εγώ γελάω), αλλά το φαντάζεσαι να συμβεί;
Πω,πω... Θα πάθω μεγάλη ζημιά αν γίνει κάτι τέτοιο...

Δέσποινα said...

Τι όμορφες εικόνες!!! Μας ταξιδέψατε για ακόμα μια φορά!
Εύχομαι όλα τα καλά και με το καλό να έρθει η άνοιξη!

agrampelli said...

...ζωγραφιά σκέτη!
Καλημέρα...

Global Greek said...

πάλι παραλίγο να μπερδευτώ με τις εποχές εκεί που γράφεις οτι σε λίγο θα αλλάξεις την εμφάνιση σε ανοιξιάτικη γιατί ξεχνώ οτι εσείς (η εμείς) πηγαίνεται "ανάποδα":-)

Sophia Kollia said...

Με κάνεις να ζηλεύω και έβγαλα την μηχανή να είναι έτοιμη για φωτογραφίες ξανά!!
Πολλά φιλιά!

tzonakos said...

ΕΙΣΤΕ ΟΛΟΙ ΚΑΛΑ ΕΚΕΙ ;;;;;;;;
ΤΙ ΣΕΙΣΜΟΣ 7.4 ΗΤΑΝ ΑΥΤΟΣ ΚΟΝΤΆ ΣΑΣ ;;;; Στο Christchurch !
ΑΜΑΑΑΑΝΝΝΝ .... Γράψε αν είστε καλά, εύχομαι να ειστε απόλυτα σώοι κι αβλαβείς !

ZouZouna said...

Kρατάμε τις ωραίες εικόνες σας, και ευχόμαστε απο την καρδιά μας, να είστε καλά και ασφαλείς μετά τον σεισμό!
περιμένουμε τα νέα σας, μόλις μπορέσετε.

Τα φιλια μας

George said...

άκουσα για σεισμό στην ΝΖ... ελπίζω να είσαστε όλοι καλά ....

Artanis said...

Aγαπητή @Δέσποινα, ευχαριστώ για τα καλά λόγια...Κι εμείς την άνοιξη περιμένουμε !)

Artanis said...

Χαχαχα, @Global Greek μου, μαζί με την άνοιξη που περιμέναμε, μας ήρθε και ένα τεράστιος σεισμός, και ισιώσαμε...
Ευτυχώς είμαστε όλοι καλά, οπότε μια χαρά...

Artanis said...

@sofia βγάλε φωτό, να βλέπω λίγη Ελλάδα κι εγώ που είμαι μακριά...
Σε φιλώ...

faraona said...

Artanaki μου όλα καλά ετσι?Τώρα έμαθα για τον σεισμό και μπήκα να δω ...εύχομαι όλα να πηγαίνουν καλά!
πολλά φιλιά!

VAD said...

Κι εδώ γραφουν για πολλές ζημιές αλλά χωρίς θύματα..

http://www.2810.gr/crete/kosmos/isxyros-seismos-7-4-sth-nea-zhlandia

Ευχομαι να ειστε καλά....

Artanis said...

@Τζονάκο μου, ο σεισμός μας πέταξε από τα κρεβάτια μας, αλλά ευτυχώς είμαστε όλοι καλά...Και δεν είχαμε και πολλές ζημιές στο σπίτι...Ταλαιπωρηθήκαμε λίγο λόγω της συσκότισης και της διακοπής του νερού, αλλά όλα είναι εντάξει τώρα...
(Το νερό το βράζω πριν το χρησιμοποιήσουμε, καλού-κακού...)

Artanis said...

@Ζουζούνα μου, είμαστε μια χαρά, ευτυχώς...Είχε πολλές ζημιές στην πόλη, διακοπές ρεύματος και νερού, έχει πολλούς ισχυρούς μετασεισμούς, αλλά κατά τα άλλα καλά...
Ευχαριστώ που μας σκέφτεσαι, φιλιά από την ξενυχτισμένη και ταρακουνημένη ΝΖ...

Artanis said...

@George μου, είμαστε μια χαρά :)
ΚΙ όσο περνάει η ώρα και λιγοστεύουν οι μετασεισμοί, είμαστε ακόμα καλύτερα...
Καλημέρα από ΝΖ, σε φιλώ...

Artanis said...

@Αgrampelli μου, καλημέρα κι από μένα, καλό Σ/Κ να έχεις...

P. Kapodistrias said...

Παναγία και Χριστέ... Τι καινούργιο είναι αυτό;;; Όλα καλά για όλους Σας! Είμαστε δίπλα Σας!

P. Kapodistrias said...

με όλη μας τη σκέψη:

http://www.iskiosiskiou.com/2010/09/christchurch.html

Ανταίος said...

Καλημέρα από Αθήνα.
Μόλις διάβασα τα νέα για το σεισμό και χαίρομαι που είσαι καλά..

Βάσσια said...

Κι ότι ετοιμαζόμουν να αφήσω σχόλιο για τον σεισμό....

Ευτυχώς που είστε καλά. Όλοι να είναι καλά.

Σε φιλώ

Γιαγιά Αντιγόνη said...

Μόλις πληροφορήθηκα για τον σεισμό από το Zeidoron.
Χαίρομαι που είσαι καλά!!!!!

zeidoron dtsoukas said...

Καλημέρα σας από την Αθήνα!
Χαίρομαι ιδιαίτερα που είστε όλοι καλά μετά το φοβερό σεισμό.
Με την άδειά σας αντέγραψα την Εκτακτη επικαιρότητα στο blog μου σε σχετική αναφορά στον ισχυρότατο σεισμό της Νέας Ζηλανδίας.Ευχαριστώ!
Να είστε καλά και καλό Σαββατοκύριακο.

apos said...

Kαλημέρα από την Αθήνα! ευχαριστούμε πολύ για την ανταπόκριση! Σας σκεφτόμασταν, αν και είμαι βέβαιος ότι ως Ελληνίδα θα είσαι μάχιμη με το θέμα σεισμός.

Κουράγιο και να είστε καλά.

Ο νοών...νοείτω said...

Οι σκέψεις μας μαζί σας.

aremare said...

Φαντάζομαι την τρομάρα που θα πήρατε!!
Τα παιδιά σας πώς αντεδρασαν;;
Μακαρι να μην ξανανκουνηθητε και να περάσουν όλα.
Εννοείται οτι σας σκεφτόμαστε με όλη αμς την αγαπη,είστε οι ανθρωποι μας στην Ν.Ζ.

mahler76 said...

Artanis μου μόλις το διάβασα στο δίκτυο. Ελπίζω να είσαστε όλοι καλά και γρήγορα να επανέλθουν τα πράγματα στο φυσιολογικό τους. Την καλημέρα μου.

Ευρύνοος said...

Κι εγώ έλειπα διακοπές και μόλις τώρα διάβασα στον zeidoron για τον σεισμό..

κρίμα τέτοιες ομορφιές να γίνονται λίγο πιό "γκρίζες" απο άσχημα νέα..

ελπίζω μονάχα να μην υπάρχουν θύματα..
η Φύση κινείται κι εμείς πάνω της προσπαθούμε να σταθούμε..
όλα καλά..

καλημέρα σου :)

Νερένια said...

Μόλις τωρα το έμαθα .... κάτι ο πυρετος κάτι που δε με αφηναν να ανοιξω τηλεόραση....


Ευτυχώς που είστε καλά... Στο μυαλό μου ήρθες αμεσως...


Φιλιά πολλά!!!

Artanis said...

Αγαπητέ @Π.Κ., ευχαριστώ πολύ για τα καλά λόγια...Κι εσείς να είστε καλά, καλημέρα από ΝΖ...

Artanis said...

@faraona μου, μια χαρά είμαστε, θα κοιμηθούμε στρωματσάδα όλοι μαζί στο σαλόνι και θα περάσει η πρώτη βραδιά...

Artanis said...

@VAD μου, δεν είχε θύματα, μόνον κάποιους τραυματισμούς..Κατά τα άλλα προσπαθούμε να ηρεμήσουμε και να καθησυχάσουμε τα παιδιά...

Artanis said...

Αγαπητέ @Ανταίε, είμαστε καλά :)
Καλό Σ/Κ, καλά να περνάς...

Artanis said...

@Βάσσια μου, σ' ευχαριστώ :)
καλημέρα από ΝΖ, φιλιά κι από μένα...

Artanis said...

Αγαπητέ @zeidoron, πέρασα από το μπλογκ και άφησα σχόλιο με τα νεώτερα...Ευχαριστώ για την φιλοξενία, καλημέρα από ΝΖ...

Artanis said...

@Άπο μου, προσπαθούμε να είμαστε ψύχραιμοι, αν και ήταν δύσκολα τις πρωτες ώρες.. Τώρα είμαστε πολύ καλύτερα :)
Καλημέρες...

Artanis said...

Φίλε @Νοών...νοείτω, ευχαριστούμε :)
Καλημέρα σου...

Artanis said...

Αγαπητή @Αremare, είμαστε λίγο αγχωμένοι, αλλά ψύχραιμοι...Έχουμε ετοιμάσει στρωματσάδα στο σαλόνι και σε λίγο θα κοιμηθούμε...Είχαμε μια δύσκολη και κουραστική μέρα...
Σε φιλώ...

Artanis said...

@mahler μου, σ' ευχαριστώ πολύ, νά ΄σαι καλά...Καλημέρα κι από μένα...

Artanis said...

@Ευρύνοέ μου, αχ διακοπούλες...Εδώ περιμέναμε πώς και πώς την άνοιξη, και μας μπήκε επεισοδιακά!
Τουλάχιστον είμαστε καλά και σιγά -σιγά ηρεμούμε...

Artanis said...

@Γιαγιά Αντιγόνη, σ' ευχαριστώ...
Καλημέρα από ΝΖ...

Roadartist said...

Μόλις διάβασα στο ίντερνετ για το σεισμό.. Τις ΚΑΛΥΤΕΡΕΣ ΕΥΧΕΣ ΜΟΥ στέλνω και εύχομαι να είστε όλοι καλά..

Οι σκέψεις μου μαζί σας.. Φιλιά..

Thalassenia said...

Μετά τα χθεσινά γεγονότα ξέρουμε τι όνομα έχει η ομορφιά.
Να είμαστε καλά και να απολαμβάνουμε την ζωή. Τη μια στιγμή τόση όμορφιά και την άλλη καταστροφή και δυστυχία.

Χαίρομαι που είστε καλά.
Εύχομαι τα δύσκολα να πέρασαν.
Φοβάμαι τους σεισμούς όπως όλοι φαντάζομαι.

Φιλιά θαλασσένια.

kariatida62 said...

Δίκιο έχει ο Drmakspy! H ομορφιά έχει όνομα και λέγεται Ελληνικό ΠΗΛΙΟ!
θα προσθέσω και την γλυκειά Αrtanis σ'αυτό!
Ελπίζω να ηρεμήσατε απο τα τεντώματα ...του Εγκέλαδου!
Ευχαριστώ για τα ταξείδια που μου χάρισες...και γρήγορα εύχομαι να γυρίσεις στην Πατρίδα!
Αντίο!
Πέρνα απο το σπιτάκι μου έχω αφήσει κάτι και για σένα!
Φιλιά πολλά

Δέσποινα said...

Έμαθα για τον ισχυρό σεισμό και σας σκέφτηκα! Χαίρομαι που εσείς και η οικογένειά σας είστε καλά κι εύχομαι όλοι να είναι καλά και χωρίς ταλαιπωρίες! Καλή δύναμη!

Νηφάλια Μέθη said...

η φυση με τα ολα της :) ομορφιες και θυμους...
ας τα απο-λαμβανεις ολα ευχομαι φωτεινα και λιγοτερο φωτεινα

Και λοιπόν;E allora? said...

Αν σου πω ότι μόλις διάβασα για το σεισμό σε σκέφτηκα θα με πιστέψεις;Δυστυχώς στη δουλειά τα πάντα είναι μπλοκαρισμένα στο νετ.Ευτυχώς είστε καλά και αυτό μετράει!

οι ομορφιές ζηλευτές :)

καλό σ/κ

χχχ

kostaslogh said...

ουφ!!!πήγε η ψυχή μου στην κούλουρη,μόλις τώρα το άκουσα στην τv ....
η σκέψη μου μαζί σας ,εύχομαι να τελειώσει γρήγορα η ιστορία
φιλιά

Χαρά Θεοδωρίτση said...

Καλή δύναμη κι απο εδώ (έγραψα και στον ΙΣΚΙΟ) οι σκέψεις μας και οι προσευχές μας μαζί σας. Αφού αντέξατε
και μάλιστα χωρίς θύματα αυτόν, θα αντέξετε και τους μετασεισμούς.

ολα θα πανε καλα... said...

καλησπέρα από Αθήνα.Τώρα έμαθα για το σεισμό στην περιοχή σας,χαίρομαι που είστε καλά.Δε γνωριζόμαστε αλλά ένιωσα ένα σφίξιμο όταν άκουσα για το 7,4 στο Christchurch...
Με την ευχή να πάνε όλα καλά,σε χαιρετώ και σε φιλώ.

Benikos place said...

Καλό κουραγιο, να προσεχετε, περιμενουμε νεα σας.

mia maria said...

Χαίρομαι που είστε όλοι καλά! Ελπίζω οι μετασεισμοί να τελειώσουν και να επανέλθετε στα φυσιολογικά σας όσο γίνεται πιο γρήγορα!

Χουλκ said...

Eυτυχώς, που είστε όλοι καλά.
Πριν από λίγο το έμαθα.
Εύχομαι να ηρεμήσετε γρήγορα.
Πολλά φιλιά.

tzonakos said...

Τι ειρωνία, ενω γράφεις για την ομορφιά σε κείνο τον τόπο, να συμβεί αυτό ...

Heliotypon said...

Χαίρομαι που ο σεισμός δεν σας προκάλεσε σοβαρά προβλήματα, αλλά που δεν προκάλεσε και ανθρώπινα θύματα, γενικώς. Απ' ό,τι καταλαβαίνω η αντιμετώπιση τέτοιων καταστάσεων εκεί είναι πολύ επαγγελματική. 'Οχι τρελό μπάχαλο και οι "επί τόπου" να κάνουν φιγουρατζίδικες εμφανίσεις όπως εδώ!

Ektoras said...

Ελπίζω πλέον όλα να είναι καλά και σιγά σιγά να επανέρχεστε στους ρυθμούς σας. Η σκέψη μου και η αγάπη μου μαζί σας

όσο για την ομορφιά, έχει όνομα!

Artanis71.blogspot.com :)

Αφού κάθε επίσκεψη σε τούτο το blog είναι ένα ταξίδι στα μονοπάτια της ομορφιάς με εικόνες και λέξεις

Side21 said...

Αν και μακρυά από
ίντερνετ κι υπολογιστές
έμαθα στην TV για την καταστροφή
κι έτσι πετάχτηκα μέχρι τη συντομότερη σύνδεση να μάθω νέα σου ...
Χαίρομαι που είστε καλά :) :) :)
Καλό κουράγιο ...
Φιλιά απ' τη Σάμο ...

Artanis said...

@Roadartist μου, σ΄ευχαριστώ πολύ...
να είσαι καλά, καλησπέρα από ΝΖ...

Artanis said...

@Thalassenia μου, ακόμα και η ομορφιά έχει το τίμημά της...Το θέμα είναι να ξεπερνάμε τις δυσκολίες και να κρατάμε τα όμορφα, μόνο...
καλησπέρα, φιλιά...

Artanis said...

@kariatida μου, πέρασα από το μπλογκ σου, χαχαχαχα, μου άρεσαν οι αναφορές σε όλα τα ζούδια που με μαγεύουν!!!
Καλησπέρα από ΝΖ, να τα εκατοστήσει το μπλογκ σου...

Artanis said...

Αγαπητή @Δέσποινα, είμαστε καλά, κι αυτό έχει σημασία....
Καλό απόγευμα και καλή βδομάδα να έχουμε...

Artanis said...

Αγαπητή @Νηφάλια Μέθη, αυτή ήταν η έκφραση της αληθινής ωμής φύσης...
Εγώ όμως θα κρατήσω μόνον τα όμορφα, και στο μεθεπόμενο θα έχω ομορφιές, πάλι :)

Artanis said...

Καλή μου @Και λοιπόν;E allora?, όλα είναι εντάξει, και τα πράγματα θα εξομαλυνθούν σύντομα, ελπίζω..
Καλό απόγευμα Κυριακής να έχεις και καλή βδομάδα αύριο, για όλους αμς...

Artanis said...

@kostaslogh μου, έχουμε ηρεμήσει αρκετά, και τα πράγματα θα πάνε καλύτερα...Ήταν τρομακτικά τις πρώτες στιγμές, αλλά το ξεπερνάμε, σιγά-σιγά...
Σε φιλώ...

Artanis said...

Καλή μου @ολα θα πανε καλά, όλα πάνε καλύτερα, ήδη !)
Σ' ευχαριστώ για την επίσκεψη και το σχόλιο, καλησπέρα από ΝΖ...

Artanis said...

@Beniko μου, έχω ήδη ανεβάσει νεώτερη σχετική ανάρτηση...
Τί κάνουν τα διδυμάκια σας και οι κοράκλες σας, ετοιμάζεστε για τον χειμώνα;
Φιλιά από ΝΖ...

Artanis said...

Αγαπητή @Χαρα Θ. από την όμορφη Ζάκυνθο, ευχαριστώ για την εμψύχωση και την ενθάρρυνση...
Καλησπέρα απο ΝΖ, όλα πάνε πιο καλά τώρα...

Artanis said...

Αγαπητή @big mama μου, κι εμείς το ίδιο ελπίζουμε...Ευχαριστώ πολύ για τις ευχές, καλησπέρα από ΝΖ, σε φιλώ...

Artanis said...

@Χουλκ μου, είμαστε ήδη πολύ καλύτερα...Συγγνώμη που "έχω χαθεί" από το μπλογκ σου, θα επανορθώσω σύντομα...
Φιλιά πολλά...

Artanis said...

@Τzonako μου, όλα μέσα στη ζωή είναι, και η ομορφιά και η ασχήμια...Το θέμα είναι να ξεπερνάμε τα άσχημα και να κρατάμε τα καλά...
Σ' ευχαριστώ πολύ για το ενδιαφέρον, όλα πάνε καλύτερα τώρα...
Σε φιλώ...

Artanis said...

Αγαπητέ @Heliotypon, αυτά δεν λείπουν από πουθενά...Όλοι οι πολιτικοί ίδιοι είναι, παντού...
Το οτι δεν είχε νεκρούς παρά μόνον μερικούς τραυματίες, ήταν καταπληκτικό -και απίστευτο- νέο!

Artanis said...

@Ektora μου, σ'΄ευχαριστώ πολύ για όλα...Ξέρεις εσύ :)
Καλό απόγευμα Κυριακής και καλή βδομάδα να έχουμε όλοι...

Artanis said...

Αγαπητέ μου @Side21, σ΄ευχαριστώ πολύ για την σκέψη...Να είσαι καλά και να περνάς υπέροχα στις διακοπούλες σου...
Φιλιά πολλά από ΝΖ...