Wednesday, August 6, 2008

Έ ρε γλέντια!!!

Το έχω πει, πώς όλα τα κουλά συμβαίνουν σε μένα, είναι -σχεδόν- κανόνας...Έτσι, και ενώ η απομόνωση (λόγω της μη σύνδεσης) συνεχίζεται, και έχοντας καταντήσει περιπλανώμενη μπλογκερ, κι εγώ ανεβάζω όλο και συχνότερα βαθμούς...Ήμουν που ήμουν οξύθυμη, και γενικώς ανυπόμονη, φαίνεταιπώς όλο το σύμπαν το έχει βάλει σκοπό να με κάνει να εκραγώ, και δεν ξέρω ποιος θα είναι τελικά ο τυχερός που θα τον πάρουν τα σκάγια...Και καλά να είναι αυτοί οι άχρηστοι της Τελλάς, που όλο δικαιολογούνται πώς τάχα κάνουν αναβάθμιση του συστήματος, μην την φάει κανένας αθώος, είναι το ζήτημα...


Την προηγούμενη Πέμπτη, και εν μέσω μεσημεριανής ραστώνης, μετά από ένα ιδιαίτερα δύσκολο πρωινό που περιλάμβανε παραλαβές και περίθαλψη σε 2 βαριά τραυματισμένους πελαργούς- χωρίς να υπολογίζουμε τα υπόλοιπα ζώα που χρειάζονταν επίσης φροντίδα-, καθώς και πολλή δουλειά στο εργαστήριο (που μαζεύτηκε μετά από μέρες αναγκαστικής απραξίας), χτύπησε το κινητό μου τηλέφωνο. Απάντησα, και από την άλλη άκρη της γραμμής, ακούστηκε μια γυναικεία φωνή, που ζητούσε να μάθει επιτακτικά, αν το τηλέφωνο ανήκε στην "εταιρεία προστασίας άγριων ζώων". Της απάντησα οτι δεν υφίσταται τέτοιο πράγμα, αλλά οτι μπορούσε να μου πεί τί ήθελε.
Στον ίδιο τόνο λοιπόν, μου ζήτησε να πάω στα Πλατανίδια (μια περιοχή γύρω στα 15 χλμ από τον Βόλο) και να πιάσω ένα φίδι που είχανε δει "κάποιοι". Της εξήγησα οτι δεν οδηγώ, και ζήτησα διευκρινίσεις σχετικά με το φίδι και την περιοχή, να μην τρέχω εγώ, ή να βάλω κανέναν άλλο, να τρέχει αδίκως...Κι εδώ αρχίζει το "κουλότερο":
Δεν ήξερε ούτε το χρώμα ούτε το μέγεθος του φιδιού, ούτε και το μέρος που κρυβόταν, μου είπε μόνο οτι το είχαν δει από διπλανή οικοδομή, να κινείται μέσα σε ένα περιφραγμένο οικοπεδοχώραφο αδιευκρινίστων διαστάσεων (πάντως πάνω από 4 στρέματα), και απαίτησε να πάω να το μαζέψω, επειδή διαφορετικά θα με "κυνηγούσε" νομικά...


Σε άλλη περίπτωση, πχ αν ήταν ευγενική, θα της ζητούσα να μου δώσει το τηλέφωνο κάποιου που θα ήταν κοντά, ωστε να μου εξηγήσει εκείνος τί ακριβώς συνέβαινε, καθότι εκείνη τηλεφωνούσε από Αθήνα (απορώ βέβαια από πού βρήκε το τηλέφωνό μου), αλλά μετά από την απειλή που εκτόξευσε, έγινα έξαλλη...Της είπα οτι είμαι εθελόντρια, οτι δεν συνηθίζουμε να κυνηγάμε φίδια στα χωράφια, και μάλιστα μέσα σε περιφραγμένες ιδιοκτησίες, οτι όλα τα ερπετά προστατεύονται από τον νόμο και να αφήσει το ζώο στην ησυχία του. Και αντί να την μπινελικώσω -όπως της άξιζε- της έκανα μια μίνι αναφορά στον Σταθμό προστασίας και στην χρησιμότητα της βιοποικιλότητας και της το έκλεισα στα μούτρα, λέγοντάς της να πάρει τηλέφωνο στην Πυροσβεστική, που στην τελική, έχουν και τον απαραίτητο εξοπλισμό να πιάσουν και να απομακρύνουν φίδια (-όχι από χωράφια βέβαια- και ελπίζω τουλάχιστον να την έβρισαν εκείνοι, την αγενέστατη!)
Έκλεισα το τηλέφωνό μου, ειδοποίησα και τους υπόλοιπους εθελοντες ωστε να είναι προετοιμασμένοι σε περίπτωση που θα τηλεφωνούσε και σ' εκείνους...
Ακούς, είδαν -λέει- φίδι στο χωράφι...

35 comments:

xaos said...

O κόσμος έχει θράσος, τι να πεις.Ο καθένας σε θεωρεί υπάλληλό του.Σημασία έχει ότι τη γλίτωσε το ζώο.

Artanis said...

Καλημέρα @Χελώνα μου...
Την γλύτωσε όμως; Ελπίζω, αν και πολύ αμφιβάλλω...
Εσύ πώς τα περνάς;

Hfaistiwnas said...

XAXAXA άντε βρε; Καλά αυτή την πήραν τηλ. νμα της πουν ότι είδαν ένα φίδι στο χωράφι? Μα που να πάνε και αυτά;; Ο καθένας το μακρύ του και το κοντό του Αρτάνης μου! Με το δίκιο σου εκνευρίστηκες, λογικό! Αλλά της φέρθηκες μια χαρά και μπράβο σου για την ψυχραιμία σου!
Φιλιά πολλά!!!

Σταλαγματιά said...

Καλά τι να πει κανείς για την τρέλα του καθενός,
Μάλλον ξύπνησε στραβά η κυρία.

Καλή σου μέρα και μην δίνεις σημασία

Artanis said...

Αχ @Ηφαιστιωνάκι μου, εσύ κι εγώ, και όσοι ζουν στην επαρχία, ξέρουμε...Οι υπόλοιποι;
Μου έλειψες καλέ μου, μου έλειψες...Περνάω σε 1΄ από εκεί...

xaos said...

Ας τα λέμε καλά, αμα δεν έχεις άδεια..Εσύ θα πας πουθενά?

Artanis said...

Καλή μου @Αναστασία,έτσι κι αλλιώς πέρασε, οπότε...
Εσύ πώς τα περνάς, πήγες πουθενά;

Artanis said...

@Χελώνα μου, δεν θα πάω πουθενά...Θα κάνω μια και καλή διακοπές, από Γενάρη...Νέα Ζηλανδία εν όψει...

mahler76 said...

Artanis, ένα πτηνό (αδιευκρίνιστου χρώματος, μεγέθους) πέρασε όπως λένε από την ταράτσα της πολυκατοικίας απέναντι από το φουρνάρικο. ΕΛΑ ΤΩΡΑ ΑΜΕΣΩς, να το μαζέψεις γιατί αλλιώς θα πέσουν μηνύσεις!!!χαχαχα

Πάντως αυτό με τις μυνιιιήσεις φοριέται πολύ τώρα τελευταία από διάφορες αξιολύπητες περσόνες.

mahler76 said...

Απορώ με το κουράγιο σου και την υπομονή σου πάντως...
ΚΑΛΗΜΕΡΑΑΑΑΑ

Sophia Kollia said...

Τους έχει κτυπήσει η ζέστη. Υπομονή!
καλημερούδια

Hfaistiwnas said...

Εννοείται θα παίξεις!!!! Σε προσκάλεσα αμέσως!!!

. said...

Φίδι σε χωράφι;;;;;;
Μα που ακούστηκε!
Εγώ είχα την εντύπωση ότι μόνο σε θέατρο πηγαίνουν άντε και σε κανένα μπαράκι μετά το θέατρο.
:)

Υπερμίκης said...

Ορθά έπραξες Αρτάνης.Αλλοίμονο αν σκοτώναμε το κάθε ζωάκι που βλέπαμε.Έπειτα τα φίδια είναι διακριτικά σπάνια τα συναντά κανείς.Απομακρύνονται μόνα τους με το που πατάμε στη γη.Εγώ που είμαι δεινός περιπατητής δεν πέτυχα ποτέ στον δρόμο μου φίδι ζωντανό .Μόνο σκοτωμένα φίδια είδα και τις περισσότερες φορές δεν ήταν οχιές.Όταν σκοτώνουν αβλαβή φίδια δεν ξέρουν οι δήμιοί τους ότι πολλαπλασιάζονται πχ οι αρουραίοι;
Τι να πει κανείς για την βλακεία που διακατέχει ωρισμένα άτομα...

Anonymous said...

Καλή μου Artanis όπως βλέπω τα προβλήματα συνεχίζονται. Προ ημερών είχα ακούσει ότι επέβαλαν πρόστιμο στον ΟΤΕ για κάτι προβλήματα σχετικά με την Tellas, δεν είχα δώσει όμως σημασία για να σου πω τι ακριβώς συνέβαινε. Πάντως μου κάνει εντύπωση η τόσο μεγάλη καθυστέρηση.
Τώρα για το φίδι τι να σου πω, μήπως κάποια γνωστή την έβαλε να σου κάνει πλάκα; Εδώ επικοινωνούμε τόσο καιρό και το τηλέφωνό σου δεν το γνωρίζω, αυτή πως το έμαθε;
Πάντως να είσαι καλά και μην εκνευρίζεσαι, αν δεν ήταν πλάκα, υπάρχει μεγάλη τρέλα στον κόσμο γύρω μας. Δες τι έγινε στην Σαντορίνη. Φιλιά πολλά από τον gskastro

faraona said...

Artanis?
Χαχαχααα!Κι εγω ειδα μια δενδρογαλιτσα χθες στην αυλη μου καλε ...θαρθεις κι απο δω?

Ω Θεοι !Τι κοσμος κυκλοφορει?Δεν μπορω να φανταστω την ασχετοσυνη σε τετοιο μεγαλειο.
Υπομονηηηηη!
φιλω σε

Artanis said...

Καλέ μου @Μάλερ, παίζεις με τον πόνο μου, ή μου φαίνεται;
Ακούς, πουλί πετούμενο....
Χα,χα,χα,χα,χα,χα,χα!!!!!!!
Πάντως δεν ήταν το μοναδικό κουλό που έχω ακούσει γενικώς, σε ό,τι αφορά τα ζώα...Τις προάλλες μια εθελόντρια είχε πάει να μαζέψει ένα γλάρο, και μια γηραιά κυρία τον είπε ...παπαγάλο(!!)
Υπομονή; Τί είναι αυτό;
Όσο για κουράγιο, κάνω, όσο μπορώ...
Τέτλαθι δη κραδίη...
Να είσαι καλά, φιλιά πολλά σου στέλνω...

Artanis said...

Καλή μου @Σοφία, καλημέρα και σε σένα...
Μπα, δεν φταίει η ζέστη καλή μου...Και καλά να μην ξέρει και να ζητά διευκρινίσεις..., το καταλαβάινω να μην γνωρίζει κάποιος την φυσιολογία των ερπετών, αλλά την αγένεια και δεν την ανέχομαι, πόσο μάλλον την απειλή...
Σ' ευχαριστώ για το σχόλιο...
Να περνάτε καλά...Φιλιά πολλά...

Artanis said...

Καλέ μου @Ηφαιστίωνα, θα παίξω...Κι εγώ το είδα το παιχνίδι σε διάφορους φίλους, και μου άρεσε...Ελπίζω βέβαια να γίνει και αυτή η περιβόητη σύνδεση κάποια στιγμή, και να τα λέμε συχνότερα...
Φιλιά πολλά, σ' ευχαριστώ...

Artanis said...

Καλή μου @Ανασαιμιά, κι εσύ το ίδιο πίστευες; Είδες μικρός που είναι ο κόσμος τελικά...
Χα,χα,χα,χα,χα,χα,χα,χα!!!
Ελπίζω να περνάς καλά...Φιλιά πολλά σου στέλνω...

Artanis said...

Φίλε @Υπερμίκη καλωσόρισες, ελπίζω να πέρασες καλά στις διακοπές σου...Μου έλειψες...
Εγώ φίλε μου συναντώ αρκετά συχνά διάφορα ερπετά, ακόμα και μέσα στην πόλη, ή στις παρυφές της, και χελώνες και σαύρες και φίδια...Τα ζώα αυτά όμως είναι πολύ ντροπαλά από τη φύση τους, δεν θα ψάξουν να σε βρουν για να σε δαγκώσουν, αυτό θα το κάνουν μόνον αν βρεθούν σε κίνδυνο, αλλά και πάλι, θα προτιμήσουν να το σκάσουν χωρίς να αντεπιτεθούν...Από όλα τα φίδια που ζούνε στην Ελλάδα, μόνον η οχιά και ο αστρίτης είναι -επαρκώς- δηλητηριώδη, δηλαδή μπορούν να θέσουν τη ζωή ενός ανθρώπου σε κίνδυνο. Τα υπόλοιπα (σαπίτης, δενδρογαλιά, λαφίτης, σπιτόφιδο) είναι ακίνδυνα για τον άνθρωπο, χωρίς αυτό να σημαίνει οτι πρέπει να τα παρενοχλούμε και να τα σκοτώνουμε...Όλα τα φίδια είναι καθαριστές της φύσης, και κυνηγούν θηράματα τα οποία είναι επιβλαβή για εμάς και για τις καλιέργειες...
Εξάλλου και τα φίδια αποτελούν μέρος της τροφικής αλυσίδας καιείναι σημαντική πηγή τροφής για ζώα και πουλιά, όπως ο φιδαετός που τρέφεται αποκλειστικά με αυτά, ο πελαργός, ο ασβός και το κουνάβι, η αλεπού και πολλά άλλα...
Δεν είναι μόνον η βλακεία που τα απειλεί, αλλά -κυρίως- η άγνοιά μας, για αυτά...

Artanis said...

Καλέ μου @gskastro, δεν φαινόταν για φαρσέρ η κυρία, διαφορετικά πιθανότατα να χρησιμοποιούσε απόκρυψη ή να μην κατέφευγε στην αγένεια και την απειλή, προσπαθώντας να με "πείσει" να πάω να μαζέψω το φίδι...
Τώρα σχετικά με το τηλέφωνο, υπάρχουν κάποια σενάρια...Συνήθως λοιπόν, οι κεντρικές κρατικές υπηρεσίες, όπως το λιμενικό, η αστυνομία και η πυροσβεστική, διατηρούν ένα αρχείο με τα προσωπικά τηλέφωνα ατόμων σαν εμένα, και μόλις προκύψει πρόβλημα στην περιοχή που δραστηριοποιείται ο καθένας, αμέσως δίνουν το τηλέφωνο, χωρίς να ζητάνε διευκρινήσεις...Αρκεί να ξεφορτωθούν την ευθύνη... Οπότε καταλαβαίνεις τον τρόπο με τον οποίο πιθανότατα έφτασε το τηλέφωνό μου σ' αυτήν...

Σχετικά με την σύνδεση, το προβλημα το έχει αποκλειστικά η Τελλάς...Κλείνουμε μήνα, την Παρασκευή αυτή...Μάλλον πέσαμε θύματα των αδειών του Αυγούστου...

Artanis said...

Καλημέρα @Φαραώνα μου...Ωστε δεντρογαλιά είδες στον κήπο σου; Για αυτό είναι τόσο ωραίος ο κήπος σου καλή μου, έχεις ένα άψογο καθαριστή να φροντίζει για ακρίδες, κάμπιες, κρεμμυδοφάγους, ποντίκια κλπ, χώρια που διώχνει τα πουλιά που τρώνε τους καρπούς στα καρποφόρα δέντρα...
Μια χαρά...
Να δεις τί άλλος κόσμος κυκλοφορεί...Χαμός γίνεται από αδαείς, εκεί έξω...
Φιλάκια πολλά...

τo τέρας της «αμάθειας» said...

Τι λες βρε παιδί μου!!!

Φίδι σε χωράφι καλοκαιριάτικα!!!

Είναι να απορείς!!!

Τη δική της διεύθυνση έπρεπε να ζητήσεις να στείλεις να τη "μαζέψουν"...

Artanis said...

Καλή μου @Αμάλθεια, δεν πρόκειται να ασχοληθώ μαζί της, επειδή θεωρώ οτι το όλο ζήτημα ήταν γελοίο...Έχω το τηλεφωνό της περασμένο στη μνήμη του κινητού, αλλά δεν με ενδιαφέρει να την κάνω εξυπνότερη...Αν άκουσε αυτά που της είπα, έχει καλώς, διαφορετικά δεν θα σπαταλήσω άλλο τον χρόνο μου που μπορώ να διοχετέυσω σε πιο σημαντικά πράγματα από αυτήν...
Και δεν είναι και η μόνη...Γεμάτος ο κόσμος, καλή μου...
Τί καιρό έχετε κάτω;

ΦΥΡΔΗΝ-ΜΙΓΔΗΝ said...

Χάθηκε το σχόλιό μου;....

Πήγαινε Ν. Ζηλανδία με το καλό και θα δεις που δε θα θέλεις να ξαναγυρίσεις σε τούτο το...ανάδελφο κράτος...
Εδώ μισούμε τον παράγοντα άνθρωπο...και δε θα τα βάζαμε με τα ζώα....

Φιλί και Γλαρένιες αγκαλιλες

Υπερμίκης said...

Αυτό που με εξέπληξε εφέτος ήταν το γεγονός ότι δεν είδα ούτε μία σαύρα στην περιοχή μας.Παλιά θυμάμαι ότι είχε πάρα πολλές και όλων των μεγεθών.Λες να τις ξεπάστρεψαν με τα φυτοφάρμακα;Ελπίζω να μην είχαν την τύχη των βατράχων που ήδη γύρω στo 80 κατέστρεψαν τον βιότοπό τους-πραγματική εκατόμβη- για τουριστικούς λόγους.Για να κάνουν μεγαλύτερες πλάζ.Και να σκεφτείς η περιοχή μας διαθέτει ίσως και περισσότερα από 70 χιλιόμετρα παραλία,με λεπτή άμμο παντού!
Σε στέλνω μέιλ για ό,τι σχετίζεται με τις διακοπές μου.Ελπίζω να μπορέσεις να το διαβάσεις..

Καλή βραδιά

δεσποιναριον said...

Βρε Αρτανακι, η Γουασινγκτον περιλαμβανεται στις.. υποχρεωσεις σας. Ενας σκιουρος εφαγε τα σπορακια για τα πουλια ασε που γεμισε την βεραντα φλουδια!! Γκρρρ!!! Ελα αμεσως λεμε!!!!

Artanis said...

@Γλαρένια μου καλημέρα...
Κι εγώ αυτό φοβάμαι πως θα συμβεί, καλή μου...Από μικρή έχω το ψώνιο με το περιβάλλον, και πρόκειται να πάμε σε μία χώρα που το σέβεται υπέρμετρα, αλλά και που εξαργυρώνει αδρά το γεγονός αυτό...Βρίσκεται στην 6η θέση παγκοσμίως, στους δημοφιλέστερους τουριστικούς προορισμούς, κι αυτό το οφείλει ακριβώς σ' αυτό...Εξάλλου, δεν διαθέτει ούτε ιστορία, ούτε αρχαία ευρήματα, ούτε και την έξαλλη νυχτερινή ζωή, εκτός του οτι βρισκεται εξαιρετικά μακριά: Ένα μέσο ταξίδι εκεί, κοστίζει από 4.500 και πάνω (κατ΄ άτομο), μόνον για εισητήρια και διαμονή...

Δεν ξέρω πού πήγε το σχόλιό σου, λυπάμαι...Φιλιά πολλά κι από μένα...

Artanis said...

Φίλε @Υπερμίκη καλημέρα...Στην Πιερία πήγες διακοπές; Πάντως μην σε εκπλήσσει καθόλου το γεγονός οτι δεν είδες σαύρες...Είναι πιθανόν να εξαλείφθηκαν...Τα αμφίβια και τα ερπετά είναι τα πρώτα από όλα τα είδη που θίγονται, όταν μια περιοχή μολύνεται ή καταστρέφεται...Μετά ακολουθούν όλα τα υπόλοιπα, με τελευταία συνήθως, κάποια είδη πουλιών, όπως τα κλασικά χελιδόνια, που είναι σχετικά ευπροσάρμοστα...
Θα προσπαθήσω να διαβάσω το μέηλ...Θα σου απαντήσω σχετικά...
Φιλιά...

Artanis said...

Καλή μου @Δεσποινάριο, με έκανες και γέλασα...Ακόμα γελάω...
Χα,χα,χα,χα,χα,χα,χα!!!
Λες να την κάνω προς τα 'κει, και όχι προς Ν.Ζηλανδία;
Ωστε έχεις σκίουρο στην αυλή; Εγώ είχα τον Αρίσταρχο για 3 χρόνια μέσα στην ντουλάπα μου...Αυτή τη βδομάδα μάζεψα τα πρώτα σύκα της χρονιας, και τον θυμόμουνα πόσο πολύ του άρεσαν...
Τάισε το σκιουράκι, κι ας λερώνει...Τον έχετε μόνιμο; Είναι φιλικός; Πολύ μου άρεσε αυτό το σχόλιο, σ' ευχαριστώ...
Φιλιά πολλά κι από μένα...

Anonymous said...

Είναι να μην σου τύχει ufo εκεί που εργάζεσαι και προσπαθείς για το καλύτερο. Ειδικά αν το ufo είναι αγενές, τότε πάει όλο και χειρότερα. Υπομονή θέλουν κάτι τέτοιοι!! Καλό βράδυ!

Anonymous said...

"Παχύδερμο εθεάθη σε απόμερη παραλία του Πηλίου, άσπρου χρώματος μα αδιευκρίνιστων λοιπών στοιχείων! Παρακαλείται η εθελόντρια Αρτάνις να έλθει να το μαζέψει πριν προκληθεί τσουνάμι από τις βουτιές του..!"

χεχεχε!

Και κάτω από την τραγελαφική σου αφήγηση, υποβόσκει ένα πολύ σημαντικό και σοβαρό θέμα, αυτό του εθελοντισμού στη χώρα μας! Και ξέρεις, όπως ξέρω κι εγώ από τις εμπειρίες μου ως εθελοντής -τα'χουμε πει από κοντά, πως αυτό είναι ένα πονεμένο ζήτημα..

Να περνάς καλά, διακοπές ακόμη?... :)

μάκια!

Artanis said...

@Θείε Σκρουτζ καλημέρα...Συγγνώμη που απαντώ με τόσο μεγάλη καθυστέρηση στο σχόλιό σου, το προβλημα με τη σύνδεση συνεχίζεται και δεν μπορώ να έρχομαι κάθε τόσο στο ίντερνετ καφέ...
Βασικά σαν άτομο, πάσχω από υπομονή, η επιμονή πάντως είναι ένα από τα βασικά μου στοιχεία...Όσο για τα Ούφο που λες, γεμάτος ο κόσμος...Νεύρα γερά θέλει...
Χα,χα,χα,χα,χα,χα,χα!!!
Καλά να περνάς, φιλιά...

Artanis said...

Καλέ μου @Equil, ελπίζω αυτό να μην είναι προσωπικό σχόλιο, επειδή θα παρεξηγηθώ...

Χα,χα,χα,χα,χα,χα,χα,χα!!!!!!!!

Αυτό και πολλά χειρότερα, μου συμβαίνουν, καλό μου, συνέχεια, και μόνον σε μένα...Είμαι μλκομαγνήτης, μάλλον, στους άλλους εθελόντες, σπανίως συμβαινουν τέτοια περιστατικά...
Διακοπές δεν προκειται να πάω, καλέ μου, αρχίζω κάτι σεμινάρια στο ΚΕΚΑΝΑΜ, από Δευτέρα, και εξάλλου έχω ακόμα τον σκύλο, και δεν μπορώ να τον αφήσω...Από 11-13 Γενάρη πάντως, θα κάνω διακοπές στο Ν.Ημισφαίριο...
Εσύ πήγες ή θα πας πουθενά;
Θα σε πάρω στο κιν. να τα πούμε...
Φιλιά από 'δω...