Friday, August 8, 2008

Μπλογκοπαίχνιδο 13

Το xeplogarisma ξεκίνησε ένα παιχνιδάκι, το οποίο θα το βρείτε εδώ. Ο φίλος Ηφαιστίωνας (http://hfaistiwnas.blogspot.com/) με κάλεσε κι εμένα να το παίξω -αν και δεν έχω σύνδεση στο σπίτι και ακόμα τρέχω στο internet cafe, αλλά δεν πειράζει... Κάποια στιγμή θα μας συνδέσουν (διαφορετικά θα με δείτε στις ειδήσεις...)

Οι όροι είναι:
1) Ο καλεσμένος -η, κάνει ανάρτηση με το ερωτηματολόγιο που ακολουθεί.
2) Δίνει τις απαντήσεις του στα σχόλια τής ανάρτησής του, σε αυτόν που τον κάλεσε,και κυρίως πάντα,στο xeblogarisma.
3) Καλεί 3-7 να κάνουν το ίδιο.
4) Στην ανάρτηση του δεν ξεχνά να βάλει τη διεύθυνση του xeblogarisma (http://xeblogarisma.blogspot.com/)


Ερωτήσεις και απαντήσεις:

1. ΣΕΞ

α) είμαι γυναίκα με προτίμηση στους άντρες
β) είμαι άντρας με προτίμηση στις γυναίκες
γ) είμαι γυναίκα με προτίμηση στις γυναίκες
δ) είμαι άντρας με προτίμηση στους άντρες
ε) είμαι απ΄όλα με προτίμηση σε όλα


Απ: α'

2. HOBBY
α) μαγειρική - γυμναστήριο
β) μασάζ - ποδηλασία
γ) ταξίδια - τοξοβολία
δ) συναυλίες - κολύμπι
ε) μοντελισμός - βόλτες με το σκάφος


Απ: Αν και δεν κάνω τοξοβολία πια, πάντα ελπίζω οτι θα επανέλθω στο άθλημα, οπότε θα διαλέξω το γ' .

3. ΤΕΧΝΗ

α) μουσική
β) χορός
γ) κινηματογράφος - θέατρο
δ) λογοτεχνία
ε) ζωγραφική - γλυπτική - αρχιτεκτονική


Απ: Μιας και δεν μπορώ να τα διαλέξω όλα, αλλά μόνον 1, θα διαλέξω το δ'
.

4. ΠΟΛΙΤΙΚΕΣ ΠΕΠΟΙΘΗΣΕΙΣ

α) αριστερά
β) κεντροαριστερά
γ) κεντροδεξιά
δ) δεξιά
ε) πάρ'το αλλιώς


Απ: Αριστερά (α'), αλλά είμαι άστεγη (από πολιτικό κόμμα)


5. ΑΓΑΠΗΜΕΝΟ ΜΑΘΗΜΑ

α) μαθηματικά - γεωμετρία
β) χημεία - φυσική
γ) έκθεση και γλώσσα
δ) ιστορία - γεωγραφία
ε) θρησκευτικά και γυμναστική


Απ: δ', το έχετε καταλάβει άλλωστε...

6. ΑΠΑΠΗΜΕΝΟ PET
α) γατάκι
β) σκυλάκι
γ) ψαράκι
δ) πουλάκι
ε) κροκοδειλάκι


Απ: το α', αλλά μόνον για τους λόγους που έχω αναφέρει στην 3η ερώτηση
.

7. ΔΙΑΚΟΠΕΣ

α) στη θάλασσα
β) στο βουνό
γ) στη Μύκονο
δ) στη Γαύδο
ε) στην Αθήνα


Απ: το β' , με την οικογένειά μου φυσικά...

8. ΧΡΩΜΑ

α) λευκό
β) κόκκινο
γ) μοβ
δ) μπλε
ε) μαύρο


Απ: το ε'...

9. ΣΗΜΕΙΟ ΣΤΟ ΣΠΙΤΙ
α) κρεβατοκάμαρα
β) κουζίνα
γ) τουαλέτα
δ) σαλόνι
ε) πατάρι

Απ: Το α', χωρίς σχόλιο...

10. Η ΕΠΟΜΕΝΗ ΣΧΕΣΗ ΜΟΥ, ΘΕΛΩ ΝΑ ΚΡΑΤΗΣΕΙ

α) 7 ώρες
β) 7 ημέρες
γ) 7 μήνες
δ) πάνω από 7 χρόνια
ε) ε, όχι και 7 χρόνια.

Απ: Ε τώρα, τί να πω...Πειράζει να μην απαντήσω; Τον άντρα μου δεν τον αλλάζω με τίποτε...

(α, γ, δ, α, δ, α, β, ε, α, -)


Είστε όλοι καλεσμένοι να παίξετε το παιχνιδάκι αυτό...Ευχαριστώ πολύ τον Ηφαιστίωνα που με κάλεσε...

20 comments:

eva said...

Σα να απαντούσα εγώ! (εκτός από τη 10 φυσικά, μην παρεξηγηθούμε κιόλας!)
Όσο για την τοξοβολία, η ευχή από την πραγματοποίησή της απέχει μόνο μια απόφαση.

Φιλιά :)

Hfaistiwnas said...

Ax με πρόλαβαν!!!
Ευχαριστώ που έπαιξες! Αν και δεν ήθελα να τρέχεις στα νετ καφέ...
Το μόνο περίεργο μου κάνει το χρώμα που επέλεξες! Μαυρό; Αν μου έλεγαν να διαλέξω ένα χρώμα για σένα αποκλείεται να έλεγα αυτό.. :)
Φιλιάααααααααααααααααα!!!!!!

τo τέρας της «αμάθειας» said...

Ελπίζω να ξεμπλο(γ)κάρεις γρήγορα...!

Σε αντίθετη περίπτωση κράτα ένα κόκκινο γαρύφαλλο...! :))

Artanis said...

Καλή μου @Ευαγγελία, καλησπέρα...Και γιατί να παρεξηγηθούμε καλή μου, η κάθε μία τον δικό της...Πού είναι το πρόβλημα;
Η τοξοβολία είναι και θα είναι μεγάλη αγάπη...Δεν ξέρω αν θα μπορούσα να την εξασκήσω στη Ν.Ζηλανδία...Θα δούμε...
Σ' ευχαριστώ πολύ για το σχόλιο, φιλιά πολλά κι από μένα...

Artanis said...

@Ηφαιστιωνάκι μου, είναι ένα ωραίο χρώμα, που το φοράω πολύ συχνά, ,όμο του ή σε συνδυασμό με άσπρο και με άλλα πολλά χρώματα...Μ' αρέσουν σχεδόν όλα, αλλά το κίτρινο ειδικά που το λατρεύω, δεν περιλαμβανόταν στον κατάλογο...
Δεν πειράζει που δεν απάντησες πρώτος, έχεις απαντήσει σε τόσα, και επίκεινται πολλά περισσότερα...
Να περάσεις ένα ωραίο Σ/Κ, φιλιά πολλά....

Artanis said...

@Αμάλθειά μου, το είδα το βιντεάκι, σ' ευχαριστώ...Κι εγώ ελπίζω να ξεμπλοκάρω γρήγορα, εξάλλου βαρέθηκα να τρέχω στα ίντερνετ καφέ, για να διαβάζω την καθυστερημένη αλληλογραφία μου, και να μην μπορώ να αναρτήσω στο πόστ αυτό ή στον Πάτροκλο...
Να περνάς καλά, στην όμορφη Κρήτη μας...Φιλάκια...

. said...

'Ενα ξεμπλογκάρισμα μες στο κατακαλόκαιρο είναι ότι πρέπει!

Καλή σου μέρα Αρτανίς!

Sophia Kollia said...

Καλό Σ/Κ, χρήσιμες πληροφορίες για φακέλωμα!!χα..χα

Madame de la Luna said...

Καλημέρα κι απο μένα. Κι εγώ λάτρης του μαύρου (αν και όχι μόνο). Άντε να λύσεις το πρόβλημα της σύνδεσης γιατί μας λείπεις!!!

Σταλαγματιά said...

Χμμ το παιχνίδι των δύσκολων ερωτήσεων θα το έλεγα.

Το πρόβλημα συνεχίζεται ε;
αχ υπομονή ξέρω πως είναι,
θυμάμαι μαζί σου αυτά που πέρασα
από τον υπέροχο μας Οτε.

Πολλά πολλά φιλιά

ειρηνη said...

Καλησπέρα καλή μου!!! Τί κάνεις? Και τελικά? Ποιο είναι το αποτέλεσμα από το τεστάκι???????????

Artanis said...

Καλή μου @Ανασαιμιά, καλημέρα...Σου απαντώ με αρκετές μέρες καθυστέρηση, με συγχωρείς για αυτό...Έχω μπλέξει με τη σύνδεση όπως ξέρεις, αλλά και με κάποια γραφειοκρατικά θέματα, και δεν είχα το χρόνο να έρθω στο ίντερνετ καφέ...
Σ' ευχαριστώ πολύ για το σχόλιο, και ελπίζω να επανορθώσω σύντομα...
Φιλιά...

Artanis said...

Καλή μου @Σοφία, βρίσκεις;
Χα,χα,χα,χα,χα,χα,χα!!!!
Νά 'σαι καλά, σ' ευχαριστώ για το διασκεδαστικό σχόλιο...
Φιλιά πολλά καλή μου...

Artanis said...

Καλημέρα @Φεγγαροκυρά μου...
Ξέρω, ξέρω...Το μωβ, μεγάλη αγάπη επίσης...
Κι εμένα μου λείψατεεεεεεεεεεε.....
Άντε να γίνει η χαζο-σύνδεση, να τα λέμε συχνότερα...
Φιλιά πολλά μέχρι τότε.....

Artanis said...

Καλή μου @Αναστασία, το πρόβλημα συνεχίζεται παρά τα απανωτά μας τηλεφωνήματα στην εταιρεία...Έ ρε καταγγελία που τους χρειάζεται...
Ο ΟΤΕ δεν μας είχε ταλαιπωρήσει ποτέ τόσο πολύ...Έχουμε φτάσει σε σημειο να σκεφτόμαστε να ακυρώσουμε το συμβόλαιο με την Τελλάς, για να γυρίσουμε στον ΟΤΕ (Ελπίζω να μην χρειαστεί να το κάνουμε, επειδή φοβάμαι πως θα χάσουμε ακόμα περισσότερο χρόνο)...
Καλό ΠαρασκευοΣ/Κύριακο...Φιλιά...

Artanis said...

Καλό μου @Ειρηνάκι, δεν έχω ιδέα πως βγαίνει το σκόρ, φαντάζομαι οτι θα δίνει κάποια στατιστικά στοιχεία, αλλά ειλικρινά δεν με νοιάζει...Είχε πλάκα σαν παιχνίδι πάντως...Παίξ' το κι εσύ!!!
Σου στέλνω πολλά φιλιά, θα τα ξαναπούμε σύντομα...

Φωτεινή S said...

Χρόνια σου Πολλά!

mahler76 said...

Έκανες τοξοβολία??? Ου'αου!!!
ΚΑΙ ναί τον άντρα σου μην το αλλάξεις με τίποτα.

Artanis said...

@Φωτεινή μου, σ' ευχαριστώ πολύ για τις ευχές σου, νά 'σαι καλά...
Ελπίζω να περνάτε ωραία με την οικογένειά σου, στην όμορφη Κρήτη μας...Φιλιά πολλά...

Artanis said...

Καλέ μου @Μάλερ, 15 χρόνια ήμουν αθλήτρια της τοξοβολίας, και η αγάπη αυτή δεν ξεθυμαίνει, παρόλο που το τελευταίο μου μετάλιο το πήρα το 2004...Διέκοψα, αλλά ελπίζω πως κάποια μέρα θα καταφέρω να επιστρέψω στο άθλημα...
Και φυσικά δεν αλλάζω τον άντρα μου...15 χρόνια είμαστε μαζί...
Σε υπερευχαριστώ, φιλιά πολλά...