Friday, November 26, 2010

Παιχνιδάκι με δωράκι :)

Καταρχήν, ευχαριστώ όλους όσους υπέγραψαν στη συλλογή υπογραφών για την Μαρία Δημητρίου (Μαρία Tweety)...Για κάποιους λόγους (ένας από αυτούς ήταν και η μικρή διάρκεια της petition) μαζεύτηκαν μόλις 1926 υπογραφές, όμως τουλάχιστον έγινε μια προσπάθεια και ασκήθηκε μία πρώτη πίεση στο Υπουργείο Υγείας της Κύπρου, με την ελπίδα να ικανοποιηθεί το αίτημα της Μαρίας για μετάβαση στην Αμερική... Αυτό δεν σημαίνει οτι το ζήτημα έληξε, αλλά εγώ τουλάχιστον, θα επανέρχομαι συχνά στο θέμα, ενώ ταυτόχρονα θα περιμένω τα "καλά" νέα της έγκρισης του ταξιδιού και της νοσηλείας της στην Mayo clinic...
..............................................................................
Mετά από μια βδομάδα αναμονής για την συλλογή υπογραφών και την έκρηξη στο ορυχείο στης Δυτικής ακτής, (με τα δυσάρεστα νέα για τους 29 αγνοούμενους ανθρωκωρύχους), αποφάσισα να επανέλθω με νέο ποστ, ένα παιχνιδάκι με δωράκι, το οποίο είναι πιθανό να επαναλάβω, στο μέλλον...Ο σκοπός του ποστ, είναι να μαντέψετε από τις φωτό που έχω ποστάρει, ποιες είναι από Ελλάδα και ποιες από ΝΖ... Ορισμένες είναι εύκολο να αναγνωριστούν, κάποιες άλλες όμως δεν αναγνωρίζονται με τίποτα :Ρ
Η ιδέα για το παιχνίδι ανήκει στον Ίωνα (αν και δεν περιλάμβανε"δώρο"), όμως νομίζω οτι θα έχει περισσότερο ενδιαφέρον αν υπάρχει και μια μικρή επιβράβευση για τις σωστές απαντήσεις...Το 1ο δώρο είναι το μενταγιόν της φωτό, από ασήμι 925, με ροζ χαλαζία και αχάτη, (σε περίπτωση που οι νικητές είναι περισσότεροι, θα κάνω κλήρωση με βίντεο, και οι υπόλοιποι θα πάρουν ένα αναμνηστικό από τη ΝΖ...)
Θέλω να ευχαριστήσω τον φίλο Ηφαιστίωνα, για την ευγενική παραχώρηση αρκετών φωτό του, μιας και δεν ήθελα να χρησιμοποιήσω "καλλιτεχνικές" φωτό από το διαδίκτυο, τις οποίες δικές του λήψεις, πλαισίωσα επίσης με δικές μου φωτό από Ελλάδα και ΝΖ...
Όπως και νά'χει, αφήστε το σχόλιό σας και οι απαντήσεις και ο/οι νικητής/τες, θα ανακοινωθούν στο επόμενο ποστ, σε 5 μέρες από σήμερα :)

Περιμένω τις συμμετοχές σας, καλησπέρα από ΝΖ..

39 comments:

Hfaistiwnas said...

Καλησπέρα! Και καλή αρχή στο παιχνίδι!
Παιδιά καλή επιτυχία!!!!
Οι φωτό όλες τέλειες! ;) χαχαχα!

monahikoslikos said...

Θα 'λεγα πως από Ελλάδα είναι οι φωτογραφίες 2, 5, 8, 10, 12 και 16.

Sophia Kollia said...

Πολύ ωραίες φωτογραφίες...
Η τελευταία είναι ΝΖ , ΝΟΜΊΖΩ!!
Καλή συμμετοχή να έχεις, εγώ ντεν καταλαβαίνει απο που είναι πια....

mahler76 said...

Εγώ να μείνω απλά στο ότι όλες είναι υπέροχες φωτό? Επίσης στο ότι θέλω λίγο χιόνι βρε παιδί μου που ακόμα είμαι με το κοντομάνικο στην Αθήνα?

Thalassenia said...

Ίδια η φύση παντού, όπου και να κοιτάξεις. Τα χρώματα, οι εποχές, οι ανατολές. Δεν ξεχωρίζουν μα θα ρισκάρω.
8,9, Ν.Ζηλανδία
2,3,10,11,12,17 Ελλάδα.
Έτσι για την συμμετοχή.

Φιλιά θαλασσένια.

kariatida62 said...

No1 ΕΛΛΑΔΑ, Νο2 ΕΛΛΑΔΑ,Νο3 ΕΛΛΑΔΑ,Νο 4 ΕΛΛΑΔΑ γιατί στην Ν.ΖΗΛΑΝΔΙΑ νομίζω πως σπάνια χιονίζει.
Το 5 Ν.Ζηλανδία, το 6 Ν.Ζηλανδία,το 7 Ν.Ζηλανδία, το 8 παίζεται...ας πω Ν.Ζηλανδία,το 9 Ελλάδα,το 10 Ν.Ζηλανδία μπορεί να παιχτεί όμως και Ελλάδα(γι'αυτό μας την έβαλες)11 Ελλάδα? έρχονται και κει γμτ τα γλαροπούλια,12 Ν.Ζηλανδία,13 Ν.Ζηλανδία,14 Ν.Ζηλανδία (έχω δει και ελληνικά παρόμοια τοπία-τόπαιξα όμως εκπληξη)15 μου θυμίζει ΠΗΛΙΟ,16 Ν.Ζηλανδία,17 ΕΛΛΑΔΑ???? ΔΕΝ ΕΙΜΑΙ ΣΙΓΟΥΡΗ ΣΧΕΔΟΝ ΓΙΑ ΚΑΜΜΙΑ...ΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑ!
(έπιασα κανένα σωστό;)

Γιαγιά Αντιγόνη said...

Ολες υπέροχες!!!

Καλέ που πήγαν τα Χριστούγεννα;

kiki said...

Ωχ! Είναι πολλές! Λοιπόν...χμμμ... Λέω μερικές στην τύχη και μερικές κατά πώς μου φαίνονται...
1,2,3,4 Ελλάδα (χεχε)
5,6, Ν.Ζ
7 Ελλάδα
8,9, Ν.Ζ
10, εδω
11,12,13,14 εκεί
15,16,17 εδω
Δεν ειμαι σίγουρη για τις περισσότερες εννοείται! :-)))

βασίλης said...

Βρίσκω ομοιότητες σε πολλές φωτό, σίγουρα η τελευταία είναι από ΝΖ. Για την Μαρία έχω κι εγώ υπογράψει, μακάρι να γίνει ότι καλύτερο. Καλό ΣΚ!

ξωτικό said...

πω πω δύσκολοο !!!!
Θα πω λοιπόν αυτά που μου ήρθαν με την πρώτη ματιά ,γιατί με την δεύτερη μπερδεύτηκα τελείως
Ζηλανδία:7,8,9,13,15,16.οι υπόλοιπες Ελλάδα και η 5,6 παίζονται πολύ....
Για την χαρά του παίζειν !!
Φιλιά πολλά
και όλες τις ευχές για το Μαράκι....

U.S. said...

δεν χάνω ποτέ την ευκαιρία να παίξω σε παιχνιδάκι!
έχουμε και λέμε...
ελλάδα: 1, 2, 4, 6, 7, 9, 11, 15, 16
ζηλανδία, όλες οι υπόλοιπες
πώς τα πήγα?? ε??

Phivos Nicolaides said...

Πανέμορφες, καταπληκτικές φωτογραφίες και η φωτογράφος απίθανη!

Δέσποινα said...

Είχα καιρό να σας κάνω επίσκεψη και τώρα που πέρασα, βλέπω υπέροχες φωτογραφίες !!!
Δεν μπορώ να καταλάβω ποιές είναι οι ελληνικές και ποιές οι νεοζηλανδικές αλλά θα μαντέψω:
Ελλάδα: 2,3,5,10,14,15,16,17
Ν. Ζηλανδία: 1,4,6,7,8,9,11,12,13.
Χαιρετισμούς!

Benikos place said...

Καλησπέρα, για την τιμή των όπλων...αν και η νο 2 με μπερδευει λιγο με την ελληνικη κολωνα τηε ΔΕΗ..θα πω : ολες ειναι ΝΖ
φιλια πολλα;)

Ektoras said...

Λοιπόν έχουμε και λέμε χαχαχα!

Ελλάδα: 2,3,5,7,10,12,14,16

Οι υπόλοιπες ΝΖ.

Όχι νόμιζες πως θα με μπερδέψεις ε? :P

mia maria said...

Α, παιχνιδάκι! Πολύ όμορφες όλες.
Λοιπόν, στην τύχη φυσικά γιατί μοιάζουν πολύ.
1 2 3 4 6 7 10 14 17 Ελλάδα
5 8 9 11 12 13 15 16 Ν.Ζηλανδία
Καλή Κυριακή και καλή εβδομάδα από αύριο!

Artanis said...

@Ηφαιστιωνάκι μου, σου έχω στείλει μήνυμα μέσω fb...Ρίξε μια ματιά και στέιλε μου απάντηση...Καλημέρα από ΝΖ, καλή Κυριακή να έχεις...

Artanis said...

@Λύκε μου, σ' ευχαριστώ πολύ για τη συμμετοχή, καλά να περνάς, σε φιλώ...

Artanis said...

@sofia μου, χαχαχα, πάντα με το χιούμορ σου...Καλό υπόλοιπο Κυριακής να έχεις, φιλιά πολλά από ΝΖ...

Artanis said...

@Μahler76 μου, δεν λέω τίποτα για τις φωτό, επειδή φοβάμαι μην καρφωθώ...Όσο για τον καιρό, ε, πού θα πάει, θα χειμωνιάσει...
Σε φιλώ, καλημέρες...

Artanis said...

@Thalassenia μου, σ' ευχαριστώ για την συμμετοχή σου...καλημέρα από ΝΖ, οι απαντήσεις σε μερικές μέρες...

Artanis said...

@ariatida62 μου, 2 ειδών μικρούς γλάρους, και ένα είδος μεγάλους, χωρίς να υπολογίζουμε τα υπόλοιπα θαλασσοπούλια της ΝΖ...Στο κέντρο του Chch εμείς δεν έχουμε περιστέρια..., γλάρους έχουμε!!!
Οι απαντήσεις θα έρθουν σε μερικές μέρες, να έχεις ένα όμορφο απόγευμα...

Artanis said...

@Γιαγιά Αντιγόνη μου, τα Χριστούγεννα εδώ, είναι καλοκαιρινά...Πέρισυ είχα ειδικό ποστ για τα Χριστούγεννα, φέτος μάλλον θα κανονίσουμε να πάμε κάπου εκτός πόλης...
Για μας πάντως εδώ, είναι κάπως αδιάφορα: καμιά σχέση με την Ευρωπαϊκή ατμόσφαιρα...

Artanis said...

@Κiki μου, φτάνει που έδωσες τη συμμετοχή σου, κι αυτό είναι υπεραρκετό...Τις απαντήσεις θα τις δώσω σε μερικές μέρες, μαζί με πλήρη κατάλογο των τοποθεσιών που τραβήχτηκαν οι φωτό, σε Ελλάδα και ΝΖ...
Σε φιλώ, καλά να περνάς...

Artanis said...

@Βασίλη μου, κι εγώ ελπίζω να εισακουστεί η επιθυμία της Μαρία και να κάνει αυτό το ταξίδι...Ευχαριστώ για την υπογραφή καθώς και για τη συμμετοχή...Καλά να περνάς...

Artanis said...

@Ξωτικό μου, είναι όντως πολύ δύσκολη η επιλογή των σωστών φωτό, είναι καταπληκτικό το πόσο μοιάζουν μεταξύ τους κάποια μέρη, σε Ελλάδα και ΝΖ...
Γι αυτό αποφάσισα να βάλω για βραβείο το μενταγιόν, επειδή το παιχνίδι είναι δύσκολο...
Καλό απόγευμα να έχεις, καλησπέρα από ΝΖ...

Artanis said...

@U.S. μου, ευχαριστώ πολύ για τη συμμετοχή...Να είσαι καλά και να περνάς τέλεια, φιλιά πολλά!

Artanis said...

@Εκτοράκι μου, εδώ έχω μπερδευτεί εγώ, που έχω τραβήξει και κάποιες από τις φωτό, λες να μην μπερδευτείς εσύ;;;
Τις έχω γράψει σε ένα χαρτί και τις έχω πάνω στο γραφείο μου, κι από 'κει κάνω τον έλεγχο...
Χαίρομαι που περνάς καλά (διάβασα το καινούριο σου ποστ), καλησπέρα από ΝΖ, σε φιλω΄...

Artanis said...

@Φοίβο μου, χαχαχα σ' ευχαριστώ...Δεν είναι όλες δικές μου όμως, τα εύσημα τα μοιράζομαι με τον φίλο Ηφαιστίωνα που με βοήθησε στο ποστ, παραχωρώντας μου αρκετές δικές του φωτό...
Να είσαι καλά, καλά να περνάς, φιλιά πολλά από ΝΖ...

Artanis said...

Αγαπητή @Δέσποινα σ' ευχαριστώ για τη συμμετοχή, κι εγώ έχω να περάσω εδώ και καιρό από τα μπλογκ όλων, η επικαιρότητα της ΝΖ αλλά και η προσπάθεια για το ταξίδι της Μαρίας στην Αμερική, μονοπώλησαν το ενδιαφέρον μου, τις τελευταίες 2 βδομάδες...
Θα επανέλθω όμως δριμύτερη, στη μπλογκόσφαιρα :)
Καλησπέρα από ΝΖ, καλά να περνάς...

Artanis said...

Αγαπητέ @Beniko, κι όμως, υπάρχουν φωτό και από τις 2 χώρες, στο ποστ, και όχι μόνον της ΝΖ ή της Ελλάδας...
Ωστόσο ευχαριστώ πολύ για τη συμμετοχή σου, φιλιά πολλά στα δίδυμά σας και στις κορακλες σας, καλησπέρα από ΝΖ και καλά να περνάτε...

Artanis said...

Καλή μου @Βig Μama, τον τελευταίο καιρό έχω αφήσει το μπλογκ στην τύχη του, ασχολούμαι με άλλα πράγματα και δεν επισκέπτομαι τους φίλους, πρέπει να τονώσω λιγάκι το ενδιαφέρον μου...Έβαλα λοιπόν το παιχνιδάκι και χαρίζω το μενταγιόν, με την ελπίδα να πάει σε χέρια που θα το εκτιμήσουν...
Ευχαριστώ πολύ για τη συμμετοχή, καλή Κυριακή και καλή βδομάδα αύριο...

mahler76 said...

λοιπόν θα παίξω,
Νέα Ζηλανδία είναι οι: 1,4,6,7,9,11,12,13,16
οι υπόλοιπες Ελλάδα. Καλά σιγά μην το πέτυχα αλλά το προσπάθησα.

fractal said...

Καλημέρα ..
Α... δεν εχω ματια αυτό τον καιρό, για τίποτα αλλο .....
Θα το πεξω λοιπόν εντελώς τυχαία 1,2,7, 11 Ελλάδα οι υπόλοιπες Ζηλανδία..

akrat said...

τι κακό να μην παίζω


καλημέρες δέχεστε?

Μαίρη (Ginger) said...

καλή μου Αρτανις μόνο τις ευχές μου γιά καλό μήνα (από τους πιό όμορφους μήνες του χρόνου) - στο παιχνίδι ούτε τολμάω να παίξω. Μαζί με τις ευχές μου γιά καλό μήνα ας ενώσουμε όλοι τις ευχές μας να γίνει το καλύτερο γιά το Μαράκι μας. Καλή σου μέρα.

ΦΥΡΔΗΝ-ΜΙΓΔΗΝ said...

Ο γλαρος είναι ΝΖ και... δε σηκώνω αντιρρηση...
;-)

ΚΑΛΟ και ΓΙΟΡΤΙΝΟ ΜΗΝΑ!!!

Φιλί και Γλαρένιες αγκαλιές

Leviathan said...

:) :) diskolo to paixnidi :) opote 8a po apla pos oles einai pragmatika mia kai mia!! :) kalo minaaaa! filiaaaa!

nikiplos said...

καλησπέρα...
Ας δοκιμάσω κι εγώ:

χμ, λοιπόν:
1,2,3,4,5,6,10,14,15,16,17 από Ελλάδα
7,8,9,11,12,13 από ΝΖ.
(ελπίζω να μην ξέχασα καμία)
προσυπογράφω όμως το σχόλιο του Λεβιάθαν...
όλες είναι πανέμορφες.

φιλιά