Sunday, November 7, 2010

Guy Fawkes 2010

Δεν θα σας καθυστερήσω πολύ, 2 βίντεο (από τα 3 που ανέβασα στο u-tube) και μερικές-ελάχιστες φωτό, που τράβηξα χθες, στις εκδηλώσεις για τον Guy Fawkesανονικά θα γίνονταν την Παρασκευή 5/11, αλλά λόγω της κακοκαιρίας αποφασίστηκε να γίνουν χθες, Σάββατο 6/11). Ξέρω οτι θα πάτε να ψηφίσετε ή θα βγείτε κάπου για βόλτα, αν είναι καλός ο καιρός, που το εύχομαι...
Κι εμείς επίσης, είχαμε μια πολύ όμορφη μέρα, ηλιόλουστη και σχετικά ζεστή, αν και εξακολουθεί να μας ταρακουνάει ο κ. Εγκέλαδος, όπως ...μόλις τώρα!(Ήτανε να μην μας γνωρίσει, που λένε, μας συμπάθησε μάλλον και δεν θέλει να μας αποχωριστεί...)
Τεσπά, πηγαίνετε να ψηφίσετε (εγώ πάω για νάνι) και θα μάθω τα νέα μέσω νετ, το πρωί που θα ξυπνήσω: έχουμε 11 ώρες διαφορά...




Και μερικές φωτό από τις λίγες που τράβηξα (2 από αυτές, ανέβηκαν και στο Panoramio):
Καλημέρα και καλή ψήφο!!!! Φιλιά από ΝΖ!

21 comments:

Άιναφετς said...

Έπεσε και η ψήφος...εδώ στο χωριό του Καπανδριτίου είχε πολύ πλάκα...όλοι οι υποψήφιοι (που είναι και γνωστοί) σου κλείνανε το μάτι με νόημα πριν ψηφίσεις...και εγώ τους έκλεινα το μάτι ...χαχα...με χωριάτικη διπλωματία!

Μου αρέσουν αφάνταστα τα πυροτεχνήματα τα πραγματικά όπως και τα μεταφορικά!

ΑΦ...και καλή σου μέρα! :)

Γιαγιά Αντιγόνη said...

Υπέροχα!
Να είσαι καλά και καλή εβδομάδα!!

katrine said...

Γιορτή με πανέμορφα χρώματα!!! Απίθανα θα ήταν!

Καλή εβδομάδα Αρτάνις μου και όσο για τη ψήφο τι να πω. Χριστουγεννιάτικα στολίδια!

Φιλιά:)))

Maria Tzirita said...

Καταπληκτικά τα πυροτεχνήματα! Προσωπικά δεν πήγα να ψηφίσω, όπως και το 50% των ελλήνων άλλωστε! Θα προτιμούσα να είχα να πάω σε μια τέτοια γιορτή, σαν αυτή που βλέπω στις φώτο!
Καλή βδομάδα Αρτάνις μου, φιλιά πολλά!

Hfaistiwnas said...

Ψηφίσαμε και γυρίσαμε..
Θα προτιμήσω τις φωτό!!!

Άθεος said...

Και οι εκλογές εδώ, σαν πυροτέχνημα ήταν. Πολύ φασαρία για το τίποτα.
Αυτοί που αντέδρασαν χωρίς να ψηφίσουν, δεν έκαναν τίποτα. Ποσοστιαία, οι δυο μεγάλοι, πάλι το ίδιο ποσοστό έχουν.
Όπως θέλει ο καθένας ερμηνεύει την αποχή γι αυτό και όλοι κερδισμένοι φαίνονται.
Το θέμα είναι να ψηφίσεις τους υπόλοιπους. Για να μεταβάλεις το ποσοστό των πρώτων!
έτσι δεν είναι;
Πάντως η δική σας η γιορτή πολύ φαντασμαγορική… και τι όμορφες φωτογραφίες!

Leviathan said...

poli kali sou evdomada kai polla filiaaaaaa! :)

Thalassenia said...

Προτιμώ να χαζεύω τα πυροτεχνήματα που μου αρέσουν σαν μικρό παιδί, παρά στις εκλογές.
Αυτά είναι γιορτή, οι εκλογές είναι φανφάρες και απογοήτευση.


Φιλιά θαλασσένια.

apos said...

Μέχρι εκεί κάτω έφτασε η χάρη του Guy? Δεν το ήξερα...
Καλησπέρα από GR (κυριολεκτικά όμως!)

nikiplos said...

feu d' artifice! λοιπόν... είχα προσπαθήσει στις 14 Ιουλίου να βγάλω κι εγώ κάποιες φωτογραφίες, είχα αποτύχει όμως...

για τον εγκέλαδο, μην μασάτε... θα σταματήσει και θά ρθει... κατά δω μεριά, μέρες που είναι...


φιλιά

Artanis said...

@Άιναφετς μου, ώστε έτσι! ΟΙ πολιτικοί είναι οι πιο επικίνδυνοι άνθρωποι...
Καλό βραδάκι να έχεις, σε φιλώ...

Artanis said...

@Γιαγιά Αντιγόνη, ευχαριστώ πολύ (αν και απαντάω με καθυστέρηση στις ευχές σου...)
Καλό βραδάκι, φιλιά πολλά...

Artanis said...

@katrine μου, πες το ψέματα! Κια από την επόμενη, μια από τα ίδια πάλι :(
Καλό βραδάκι να έχεις, φιλιά πολλά από ΝΖ...

Artanis said...

@Maria Tzirita μου, μόλις 10 λεπτάκια κράτησε η εκδήλωση, αλλά ήταν πανέμορφα...
(Ωραία η νέα φωτό, είσαι κούκλα!)
Φιλιά πολλά κι από μένα, καλά να περνάς πάντα...

Artanis said...

@Hfaistiwnaκι μου, και 'γω τις φωτό προτιμώ, αν και δεν μπόρεσα να αντισταθώ στον πειρασμό να δω τα αποτελέσματα, στον Σκάι: Κακώς, πολύ κακώς...
Σε φιλώ...
ΥΓ. Έχετε και 2ο γύρο;;;

Artanis said...

@Άθεέ μου, συγγνώμη, έχω καιρό να περάσω από το μπλογκ σου...Χθες μας έφεραν τον Η/Υ της κόρης μου, και επιτέλους θα ξαναρχίσω να σας επισκέπτομαι όλους...
Όσο για τις εκλογές, είδα τα αποτελέσματα από Σκάι (και τα πήρα στο κράνος...Έριξα κάτι μπινελίκια στους πολιτικούς στα διάφορα πάνελ!!! Το σκέφτομαι πολύ σοβαρά να μην το ξανατολμήσω, αυτήν την Κυριακή...)

Artanis said...

@Leviathan μου, σ'ευχαριστώ πολύ, φιλιά κι από μένα...

Artanis said...

@Thalassenia μου, το σχόλιό σου τα είπε όλα...Δεν θα μπορούσα να τα διατυπώσω καλύτερα !
Σε φιλώ, καλό βράδυ από ΝΖ...

Artanis said...

Αγαπητέ @Αpos, καλημέρα από μένα...
Έφτασε η χάρη του Γκάι, μέχρι εδώ, αμ πως! Μισό πλανήτη μακριά, οι ΝΖηλανδοί γιορτάζουν τη σύλληψη και την εκτέλεση του Φωκς και των υπόλοιπων συνωμοτών, με βεγγαλικά και πολλά βαρέλια μπύρα, πιστοί στο βρετανικό έθιμο να δοξάζουν τους (αιμοσταγείς) βασιλιάδες τους, τύφλα στο μεθύσι!

Artanis said...

@Νικιπλέ μου μου, την ώρα που έγραφα το κείμενο, έκανε 4.8 Ρίχτερ...Τεσπά, όσο συνεχίζονται οι μετασεισμοί συνεχίζονται και οι ζημιές και καθυστερούν οι επισκευές...
Προχθές περάσαμε για πρώτη φορά με το αμάξι από την οδό river στο Avonside (απαγορευόταν μέχρι πρότινος η πρόσβαση στους μη-κατοίκους της συνοικίας), και είδαμε τις ζημιές: ανοιγμένοι δρόμοι, στρεβλωμένες γέφυρες, η κοίτη του ποταμού μετατοπίστηκε, τα λίγα σπίτια που ακόμα κατοικούνται δεν έχουν νερό και αποχέτευση και τα υπόλοιπα πάνε για κατεδάφιση...
Δράμα...Συνοικία φάντασμα έχει καταντήσει...
Να σταματήσει πια, 2 μήνες πέρασαν...

Leviathan said...

kai alla filia! ame!!! :) kiss!