Sunday, June 6, 2010

Εικόνες της εξοχής


Δεν ξέρω αν σας άρεσε αυτό το τραγουδάκι, μαζί όμως με το σχεδόν ομότιτλο τραγούδι των Smiths, ήταν τα πρώτα που μου ήλθαν στο μυαλό, για την ανάρτηση αυτή...Επειδή όμως τα σπίτια αυτά θυμίζουν πολύ Άγρια Δύση, έβαλα το τραγούδι των Madrugada, επειδή αν και Νορβηγοί, έχουν πιάσει το Αμερικάνικο φολκ καλύτερα από τους Αμερικάνους τους ίδιους ;)


Πριν από περίπου 2 βδομάδες, ο Ίωνας πρόσθεσε στα προγράμματα του Η/Υ μου, και το περιβόητο photoshop...Για να είμαι ειλικρινής, δεν μ' αρέσει να πειράζω τις φωτογραφίες, εκτός κι αν πρέπει να τις ισιώσω ή να τις κόψω, συνήθως όμως τραβάω τόσες πολλές που διαλέγω πολύ εύκολα, χωρίς να χρειάζεται να το χρησιμοποιήσω...Εδώ και καιρό όμως σκεφτόμουν αυτό το φωτογραφικό ποστ, με τα διάφορα "ερείπια" που συναντάμε κατά καιρούς στο δρόμο μας, και ο καιρός δεν βοηθά να βγουν καλές φωτό, είτε επειδή έχει πολύ ήλιο, καταχνιά ή και βροχή...Αυτό λοιπόν είναι το πρώτο μέρος του φωτογραφικού ποστ που έχει σαν θέμα παλιά σπίτια και αντικείμενα...Οι φωτό ποικίλουν από καθόλου έως πολύ, "πειραγμένες"...
Σιδερένιος τροχός, δεν έχω ιδέα από τί, αλλά μάλλον από παλιό τρακτερ...
Εγκαταλειμμένο σπιτάκι στην διαδρομή προς Ακαρόα...
Παλιός αχυρώνας, καμμένος, στο δρόμο προς την Ακαρόα, φωτογραφημένος πριν από ένα μήνα, με ψιλόβροχο...Προχθές που ξαναπεράσαμε και ήθελα να τον φωτογραφήσω, είχε μια μεγάλη μπλε μουτζούρα στην πλευρά αυτήν, προφανώς από την προσπάθεια κάποιων να τον ζωγραφίσουν...Η κάτω φωτό, είναι η φυσική...Η πάνω, για άγνωστο λόγο μου βγήκε σκοτεινή, οπότε σκέφτηκα οτι μπορώ να της αλλάξω λίγο ...τα φώτα :) και να δοκιμάσω τις δυνατότητες του προγράμματος...
Εγκαταλειμμένο ξύλινο σπιτάκι στον ίδιο δρόμο...
Κι ακόμα ένα, σχεδόν εντελώς διαλυμένο...Η κόκκινη χροιά στις λαμαρίνες, είναι είτε σκουριά, είτε αστάρι που έχει απομείνει(ή και τα δύο μαζί...)
Τενεκεδόσπιτο στο Birdlings flat...
Παλιός αχυρώνας στην εθνική προς το Arthur's Ρass (φωτογραφημένος πέρυσι, τέτοια εποχή)...Κι αυτός βαμμένος είναι τώρα, με διάφορα συνθήματα...Μα καλά, βγήκαν οι βάνδαλοι παγανιά να μου χαλάσουν τις φωτό;;;
Δύο φωτό από το θεματικό πάρκο Willowbank, που λειτουργεί και σαν ζωολογικός κήπος...Στην παρέα του προβάτου, του παγωνιού και του κόκκορα, ήρθε να προστεθεί και ένα πουκέκο, που κόβει βόλτες πάνω στην στέγη του αχυρώνα...
Ακόμα μια αποθήκη, κοντά στη Ροτορούα και το Waimangu...
Ένας ακόμα κόκκινος αχυρώνας/αποθήκη/στάνη, στη περιοχή του Χουρουνούι, ευτυχώς μέσα σε ιδιοκτησία, διαφορετικά μάλλον θα ήταν "γραμμένος" κι αυτός...
Ένα κόκκινο σπιτάκι, στο Σέβιοτ...
Μία bach (μπατς-καλύβα παραθαλάσσια) στο Taylor's mistake...Τελευταία όλες σχεδόν οι μπατς της περιοχής, έχουν λεηλατηθεί επανειλημμένα από άγνωστους κλέφτες, που σηκώνουν τα πάντα και καταστρέφουν τα πάντα...
Ακόμα 2 καλύβες, στην διπλανή παραλία από την προηγούμενη...Η άσπρη, σχεδόν εντελώς κατεστραμμένη από τις απανωτές διαρρήξεις και βανδαλισμούς...Η μπλε κατοικείται μόνιμα και φυλάσσεται από 2 1/2 σκύλους (1 λυκόσκυλο, 1 αγγλικό σέττερ και ένα ...μαλτέζικο), και είναι χτισμένη πάνω σε πυροβολείο από την εποχή του 2ου παγκοσμίου πολέμου...
Ανάμεσα στα άλλα σκουπίδια (ρόδες, σκουριασμένα εξαρτήματα αυτοκινήτων και φορτηγών, παλιές θεριζοαλωνιστικές μηχανές) και τα πρόβατα που βόσκουν, είναι παρατημένο και ένα ...σπίτι...Απίστευτο;;;
Καλοκαιρινή μπατς πάνω στο κύμα, στο Birdlings flat, καμουφλαρισμένη από τα κυπαρίσσια που δείχνουν την κατεύθυνση που έχει ο άνεμος όταν φυσάει:)
Αποθήκη κοντά στην Ηφαιστειακή κοιλάδα...

Λίγες φωτό λοιπόν σήμερα, για να μην βαριόμαστε να διαβάζουμε...Ταξιδιωτικό ποστ, στο επόμενο...
Καλή βδομάδα νά 'χουμε, καλησπέρα από ΝΖ...
Φιλιά σε όλους...

62 comments:

Hfaistiwnas said...

Πανέμορφες!!!
Μου θυμίζουν τα δικά μας χαμόσπιτα που βρίσκουμε στους δρόμους! :)
χεχε!
Και το κομμάτι πολύ καλό!!!

ria said...

ωραίες η φωτογραφίες, δεν ξέρω αν είναι πειραγμένες, αλλά ακόμα και αν είναι, είναι εκπληκτικές.

πήρα το βιβλίο του άθεου. είναι πολύ καλό και ας έχω διαβάσει μόνο λίγες σελίδες!
αξίζει πράγματι, είναι απαύγασμα δουλειάς πολλών ετών και πολλών βιβλίων!
πιστεύω θα σου αρέσει!

Sophia Kollia said...

Η Ροτορούα εχει σχέση με τον Ρατατούι? α....χα...!!-εξυπνάδες!
Καλή βδομάδα και καλό φότοσοπ!!!

aKanonisti said...

Ερημες αλλά ολοζώντανες οι παράγκες σου...
Μου άρεσαν πολύ... γιατί είχαν κάτι από τα όνειρα που στεγάσανε κάποτε...

KitsosMitsos said...

Ωραίες οι εικόνες και τα παιχνιδίσματά σου! Μου αρέσει πως εξηγείς το μουσικό ντύσιμο!
Την καλησπέρα μου!
ΥΓ Ωραία και το φόντο ;-)

George said...

εξαιρετικό το φωτογραφικό σου οδοιπορικό!!!! Τι να πρωτοθαυμάσω δεν ήξερα. Πάντως εκείνη με το παλιό αυτοκίνητο στην αποθήκη θα ήθελα να έβλεπα περισσότερες φωτό!!!!!
Την καλησπέρα μου.

mia maria said...

Έπαιξες λοιπόν με το καινούριο σου παιχνίδι;-)
Πολύ ωραίες οι φωτογραφίες και οι πειραγμένες και οι άλλες!
Καλή εβδομάδα!

kostaslogh said...

απορώ πώς ζούσες τόσο καιρό δίχως φώτοσοπ!!!!!
χαχαχαχαχα!!
αστειεύομαι,δε νομίζω ότι σου χρειάζεται εσένα,εγώ το χρησιμοποιώ για διάφορα καραγκιοζηλίκια ,για να "φτιάξω"τις φωτογραφίες μου χρησιμοποιώ κάτι πιό λάιτ,το picture manager των windows.
Ωραία ανάρτηση τυχερή πατρίδα μου!

Artanis said...

@Ηφαιστιωνάκι μου, κι εμείς έχουμε παλιά σπίτια, ειδικά στα χωριά, αλλά τα δικά μας έχουν διαφορετικό χαρακτήρα...
Από τους Madrugada μ' αρέσουν πολλά τραγούδια, όπως το sale away και το shine...
Ελπίζω να είσαι καλά, καλή βδομάδα να έχουμε...

Artanis said...

@Ria μου, οι περισσότερες φωτό είναι πειραγμένες, οι άλλες είναι απόλυτα φυσικές...Το photoshop είναι ωραίο εργαλείο, αν θες να "σβήσεις" κάτι, ή για να διορθώσεις στραβές φωτό κλπ...
Το βιβλίο του Άθεου θα κοιτάξω να το προμηθευτώ και να το πάρω μέσω ταχυδρομείου, αν πιθανότατα η αποστολή θα στοιχίσει την αξία του x 2...

Artanis said...

@sofia μου, καλή εβδομάδα και σε σένα...Σε φιλώ...

Artanis said...

Φίλη @aKanonisti, στην περίπτωση αυτή, το ποστ ταιριάζει με το τραγούδι των Σμιθς :)
Καλημέρα από ΝΖ, καλή βδομάδα...

Artanis said...

@Κιτσομήτσε μου, χαίρομαι που σου άρεσε το τραγούδι και το ποστ...Καλημέρα και καλή βδομάδα...

Artanis said...

@George μου, δεν έχω άλλη φωτό από το φορτηγό, αλλά έχω διάφορα άλλα μέσα μετακίνησης, πχ, κάρα, άμαξες κλπ...
Θα έρθουν σε επόμενο ποστ, μαζί με άλλα ερειπωμένα σπίτια...
Καλημέρα και καλή βδομάδα από μενα...

Artanis said...

@Βig mama μου, έπαιξα αρκετά, αλλά νομίζω φτάνει...Προτιμώ τις φυσικές φωτό, κι ας μην είναι και τέλειες...Είναι φυσικές τουλάχιστον...

Artanis said...

@kostaslogh μου, εγώ δεν πειράζω τις φωτό με τίποτα...Απλά είπα να "παίξω" λιγάκι, αλλά νομίζω πώς φτάνει: 1) δεν έχω χρόνο για να ασχολούμαι με το πρόγραμμα, και 2)προτιμώ τις φυσικές...
Εξάλλου τραβάω τόσες πολλές που πάντα έχω αρκετές για να διαλέξω...
Καλημέρα και καλή βδομάδα...

katrine said...

Μια βολτούλα μ έκανες και ευχαριστήθηκα Αρτάνις μου . Με ξεκούρασαν και με ταξίδεψαν οι φώτο. Κρίμα που δε μπορώ ν ακούσω και τη μουσική. Αν προλάβω θα μπω το απόγευμα πάλι.
Φωτοσόπ ε???Με ή χωρίς είναι τέλειες.Πιστεύω μεγάλο ρόλο παίζει το μάτι (σου) τού φωτογράφου. Το χεις my prncs ,το χεις!!

Φιλιά και καλή εβδομάδα

kariatida62 said...

Είδα τις όμορφες φωτό σου, διάβασα όλες τις επεξηγήσεις, τα σχόλια των φίλων σου και το κομμάτι το μουσικό....εκεί ατελείωτο! χΑΧΑΧΑΧΑ!
Καλή εβδομάδα φίλη μου!

Αγγελικη Ν said...

Λατρεύω τις φωτογραφίες των εγκαταλειμένων αγροτόσπιτων!Έχουν μια γοητευτική μελαγχολία. Περιγράφουν προηγούμενους τρόπους ζωής, παραγωγής κλπ Η bach στο Taylor's μου θύμισε κάποια σπίτια σε χωριά της Κένυα!

Το φωτοσοπ νομίζω ότι έχει "δαιμονοποιηθεί" λόγω της κακής (υπερβολικής) χρήσης του. Λίγη επεξεργασία βελτιώνει εξαιρετικά τις φωτογραφίες μας.

Maria Tzirita said...

Τελικά οι απέιραχτες φυσικές φωτογραφίες σου μου αρέσουν καλύτερα! Θα μπορούσες να φτιάξεις υπέροχο λεύκωμα με όλες αυτές! Φιλιά πολλά Αρτάνις μου, καλή βδομάδα!

Χουλκ said...

Τώρα, αν σου πω ότι οι φωτογραφίες από τα 'ερείπια' μου άρεσαν το ίδιο -μη σου πώ και περισσότερο- από τις 'κανονικές' θα με περάσεις για 'πειραγμένη;
Εξαιρετικές όλες.
Πολλά φιλιά.

Ελένη Μπέη said...

Α, εκείνο το κοσκινάκι, το photoshop!
Πόσο με είχε ταλαιπωρήσει. Δεν είχα κανέναν να μου το δείξει, ήθελε πολύ διάβασμα κι εξάσκηση κι εγώ τότε δεν είχα καθόλου χρόνο. Μετά χάλασε ο υπολογιστής και στον καινούριο δεν το έχω φορτώσει.

Leviathan said...

kali evdomada artanis mou!!! iperoxes gia alli mia fora oi fotos!! filiaaaa polla! :)

Artanis said...

Χαχαχα, @katrine μου, με το σχόλιό σου με έκανες και γέλασα...Σ' ευχαριστώ, είσαι φοβερή...
Καλό βραδάκι να έχεις...

Artanis said...

@kariatida μου, καλή βδομάδα νά'χουμε...Χαίρομαι που σου άρεσε το κομμάτι, το συγκρότημα αυτό είναι πολύ δημοφιλές στην Ελλάδα, και είναι δικαιολογημένο, νομίζω...

Artanis said...

@Αγγελικη μου κι εμένα μ'αρέσουν αυτά τα ερειπωμένα σπίτια, αλλά δεν μπορούμε πάντα να σταματάμε για να τα φωτογραφίζουμε, οπότε κάθε φωτό για μένα, είναι πολύτιμη...Προτιμώ τις φυσικές, αλλά τελικά δεν πειράζει λίγη χρήση του προγράμματος, εφόσον τις αναδεικνύει...
Τις καλύβες αυτές, τις έχουν ρημάξει, κυρίως στην ακτή του Taylor's mistake...Την άσπρη στην φωτό, την έχουν σχεδόν διαλύσει, είδαμε τους ιδιοκτήτες της να είναι απελπισμένοι οι άνθρωποι, την τελευταία φορά κάρφωσαν όλα τα παράθυρα από μέσα και την πόρτα απ' έξω και με λουκέτο, και τελικά οι βάνδαλοι μπήκαν σπάζοντας τον πλαϊνό τοίχο...

Artanis said...

@Maria Tzirita μου, κι εμένα οι φυσικές φωτό μ'αρέσουν, αλλά καμιά φορά, όπως στην περίπτωση του τενεκεδόσπιτου, που το φως της μέρας δεν βοηθάει, η χρήση του προγράμματος είναι υποχρεωτική...
Καλησπέρα από ΝΖ, σε φιλώ...

Artanis said...

@Χουλκ μου, χαχαχα, κι εμένα μου άρεσαν κάποιες από τις πειραγμένες, περισσότερο από τις φυσικές, γι αυτό και τις έβαλα, άλλωστε...
Το χειρότερό μου ήτανε, που ορισμένα από τα σπίτια αυτά, δεν μπορούσα να τα πλησιάσω, όπως και που ο καιρός δεν βοήθησε σε κάποιες περιπτώσεις, να βγουν καλές φωτό...

Artanis said...

@Νερένια μου κι εγώ είπα στον Ίωνα να μου δείξει, αλλά δεν προλάβαινε, οπότε άρχισα να το σκαλίζω μόνη μου...
Σαν να ανακάλυψα την Αμερική, μου φαίνεται, αλλά μάλλον θα το αφήσω κάτα μέρος, μιας και τελικά αποφάσισα πώς δεν το προτιμώ...Καλύτερα οι φυσικές φωτό...

Artanis said...

Καλή βδομάδα νά 'χουμε, @Leviathan μου...

Thalassenia said...

Χρήσιμο το photoshop αν ήξερα και να το χρησιμοποιώ καλά θα ήταν.
Εν καιρώ. Απίθανα τοπία και τα παλιά σπίτια είναι ενδιαφέρον θέμα για μένα.

Φιλιά θαλασσένια.

Ταχυδρόμος said...

Μας κατέστρεψες πάλι πρωινιάτικα..

Vaggelis said...

Μια μεγάλη παιδική χαρά το photoshop και παίζοντας μαθαίνεις. Ιδιαίτερη η επιλογή του χτισίματος πάνω από το πυροβολείο. εντυπωσιακα και τα γερμένα κυπαρίσσια!!!

Τρελός του Χωριού said...

Κυρίως στις φωτογραφίες της σιδερένιας ρόδας και του παλιου αυτοκινήτου στον αχυρωνα ,αποκαλύπτομαι .
Είναι εικόνες που θα τις προσπερνούσε ένα απλό μάτι ,ή θα τις φωτογράφιζε με τετρημένο τρόπο .
Ομως οι ισορροπίες που κράτησε ο φωτογράφος χρησιμοποιόντας σωστή γωνία , δειχνει καλτεχνική οπτική και ένστικτό.
:)
Υπέροχη δουλειά Αρτάνις μου

Γιαγιά Αντιγόνη said...

Το καλύτερο μου!
Ανοιγοκλείνω τις φωτογραφίες και βουτάω μέσα.. η ονειροπαρμένη.
Καλή εβδομάδα και φιλάκια!!!

Artanis said...

@Thalassenia μου, ξεκίνησέ το σιγά-σιγά, από τα βασικά, δεν είναι ανάγκη να το μάθεις με την μία...Εντάξει, καλό είναι, έχει πλάκα, αλλά οι φυσικές φωτό είναι καλύτερες...

Artanis said...

@Ταχυδρόμε μου, αντί να ποστάρω το σχόλιο, το ...εξαφάνισα...Τελικά το επανέφερα μέσω μέηλ...
Αλήθεια, σου έστειλα κι εσένα ένα, το πήρες;;;

Artanis said...

Φίλε @Βαγγέλη, καταλάθος ξεπάστρεψα το σχόλιό σου, αντί να το αναρτήσω, και το επανέφερα μέσω μέηλ...Συγγνώμη...
Λοιπόν αυτά τα κυπαρίσσια είναι καταπληκτικά: ο άνεμος φυσάει πάντα από τον ωκεανό, και τους έδωσε αυτό το σχήμα...
Και το πυροβολείο με την καλύβα από πάνω, είναι πολύ ωραίο, αλλά η είσοδος έχει χτιστεί και ο χώρος είναι πακτωμένος από άμμο και συντρίμμια της θάλασσας, η θάλασσα τον χειμώνα, σκάει πάνω του...
Είναι ωραίο παιχνίδι το photoshop, αλλά το βαριέμαι κιόλας, να ασχοληθώ περισσότερο από ένα απλό resizing...Άσε που προτιμώ τις φυσικές...

Artanis said...

@Τρελέ μου με κολακεύεις ασύστολα και έχω κοκκινήσει!
Ευχαριστώ πολύ πάντως, και να ξέρεις έρχεται κι άλλη αντίστοιχη ανάρτηση και ελπίζω να σου αρέσει κι εκείνη...
(Πάρε και όσες φωτό θες)
Συγγνώμη για το σχόλιό σου, αντί να το δημοσιεύσω, καταλάθος το απέρριψα :)
Το ξαναβρήκα και το πόσταρα μέσω του ίχνους που άφησε στο μέηλ μου...

Artanis said...

@Γιαγιά Αντιγόνη, όποια φωτό σ'αρέσει, πάρτην!
Συγγνώμη και γα το σχόλιό σου, αντί να το δημοσιεύσω το απέρριψα, το ξαναβρήκα όμως μέσω μέηλ...
καλημέρα από ΝΖ...

kiki said...

Ωραίες εικόνες! Μου άρεσε το κόκκινο σπιτάκι!

akrat said...

εξαιρετικέςςςςςςςςςςςς

ωραιότατες αποτυπώσεις εξαιρετική οπτική

μπράβο..

Roadartist said...

Δε διαβασα τα παραπανω σχολια, μου θυμισε το 'μικρο σπιτι στο λιβαδι' σε λιγο θα φανει η Λορα Λολ χααχαχα πολυ ομορφα αρτανις. Και το νεο αβαταρ μεσα στο μυστηριο.. :) ομορφη επιλογη, φιλια@!

Vassilis said...

Καλησπέρα Artanis! Mου άρεσε η φωτογραφία με το πάρκινγκ-αποθήκη και το φορτηγό μέσα. Δεν ξέρεις αν ετοιμάζεται να βγει ή αν μόλις μπήκε.

Βάσσια said...

Εντελώς άλλου ύφους φωτογραφίες.

Μου άρεσαν πολύ αυτές με το κόκκινο σπιτάκι!

Και το τραγούδι εξαιρετικό.
Αλλά οι Smiths!!

Καλησπέρα :-)

Άθεος said...

Ήταν που ήταν καλές οι φωτογραφίες, τώρα και με το photoshop, μας έγινες επαγγελματίας!
Τι καλλιτέχνης είσαι εσύ βρε παιδί μου…
Και ένα σχόλιο: πολεοδομία δεν έχετε εσείς εκεί… πάνω στο πολυβολείο έκτισε ο άλλος;

kryos said...

Πολύ όμορφες οι φωτογραφίες σου Artanis μου .... πάντα όταν βλέπω παλιά κτίσματα το μυαλό μου πηγαίνει στους ιδιοκτήτες και στις ανάγκες που θα καλύπτονταν , για μια ακόμη φορά με ταξίδεψες , σ ευχαριστώ !!!

Artanis said...

@kiki μου, αυτό το κόκκινο σπιτάκι, το λύσσαξα στις φωτό, από όλες τις πιθανές γωνίες το τράβηξα :)

Artanis said...

@Αkrat μου, σε δουλειά να βρισκόμαστε :)
Δεν μας έφτανε που τρέχουμε και δεν φτάνουμε με τόσες δουλειές, έχουμε και το photoshop τώρα!

Artanis said...

@Roadartist μου, χαχαχαχαχα, καλά λες! ΠΟύ είναι η Λόρα Ίγκλις; Με τα κοτσίδια;
Μάλλον παράτησε τη φάρμα και τράβηξε για την πόλη...

Artanis said...

@Βασίλη μου, αυτό το αμάξι δεν πάει πουθενά, είναι εκεί σαν έκθεμα...Είχε πολλά και διάφορα οχήματα και εργαλεία, θα έρθουν σε επόμενη ανάρτηση...
Καλημέρα από ΝΖ, φιλιά στην Άσπα και τις κοράκλες...

Artanis said...

@Βάσσια μου, οι Smiths είναι μεγάλο σχολείο...Κι εγώ αμφιταλαντευόμουν για το ποιο τραγούδι να βάλω, τελικά έβαλα τους Madrugada...
(Σε μεθεπόμενο ποστ, θα βάλω και Cure)
Αυτή τη μανία με τα κόκκινα σπίτια, δεν μπορώ να την καταλάβω: οι άνθρωποι συνήθως χτίζουν σπίτια στα φυσικά χρώματα ενός τόπου, μπορεί όμως και να είναι απλά το αστάρι που μόνον αυτό έμεινε πάνω στις λαμαρίνες...

Artanis said...

Χα,χα @Άθεε, κόψε κάτι από τα κοπλιμέντα, θα καβαλήσω κανά καλάμι ;)
Λοιπόν, οι περισσότερες από αυτές τις καλύβες είναι εντελώς παράνομες, και η πολεοδομία ψάχνεται από 20ετίας να βρει τρόπο να τις ξεφορτωθεί, αλλά πλέον, κάποιες από αυτές είναι πολύ παλιές(από τις αρχές του 1900) και θεωρούνται κάτι σαν ...πολιτιστική κληρονομιά...
Ε, αυτή που είναι πάνω στο πυροβολείο είναι από τις πιο πρόσφατες, αλλά δεν την βλέπω να ξεκουνιέται από 'κει...

Artanis said...

@Κρύε μου, εμένα με στεναχωρεί που τα βλέπω σαραβαλιασμένα, και φαντάζομαι τη ζωή των ανθρώπων όταν ακόμα κατοικούνταν ή χρησιμοποιούνταν και κάνω σενάρια με το μυαλό μου...
Μόνον επειδή μοιάζουν σα να βγήκανε από Αμερικάνικες ταινίες, έβαλα τους Madrugada, διαφορετικά, θα έβαζα το τραγούδι του Λιδάκη:
http://www.youtube.com/watch?v=u62C0wzQrc8

ο κύριος "αμ" said...

Μ'άρεσε αυτό το "σπιτικό" , θα σας ξανάρθω :)))
καλησπέρα

apos said...

Δεν υπάρχουν λόγια ούτε για τις φωτό ούτε για τους madrugada. Το φθινόπωρο (άνοιξη) που θα είμαι στην ARG, θα σου αφιερώσω ένα φωτογραφικό θέμα ανάλογο. Υπόσχεση.

Και λοιπόν;E allora? said...

Θυμίζουν παλιές αμερικάνικες ταινίες :)))

καλημερούδια ή μάλλον καλησπέρα στη ΝΖ
χχχ

Artanis said...

Αγαπητέ @Κύριε "Αμ", χαίρομαι πολύ που σας άρεσε το μπλογκοσπιτικό μου...Να ξαναέρθετε όποτε θέλετε :),
καλημέρα από ΝΖ...

Artanis said...

Αγαπητέ @Αpos, η Νεοζηλανδική τηλεόραση θα δείξει ποδόσφαιρο, απλά είναι τόσο άσχετοι με το άθλημα, που έχουν μοιράσει μισά-μισά ματς σε δημόσια και ιδιωτική/δορυφορική τηλεόραση, και δεν ξέρουμε ακόμα τί θα δειξει, πότε, και ποιους...
Εγώ πάντως θα δω ποδόσφαιρο, όπως και νά'χει, μέσω νετ, ακόμα και με Σουαχίλι σχολιασμό...Είμαι φανατική...
Αυτήν την υπόσχεση την κρατάω, με ενδιαφέρουν πολύ όλα αυτά τα ερείπια...

Artanis said...

Φίλη @Και λοιπόν;E allora?, αυτή τη στιγμή που σου γράφω είναι 8.46 το απόγευμα, άρα μάλλον απόγευμα προς βράδυ, έχουμε...
Καλημέρα από μένα...

ΚΩΣΤΑΣ ΒΛΟΥΤΗΣ said...

Και το φότοσοπ διευκολύνει και τα πάντα που μπορούν να δώσουν ενα καλό αποτέλεσμα.

Το τραγούδι "έδεσε"...

Σου το έχω πει και θα στο ξαναπώ. Με όλα αυτά που τραβάμε εδώ, σε βλέπω σαν "όαση" όταν σε επισκέπτομαι...

Αλήθεια σου λέω...

Με την αγάπη μου.

Κώστας
vloutis.blogspot.com
vloutis.worgpress.com
facebook.com/kostasvloutis
twitter.com/kostasvloutiw
friedfeed.com/kostasvloutis

Idom said...

Υπέροχες φωτογραφίες και καταπληκτικά σπιταρόνια και αποθήκες!

Μπράβο!
Idom