Thursday, February 4, 2010

Picton

Λοιπόν, φύγαμε για διακοπές, τη Δευτέρα 18/1, και λείψαμε μια βδομάδα (μόνο)...Δεν κάναμε καμία πρόβλεψη για διαμονή και λοιπά, απλά ξεκινήσαμε με τα μπαγάζια μας, με σκοπό να φτάσουμε όσο πιο μακριά μπορούσαμε μέσα στην διάρκεια αυτής της βδομάδας που είχαμε στη διάθεσή μας...Τα πιτσιρίκια έλπιζαν να φτάσουμε ώς το Auckland, ενώ εγώ, ως φανατική του Άρχοντα, έλπιζα να φτάσουμε τουλάχιστον ως το Matamata, όπου βρίσκεται το χωριό των Χόμπιτ -και να το φωτογραφίσω-, κάτι όμως που τελικά δεν συνέβη...Ακόμα κι έτσι όμως, περάσαμε αρκετά καλά :)
Ξεκινήσαμε από την πόλη, κι ενω είχε πολλή συννεφιά, και βροχή...Περάσαμε τα τούνελ πριν την Kaikoura και φυσικά κάναμε και μια στάση να (ξανα)δούμε τις φώκιες...Στην περιοχή αυτή υπάρχει μια μεγάλη αποικία kekeno, όπως αυτές ονομάζονται στη γλώσσα των Μαορί...Ακριβώς δίπλα, στους βράχους, υπάρχει και μια αποικία απο σούλες (gannet-Morus serrator- Sula bassana) ή Tākapu (διαβάζεται Ταακαπού) στα Μαορί, αλλά λόγω της κακοκαιρίας και του ταξιδιού που είχαμε μπροστά μας, δεν μπορέσαμε να τις προσεγγίσουμε και να τις φωτογραφήσουμε...Κάποια στιγμή όμως, θα το κάνουμε οπωσδήποτε...Η αντίθεση των τοπίων είναι ενδεικτική, καθώς και του καιρού...Ενώ το μακρύ πράσινο χορτάρι των λόφων έχει πάρει την ήδη φθινοπωρινή χροιά του, ο καιρός είναι σκοτεινός και βαρύς από τα βροχοσύννεφα, αλλά όσο φτάνουμε στο Ρicton, στο βορειότερο άκρο του Νοτίου νησιού, ο ουρανός καθαρίζει και το δειλινό χρωματίζει τα λίγα σύννεφα που έχουν απομείνει (φωτό μέσα από το αμάξι)...Στο Picton, κι ενώ έχουμε βρει κατάλυμα πολύ κοντά στο λιμάνι...Απέναντι, το δειλινό στα τελευταία λεπτά του, και το μαγαζί με τα κοράλια, κοχύλια και ημιπολύτιμες πέτρες(δεν είναι σωστός όρος αυτός, αλλά εφόσον χρησιμοποιείται...)
Φυσικά, εκείνη την ώρα που φτάσαμε ήταν κλειστό, και τελικά, το επισκέφτηκα το επόμενο πρωί, πριν πάρουμε το καράβι...Περιττό να σας πω οτι δεν ψώνισα τίποτα, καθώς όλα ήταν πανάκριβα, σε σχέση με τις τιμές της Ελλάδας...Και δεν μιλάμε για τίποτα ιδιαίτερα υλικά, αλλά για χάντρες αμπαλόνε (haliotis iris), κοράλια και μαργαριτάρια, που βγαίνουν ΕΔΩ...
Η πόλη είναι πολύ μικρή, και η κίνηση ήταν νεκρή ήδη από τις 9 το βράδυ, πράγμα που δεν συνέβαινε πριν από 2-3 χρόνια, -όπως μάθαμε...Προφανώς δεν την προτιμάνε πια τουρίστες, παρά μόνον ως βάση για τις διακοπές τους στα marlborough sounds, τα φιορδ της περιοχής, ή για να διανυκτερεύσουν μία μόλις βραδιά, όπως και 'μείς, και να ρίξουν μια ματιά στο μέρος, πριν περάσουν απέναντι...Διαφορετικά, απλά προσπερνάνε και ανεβαίνουν στο καράβι...Η τελευταία εικόνα το βράδυ, και η πρώτη το πρωί...Το τελευταίο καράβι της μέρας (έχει 6-8 δρομολόγια την μέρα, από και προς την πρωτεύουσα), ενώ κάνει μανούβρες για να δέσει και να ξεφορτώσει...Εμείς βγάλαμε εισητήρια για το μεσημεράκι της επόμενης, και μας στοίχισαν, για 2 ενήλικες, 2 παιδιά και το αμάξι, περίπου 200Ε, για ταξίδι 3 ωρών, από το Picton προς το Wellington, μια απόσταση Βόλου-Σκιάθου...Ευτυχώς που αποφασίσαμε να πάρουμε το συγκεκριμένο δρομολόγιο με το συγκεκριμένο πλοίο, που λόγω μεγέθους και ώρας δρομολογίου, ήταν φθηνότερο από άλλα, που στοιχίζουν έως και 100Ε παραπάνω...Το λιμάνι της πόλης το πρωί και το άνοιγμα του φιορδ, από το οποίο περνάνε τα πλοία που συνδέουν τα 2 νησιά...Στη ΝΖ οι ταξιδιώτες κάνουνε check out μέχρι τις 10 το πρωί, οπότε φύγαμε αρκετά νωρίς από το μοτέλ ωστε να έχουμε αρκετό χρόνο να δούμε τη γύρω περιοχή...Ο χριστουγεννιάτικος στολισμός είναι ακόμα στη θέση του αν και 19/1, και το αστείο είναι πώς όταν ξαναπεράσαμε, μια βδομάδα μετά, δεν το είχαν βγάλει ακόμα...Βέβαια "παίζει" να είναι μόνιμος, αλλά είναι πολύ κακόγουστος και πρόχειρος, και χαλάει όλη την εικόνα και τη φυσιογνωμία του γραφικού λιμανιού...Μια αναμνηστική πλακέτα από την επέτειο των 200 χρονων από την άφιξη και αποβίβαση του Cook, στην περιοχή...Ο πορθμός ανάμεσα στα 2 νησιά, το Βόρειο και το Νότιο της ΝΖ, ονομάστηκαν προς τιμήν του "Στενά Cook"...Στη 2η φωτό, ένα σπασμένο μεταλλικό πηδάλιο, στο ρηχό βυθό της μικρής ακτής, δίπλα στο λιμάνι...Απορώ γιατί δεν το βγάζουν, και το αφήνουν εκεί να σαπίζει, (θα μου πείτε μετά, πώς θα το εντόπιζαν και φωτογράφιζαν αλλιώς, τρελούτσικες τύπισσες σαν εμένα :)Το μικρό ενυδρείο (ακριβότερο πάντως από το Θαλασσόκοσμο, στην Κρήτη), στο οποίο απαγορέυονταν και οι φωτό, και ενώ δίπλα βρίσκεται σε στεγασμένο χώρο, το απομεινάρι ένός παλιού ξύλινου σκαριού του Edwin Fox...Είχαμε σκοπό να το επισκεφτούμε, αλλά τελικά (και μετά την ψυχρολουσία του ενυδρείου), αποφασίσαμε να επισκεφτούμε μερικές κοντινές ακτές, παρά να πάμε εκεί...Σχετικά με την ιστορία της καραβέλας Edwin Fox, κοιτάξτε εδώ...Περιέχει τα πάντα...Αποφασίσαμε λοιπόν να ρίξουμε μια ματιά στην περιοχή και πήγαμε σε κοντινό λιμανάκι, στην περιοχή Waikawa, οπου ελιμενίζονται όλα τα κότερα...Άκρως τουριστικό μέρος κι αυτό, αλλά προσφέρεται μόνον για διαμονή...Από αυτό το σημείο όμως, ξεκινάνε όλες οι εξερευνήσεις στην περιοχή των φιορδ, που περιλαμβάνουν το νησί d'Urville, την πρωτη Γαλλική εγκατάσταση (μαζί με την Ακαρόα) στη ΝΖ, τη χερσόνησσο Queen Charlotte και τα 4 φιορδ της περιοχής, που όλα μαζί ονομάζονται Μarlborough sounds...Εδώ, σχεδόν τα πάντα, είναι ιδιωτικά...Ολόκληρες ακτές, νησιά, λόφοι, δρόμοι, οτιδήποτε, είναι αποκλεισμένα και δεν υπάρχει πρόσβαση από πουθενά, εκτός από αέρος (υπάρχουν εταιρείες που κάνουν αεροπορικά τουρ με υδροπλάνα) καθώς και με πλοιάρια και φυσικά με ιστιοπλοϊκά...
Η πρώτη φωτό είναι από το λιμανάκι Waikawa, ενώ η δεύτερη από το μοναδικό -μη ιδιωτικό- σημείο, από το οποίο μπορούσαμε να ατενίσουμε προς το φιορδ Queen Charlotte και το νησί Allports, το πανόραμα πάνω στο δρόμο ΡortUndewood που οδηγεί στο Curious cove...Δεν φτάσαμε τόσο μακριά, επειδή έπρεπε να πάμε στο λιμάνι για έλεγχο και επιβίβαση, αλλά ελπίζουμε οτι θα ξανάρθουμε και θα εξερευνήσουμε τα φιορδ με κάποιο από τα τουριστικά πλοιάρια που είναι γι' αυτή τη δουλειά...
ΚΙ εδώ πια, από το κατάστρωμα του πλοίου Kaitangi, μια άποψη της πόλης του Picton και των Marlborough sounds...Εικόνες από το πέρασμα των φιορδ, στο επόμενο...Μέχρι τότε, σας φιλώ....
xxx :)

61 comments:

Hfaistiwnas said...

Σε φιλούμε και εμείς!
Ποτέ δεν έχω ξεκινήσει για διακοπές χωρίς να έχω κλείσει δωμάτια και να κανονίσω ότι χρειάζεται.. μες το άγχος θα ήμουν! :)
Ωραίες οι φωτό! Αυτή με τους φοίνικες και η τρίτη και η τέταρτη μου άρεσαν πάρα πολύ! Και φυσικά η τελευταία!
Φιλιά!!!

kariatida62 said...

Ωραία η ξενάγησή σου...
Φώκιες ήσαν αυτές οι θαλάσσιοι ελέφαντες; Γίνεται έλγχος και στην επιβίβαση πλοίων; Ολο ερωτηματικά είμαι! Ακρίβεια και στην Ν.Ζ βλέπω...
Μ'άρεσε η ιδέα της τελευταίας φωτό...
Καλημέρες και φιλιά!

Ra Ma said...

Καλοκαιρινές διακοπές ε? Υπέροχα!!!
Λίγο ακριβά μου φάνηκαν ή έχω παραξενέψει? ...δεν ξέρω!!!
Να συνεχίσετε να περνάτε καλά!

Καλημέρα και καλό ΣΚ!!!

Anonymous said...

πολύ όμορφο το λιμάνι. περιμένουμε την συνέχεια

Ελένη Μπέη said...

Σε λίγο με σένα θα ξέρουμε για τη ΝΖ όσα ξέρουμε και για την Ελλάδα. :-)

Καλή συνέχεια στις διακοπές σας!

VAD said...

μόνο στην άμμο η υπογραφή σου;Θάπρεπε καπου να τη σκαλισεις,αιώνιο μνημείο για το πέρασμα της Αρτανο-οικογένειας:))

Καλημέρα.....

akrat said...

πανέμορφα
καλή ξεκούραση κορίτσι
άντε και από ελλάδα

mia maria said...

Μετά και την τελευταία φωτογραφία, πραγματικά ζηλεύωωωωωω! Καλά να περνάτε και καλό Σ/Κ!

Madame de la Luna said...

Η φωτό απ' το λιμάνι, τέλεια!

Λοιπόν, οι σούλες φοβερά πουλιά. Είδα ένα ντοκιμαντέρ πρόσφατα.. Θα περιμένω φωτορεπορτάζ όταν ξαναπάτε :)

Ακριβούτσικα ε; Κοίτα να δεις..

Φιλιά.

Ektoras said...

Έχω χάσει αρκετές αναρτήσεις σου λόγω του οτι πλέον είμαι πολύ περιστασιακός blogger, αλλά οι ΝΖλανδοί το ξέρουν οτι κάνεις τόσο όμορφη διαφήμιση στη χώρα τους; Πραγματικά, αν χρειαστώ ταξιδιωτικό οδηγό για ΝΖλανδία το μόνο που έχω να κάνω είναι να εκτυπώσω όλες τις αναρτήσεις σου... Όλες οι φωτό ωραίες, αλλά η τελευταία όλα τα λεφτά =)
Όσο για το σπασμένο πηδάλιο, για δες το καλύτερα σε συνδυασμό με τη θαλάσσια χλωρίδα που κατακάθησε και το περιστοιχίζει!

Φιλιά χάρηκα που περάσατε καλά

Άθεος said...

Ωραία!
Το καλοκαίρι θα ταξιδεύουμε στον πραγματικό μας κόσμο και το χειμώνα, χάρη σε σας, στον ιδεατό κόσμο της ιστοσελίδας!
Έτσι θα είμαστε πάντα σε κίνηση!
Καλά να περνάτε εσείς κι εμείς, μέσα στην τσικνίλα, να σας διαβάζουμε!

ΣΚΟΡΠΙΕΣ ΣΚΕΨΕΙΣ said...

'Ταξιδεύω' με τις εικόνες σου,
'ταξιδεύω' με τα γραπτά σου !
Συνέχεια να έχει,
η καλοκαιρινή χαρά σου !
Να είστε καλά !!!
ΚΑΛΟ Σ/Κ

Thalassenia said...

Καλέ τι ωραίες σαγιονάρες!!!
Καλή συνέχεια.

Φιλιά θαλασσένια.

to alataki said...

To έκανα το ταξιδάκι μου, ευχαριστώ...

ritsmas said...

Αχ, νοιώθω πόσο τυχερή είσαι που μπορείς και γνωρίζεις αυτά τα μέρη που για πολλούς είναι απρόσιτα. Μα είναι όντως τόσο όμορφα ;
Καλήμερα από μια πλαδαριασμένη, γερασμένη Αθήνα!

ολα θα πανε καλα... said...

τελικά είσαι πάντα μια νότα αισιοδοξίας και ξεκούρασης(του μυαλού)με όλα αυτά τα ωραία που γράφεις για καινούριους τόπους,φωτογραφίες,ήθη και έθιμα,εκδρομές.Σας ζηλεύω,με την καλή έννοια.Όταν τα κάνω και εγώ αυτά - δυστυχώς,όλο και πιο σπάνια - επιστρέφω χαρούμενη και ανανεωμένη.Μου φαίνεται πως σύντομα πρέπει να κάνω μια εξόρμηση,μου χρειάζεται επειγόντως!Πολλά φιλιά,ακούραστη φίλη,να περνάτε καλά με την οικογένεια κι όλο να ανακαλύπτετε ενδιαφέρουσες τοποθεσίες.

Sophia Kollia said...

Καλημέρα!
Πήγαμε πάλι την βόλτα μας!! Εγω λέω να τα μαζέψεςι και να τα εκδώσεις/
-Η ΝΕΑ ΖΗΛΑΝΔΙΑ - ΟΔΗΠΟΡΙΚΟ ΜΙΑΣ BLOGGER-
Καλή Κυρικαή

Artanis said...

@Hfaistiwnaκι μου, εδώ μπορέις να το κάνεις αυτό, ορισμένες εποχές του έτους, συνήθως όχι στην πολύ τουριστική περίοδο...
Χαίρομαι που σου άρεσαν οι συγκεκριμένες φωτό, θα ξαναποστάρω παρόμοιες...
Σε φιλώ, καλό Σ/Κ...

Artanis said...

Φίλη @kariatida62, έλεγχος γίνεται επειδή υπάρχει ένα παρασιτικό είδος άλγης(didymo) στα ποτάμια του Νοτίου νησιού, και προσπαθούν να το περιορίσουν και να μη μολυνθούν και τα ποτάμια του Βορείου νησιού...Οπότε, κάνουν έλεγχο στα αυτοκίνητα και στα παπούτσια των ταξιδιωτών...
Δεν είναι θαλάσιοι ελέφαντες(εκείνοι είναι μεγαλύτεροι) αλλά fur seals, που προστατεύονται αυστηρά από το νόμο...Είναι αρκετά μεγάλες πάντως...
Καλημέρα, καλό Σ/Κ...

Artanis said...

@Marconi μου, είναι ακριβά, ειδικά για ΝΖ που οι μισθοί είναι πολύ χαμηλοί...Κυρίως ξένοι κάνουν αυτά τα δρομολόγια, ή άτομα χωρίς αμάξι...Όσα για τα υπόλοιπα, δεν υπάρχει (σχεδόν)τίποτα δωρεάν, πουθενά...Η εκμετάλλευση(του ξένου) σε όλο της το μεγαλείο...
Αυτά, φιλιά πολλά...

@Βαγγέλη μου, σε μερικές μέρες...
Καλημέρα, σε φιλώ...

Artanis said...

@Νερένια μου, μπαααα, δεν το πιστεύω...Έχει πολλά ακόμα να δω και να δείξω...
Φιλιά πολλά, καλό Σ/Κ να έχεις...

@VAD μου, αχα,χα,χα,χα,χα,χα,χα,χα,χα...
Στην άμμο, φτάνει...Δεν είμαι ψωνισμένη για φήμη :)
(τουλάχιστον όχι πολύ ;)
Φιλιά από ΝΖ, καλά να περνάς...

@akrat μου, ξεκούραση;;;
Τί είναι αυτό;;;
Ευχαριστώ πάντως, καλό Σ/Κ να έχεις...
Φιλιάααααααααααα...

Artanis said...

@big mama μου, να μην ζηλεύεις καθόλου...Όταν εμείς θα έχουμε χειμώνα κι εσείς καλοκάιρι, να δεις τότε τί ζήλειες θα τραβήξω εγώ :(
Και το καλοκαίρι της Ελλάδας, δεν έχει καμιά σχέση με το καλοκαίρι της ΝΖ...
Σε φιλώ...

Artanis said...

@Φεγγαροκυρά μου, ακριβά, ναι, αλλά μια φοράς πάς ΝΖ...Οπότε πληρώνεις και είσαι και ευχαριστημένος, που λένε...
Αυτές τις σούλες, τις τράβηξα ένα βίντεο την ώρα που ψαρεύανε, αλλά είχε τόσον αέρα που ακουγόταν ένα βουητό και δεν τόλμησα να το ανεβάσω κι αυτό...Αλλά ελπίζω την επόμενη φορά που θα τις πετύχω, να έχει καλύτερο καιρό...
Είναι όμως καταπληκτικές, νομίζω έχω και καναδυο μακρινές φωτό, από το ταξίδι της επιστροφής...Θα τις ψάξω να τις βρώ...
Σε φιλώ, καλό Σ/Κ να έχεις...

Artanis said...

@Εκτοράκι μου, έχεις δίκιο για το πηδάλιο, φυσικά :)
Απλά μια απορία διατύπωσα, αλλά αφού έτσι κι αλλιώς κανείς δεν κάνει μπάνιο εκεί, γιατί να το βγάλουν;
Ευχαριστώ για το σχόλιο περί ταξιδιωτικών εμπειριών, με κολακεύεις...Σε φιλώ, καλά να περνάς...

Artanis said...

@Άθεέ μου, εσύ θα συνεχίζεις τα δικά σου εμπεριστατωμένα ποστ, κι εγώ θα ποστάρω τα δικά μου ταξιδιωτικά (και άλλα) θέματα...
Και θα επισκεπτόμαστε ο ένας τον άλλο και θα λέμε τα δικά μας, όπως κάνουμε και τώρα δηλαδή :)
Σε στυλ να μην ξεχνιόμαστε, που λέει και το τραγούδι του Μαχαιρίτσα...
Φιλιά...

Artanis said...

@ΣΚΟΡΠΙΕ μου θα έχει πολλές συνέχειες, όχι μόνον μία...Έχω μαζέψει υλικό, για 2 χρόνια, και όλο βγάζω φωτό :)
Περισσότερα στο επόμενο ποστ, φιλιά από ΝΖ...

@Thalassenia μου, άσε και μου χάλασαν...Και πού να ξαναβρώ ασημένιες σαγιονάρες :(
Και μ' άρεζαααααααααααααανννν :((

Artanis said...

@alataki μου, από τώρα βαρέθηκες;;;)
Δεν τελειώσαμε, ΤΩΡΑ αρχίζουμε...
Καλό Σ/Κ να έχεις, καλά να περνάς...

Artanis said...

@ritsmas μου, είναι πολύ όμορφα, αλλά είναι και όλα(σχεδόν) ιδιωτικά...Πολύ περίεργο το θέμα της ιδιοκτησίας στη ΝΖ...
Μα όλα ιδιωτικά, πια;
Πλαδαρή -ξεπλαδαρή, μπορώ να σου πω οτι μου έλειψε η Αθήνα...Ειδικά η αγορά με τις πέτρες, στο κέντρο, όπου η σειρά του αμπαλόνε(35 χάντρες) είχε 2Ε, αντί για 78$ που έχει εδώ...
Αυτά, δεν λέω τίποτε άλλο...Είναι πολύ ξεφτίλα το ζήτημα...
Σε φιλώ...

Artanis said...

Καλή μου @ολα θα πανε καλα, σου χρωστάω ένα μέηλ...Πρέπει να καθήσω να το φτιάξω και να το γράψω, και ελπίζω να γελάσεις και να σου αρέσει...
Περισσότερα, στο gmail σου...
Φιλιά, φιλιά φιλιά...

Artanis said...

@sofia μου, την ώρα που διάβαζα το σχόλιό σου, έτρωγα, και κόντεψα να πνιγώ :)
Είσαι φοβερή, στο έχω ξαναπεί αυτό, είσαι ΦΟ-ΒΕ-ΡΗ !!!
Σε φιλώ, και σε ευχαριστώ...Μου φτιάχνεις το κέφι με τις απίστευτες ατάκες σου :)
Καλό Σ/Κ και σε σένα...

Και λοιπόν;E allora? said...

Φοβερή έμπνευση η τελευταία φώτο σου,εγώ θα την έβαζα φωτο προφιλ ή μπανερ.

Πολλά φιλιά

U.S. said...

τι όμορφα τοπία είναι αυτά...
ωραίες οι αντιθέσεις, εξαιρετικές οι φωτογραφίες...
ουφ, θέλω να κάνω μια εκδρομή, ένα ταξίδι, κάτι τέλος πάντων!!!
να είσαι καλά και να περνάτε πάντα όμορφα!

Τσιμπλούλης Γεράσιμος said...

Ωραίες οι ταξιδιωτικές σας εντυπώσεις όπως καταγράφονται και οι φωτογραφίες που τις συνοδεύουν. Να έχετε ευκαιρίες να γνωρίζετε το φυσικό και πολιτισμικό περιβάλλον της χώρας που σας φιλοξενεί. Από την Ελλάδα έχετε τις πιο θερμές ευχές για καλή συνέχεια...

kiki said...

Πολύ όμορφη διαδρομή και φωτό. Η τελευταία δε...:-)))

nikiplos said...

Εμείς σε φιλούμε (όλους βασικά) και κυρίως σε ευχαριστούμε για αυτές τις πανέμορφες φωτογραφίες...
Δεν τις χορταίνω βασικά!!!
Από την τελευταία φαίνεται ότι είσαι και καλλίγραφη!!!

φιλιά

αμμοδύτης said...

Χαχαχαχαχα! To βραβείο το παίρνει η τελευταία φωτογραφία! Να καταργήσεις κάθε wallpaper στην ιστοσελίδα σου και να βάλεις αυτήν!

katrine said...

Γλυκιά και περιγραφικότατη my prncs, καλές διακοπές γιατί θσ έχουν και συνέχεια φαντάζομαι, να περνάτε όμορφα.
Μα έχω ανοίξει φάκελο ΝΖ!! Τι τυχερή είμαι!!Δεν απομένει να έρθω,ναι??

Φιλιά γλυκά

Σταλαγματιά said...

Διακοπές!!
Κι εγώ θέλω :(
Πόσο περίεργη και μακρινή μου μοιάζει η εικόνα μιας παραλίας με τα καλοκαιρινά σου παπούτσια σήμερα που εδώ η βροχή μας έχει κυριολεκτικά μουλιάσει !!

Πάντα να κάνεις ταξίδια και να μας ταξιδεύεις κι εμας!

Φιλιά

Heliotypon said...

Υπέροχο το οδοιπορικό! Πρέπει να το κάνεις βιβλίο όταν επιστρέψεις...

KitsosMitsos said...

Αυτό το με το χωριό των Χόμπιτ καιρό τώρα είχα σκοπό να στο ζητήσω σαν χάρη :P
Αλήθεια, κάποια στιγμή ενδιαφέρον θα είχε αν δεν σε πειράζει να μας γράψεις τις εντυπώσεις των παιδιών γι αυτές τις όμορφιές που βλέπουν...

Dinamitis said...

Ειναι η πρωτη φορα που σου γραφω! Ανακαλυψα το μπλογκ πριν λιγες μερες! Ονειρο ζωης ηταν το ταξιδι μου στη ΝΖ, το οποιο και πραγματοποιησα τον Αυγουστο του 2008, οπου εμεινα 17 μερες και πηγα και στα 2 νησια! Σε ζηλευω απιστευτα, που μενεις εκει, διοτι ονειρο πια ειναι να μεινω καποτε ΝΖ, πραγμα εξαιρετικα δυσκολο! Δε μπορω να σου κρυψω, μονο που δε δακρυσα ανακαλυπτοντας το μπλογκ σου και διαβαζοντας σε! Matamata, πηγα αν και απογοητευτηκα, μονο κατι τρυπες βλεπεις και τιποτα αλλο!Αν και το τοπιο ειναι ΚΑΤΑΠΛΗΚΤΙΚΟ, ενα πρασινο χαλι παντου με προβατακια! Εμεις εκεινη τη μερα νιωσαμε σαν το frodo, το πρωι στη Matamata και το βραδυ κοιμηθηκα εδω: http://www.woodlynpark.co.nz/, στο δωματιο Hobbit.

Λοιπον, χαιρομαι παρα πολυ που σε ανακαλυψα!

Ξανθή said...

Πολύ ωραία η ξενάγηση σου!!κι οι φωτογραφίες εξαιρετικές, σε ευχαριστούμε!!

Artanis said...

Φίλη @Και λοιπόν;E allora?, μπααααα, δεν νομίζω...Το σκεφτόμουνα για ένα μπάνερ, αλλά έτσι κι αλλιώς είναι όλο χρώματα το μπλογκ, οπότε λέω να μην το πνίξω και τελείως :)
Καλήμέρα και καλή βδομάδα, σε φιλώ...

@U.S. μου, από φωτό άλλο τίποτα...Έχω πρόβλημα να διαλέξω, κάθε φορά, για κάθε ποστ...Τεσπα, στο επόμενο, 27 φωτό θα ανεβάσω...
(μάλλον χωρίς σχολιάσμό, εκτός κι αν αλλάξω γνώμη και το "κόψω" στα 2...)
Σε φιλώ, καλημέρα και καλή βδομάδα να έχουμε...

Artanis said...

Φίλε @Γεράσιμε, σ' ευχαριστούμε πολύ...Κι εσείς καλά να περνάτε, πολλές καλημέρες και από τον Ίωνα...
Και καλή εβδομάδα...

@kiki μου, οι παντόφλες, μετά από αυτό το ταξίδι, πήγανε στον κάδο :(
Πήγα να ανέβω κάτι ξύλινες σκάλες σε μια παραλία, και στραβοπάτησα, και έσπασα στα 2 την δεξιά...Μονοσάνδαλη κατάντησα :)
Και μου άρεσαν πάρα πολύ, αλλά τί να κάνουμε, δεν θα κρατούσαν και για πάντα...
καλημέρα, σε φιλώ...

Artanis said...

@Νικιπλέ μου, παρά την χρήση Η/Υ που κάνω, ευτυχώς θυμάμαι να γράφω με το χέρι...
Καλλιγραφία;;; Τί τιμωρίες είχα φάει στο σχολείο (κάποτε), ακόμα τις θυμάμαι...
Φιλιά, καλημέρα στο Παρίσι...Τί καιρό έχετε;

Artanis said...

@αμμοδύτη μου, έχω τόσες ωραίες να ανεβάσω, τις σαγιονάρες θα βάλω;;;
Έρχονται στο επόμενο ποστ, 27 φωτό...
Αυτό τα λέει όλα...
Εσύ, όλα καλά;
Χαθήκαμε βρε παιδί μου ;)

Artanis said...

@katrine μου, κι εγώ γράφω για όλα, έτσι δεν είναι;;; Από τα σύννεφα πάντως δεν πρόκειται να πέσεις, θα είσαι προετοιμασμένη ;)
Φιλιά κι από μένα, πολλές καλημέρες από ΝΖ...

Αχ @Σταλαγματιά μου, και 'γω θέλω, δεν μού 'φτασε :(
Αλλά ευελπιστώ την επόμενη φορά να έχουμε περισσότερο χρόνο...
Πολλά φιλιά, καλημέρα, και καλή εβδομάδα...

Artanis said...

Φίλε @Heliotypo, χα,χα,χα,χα, μια η Σοφία και μια εσύ...
ΠΛάκα θα είχε, αλλά δεν νομίζω...
Ποιός να ενδιαφερθεί, άλλωστε...
Σε φιλώ, καλημέρα σου...

Artanis said...

@Κιτσομήτσε μου, τα παιδιά δεν βλέπουν την ώρα να ξανάρθουν Ελλάδα...
Το σχολείο τους μια χαρά, η ζωή τους εδώ, επίσης, αλλά η πατρίδα είναι πατρίδα, έστω και για διακοπές, θέλουν να έρθουν...
Οπότε, προγραμματίζουμε από τώρα, για του χρόνου...
Αυτό τα λέει όλα, νομίζω...

Artanis said...

Φίλη @Δυναμίτιδα, καλημέρα και σε σένα, ευχαριστώ για την επίσκεψη και το σχόλιο...Χαίρομαι κι εγώ που βρεθήκαμε...Θα βρεις πολλές αναρτήσεις ανάμεσα στα ποστ του μπλογκ, που αφορούν αποκλειστικά στη ΝΖ, με την ετικέττα "Ζωή στη ΝΖ", που περιλαμβάνει και φωτογραφικές ενότητες...Ελπίζω να τις απολαύσεις...

@Ξανθή μου, σ' ευχαριστώ πολύ για τα καλά σου λόγια, καλημέρα και καλή βδομάδα να έχουμε όλοι...

Anonymous said...

Καλημέρα γλυκειά μου. Και πάλι με ταξίδεψες τόσο, μα τόσο όμορφα.
Και, θα το επαναλάβω, κι ας στο είπαν ήδη τόσοι φίλοι :
Η τελευταία φωτό είναι όλα τα λεφτά.

Artanis said...

@houlk μου, έρχομαι τώρα από 'κει!!!
Φιλιά, φιλιά, φιλιά πολλά από 'δω...

ολα θα πανε καλα... said...

καλή μου Αρτάνις,

1.000 ευχαριστώ και από εδώ!