Saturday, September 12, 2009

Επιτέλους άνοιξη

Την Τετάρτη που μας πέρασε και ήταν η επέτειος του γάμου μας με τον Ίωνα, αποφασίσαμε να πάμε για περπάτημα και φωτό, μιας και όλα δείχνουν πως επιτέλους μπήκε η άνοιξη, στην πιο συνηθισμένη διαδρομή μας, από Sumner προς Taylors Μistake...Ξεκινήσαμε λοιπόν σχετικά νωρίς, ωστε να έχουμε αρκετό χρόνο να κάνουμε τον περίπατο, να βγάλουμε όσες φωτό θέλουμε και να γυρίσουμε πίσω στο Sumner, για το καθιερωμένο δεύτερο καφεδάκι της ημέρας, με θέα τον ωκεανό...Στην πάνω φωτό βλέπετε τα γκαράζ των κατοίκων από την πλευρά του Sumner, ενώ στις 3 παρακάτω βλέπετε την διαδρομή προς το Nicholson Park στην κορυφή του Scarborough Head, μέσω του flowers track...Η διαδρομή αυτή είναι δεν είναι 4 χλμ, αλλά μιλάμε για ένα φιδωτό μονοπάτι που ανεβοκατεβαίνει τις πλαγιές με αποτέλεσμα να είναι αρκετά κουραστικό, αλλά η θέα προς το Godley Head με τα πυροβολεία και την Banks Peninsoula (Akaroa) είναι απίστευτη, ειδικά τις μέρες με καθαρή ατμόσφαιρα...Δυστυχώς τις πλαγιές από την πίσω πλευρά του ακρωτηρίου έχουν χτίσει και χτίζουν ένα σωρό μεγαθήρια/τερατουργήματα, που χαλάνε το χαρακτήρα του τοπίου με την άναρχη δόμησή τους, ενώ τη συγκεκριμένη μέρα, η θάλασσα ήταν γεμάτη με αφρούς λυμάτων που φαίνονται καθαρά στη φωτό...Η ΝΖηλανδία υποφέρει από μεγάλη μόλυνση του περιβάλλοντος, που καθιστά δημοφιλείς και άκρως τουριστικές ακτές ακατάλληλες για κολύμπι...Η ανθισμένη με κίτρινες μαργαρίτες πλαγιά και το φιδωτό μονοπάτι που ανεβοκατεβαίνει, και η θέα προς το Taylors mistake, από την κορυφή του λόφου...Τα λουλούδια της εποχής είναι οι μαργαρίτες, οι νάρκισσοι και οι γάλανθοι που τους βρίσκεις στην κυριολεξία παντού, ακόμα και στην πλαγια απέναντι από την παραλία...Φυσικά είχαμε πολλή διαδρομή ακόμα, αλλά όπως είπαμε δεν βιαζόμασταν...Οι δυο παραλίες του οικισμού αυτού, και κυρίως η μεγαλυτερη αμμουδιά, θεωρείται ένας από τους καλύτερους τόπου για surf, αν και φέτος θα περικοπούν πολλά κονδύλια που αφορούσαν ναυαγοσώστες και προστασία του οικοσυστήματος, καθώς απ' ότι φαίνεται η κυβέρνηση αρνείται την περαιτέρω χρηματοδότηση και ο δήμος του Christchurch αδυνατεί να αναλάβει τα έξοδα...Η μικρή παραλία δίπλα στο Taylors mistake είναι επίσης άναρχα χτισμένη με καλύβες που κατοικούνται κυρίως το καλοκαίρι, και είναι κανονικά εφοδιασμένες με νερό και ηλεκτρικό, παρόλο που βρίσκονται ακριβώς πάνω στο κύμα, ενώ ορισμένες δεν είναι και στην καλύτερη δυνατή κατάσταση...Κάποιες έχουν χτιστεί πάνω σε εγκαταλειμένες πολεμίστρες μέρος της οχύρωσης του Godley head και του λιμανιού του Lyttelton, ενώ αλλες πάνω σε σιδερένια και ξύλινα υποστυλώματα, καθώς και σε φυσικούς σχηματισμούς των βράχων...Διαφορετικές απόψεις της μικρής πετρώδικης παραλίας λίγο πριν συνεχίσουμε προς την κύρια παραλία του Taylors mistake...Οι καλύβες χρησιμοποιούνταν στην αρχή από νεαρούς κατοίκους της πόλης που πήγαιναν να παραθερίσουν στην παραλία αυτή, ενώ τώρα κάποιοι ντόποιοι μένουν εκεί μόνιμα, ή ερασιτέχνες ψαράδες που πηγαινοέρχονται, φυλάνε τα σύνεργα του ψαρέματος εκεί...Στη 1η φωτό, το ροζ σπίτι σχεδόν μέσα στον βράχο, με τους μπλε σωλήνες της ύδρευσης να αιωρούνται από καλύβα σε καλύβα κάτω από τα παχύφυτα που κρέμονται από το γκρεμό... Στη 2η φωτό, μια κλεφτή ματιά μέσα στον χώρο ενός σπιτιού που βρίσκεται στην άλλη άκρη της ακτής...Παραπέρα δεν πήγαμε, επειδή κάτω από το σπίτι που έβγαλα την φωτό, είδαμε μια στέρνα να κάθεται στα βράχια ακίνητη, πραγμα όχι και πολύ φυσιολογικό για πουλί του είδους της...Φυσικά δεν υπήρχε περίπτωση να περάσει ανέλεγκτη και την πιάσαμε να τη δούμε...Δεν είχε τραύματα αλλά ενώ προσπαθούσε να χτυπήσει τα φτερά της και να σηκωθεί, έπεφτε και δεν είχε στήριξη, ούτε στα πόδια της ούτε και στο κεφάλι...
Περιττό να σας πω πώς το καφεδάκι πήγε περίπατο, όπως και η διάθεση για μια χαλαρή επιστροφή...Αρχίσαμε να τρέχουμε προς την κορυφή του ακρωτηρίου, έφαγα και μια τούμπα στο δρόμο επειδή γλίστρησα και δεν είχα χέρια να κρατηθώ (αφού κρατούσα το πουλί το οποίο ευτυχώς δεν χτύπησε αλλά γενικά ήταν άσχημα), και το πήγαμε στο μικρό νοσοκομείο ζώων που πηγαίνουμε και τον Νώντα τον σκάντζο για τις θεραπείες του...Εκεί μας ευχαρίστησαν που "προσέχουμε την πανίδα τους", και το πήραν να το φροντίσουν...Η στέρνα λοιπόν όπως ξανάγραψα, δεν είχε τραύματα αλλά είτε είχε πέσει κάτω από πρόσκρουση (από πάνω ήταν το σπίτι που είχε παράθυρα και μπορεί να στουκάρισε εκεί ) ή να είχε κάποιου είδους δηλητηρίαση (επίσης πιθανό, με τόση μόλυνση του περιβάλοντος)...Σε αντίστοιχες περιπτώσεις στο Σταθμό, δίναμε προληπτικά ενεργό άνθρακα για την δηλητηρίαση μαζί με neurobion και baytril, για την εγκεφαλική λειτουργία μαζί με ενέσιμη αντιβίωση...Αυτοί (όπως μας είπαν την επόμενη που πήγαμε με τον σκάντζο), δώσανε αντιβίωση και βιταμίνες, και είτε δεν δοκίμασαν τα πάντα, είτε η βλάβη τελικά ήταν σοβαρότερη και το πουλί δυστυχώς πέθανε...Τεσπά, έτσι περάσαμε την ημέρα της επετείου, αλλά δεν πειράζει...Θα ξαναπάμε στο Taylors Mistake, και μπορεί να χρησιμοποιήσουμε διαφορετικό δρόμο πχ τον Whitewash Head Road και να γυρίσουμε από το παλιό μονοπάτι των Μαορί, το λεγόμενο Heritage Trail, που δεν τον έχουμε χρησιμοποιήσει καθόλου ως τώρα...
Μέχρι το επόμενο ποστ, σε 5 μέρες από σήμερα, σας φιλώ και καλά να περνάτε...Και καλό Σ/Κ να έχετε...

68 comments:

Ευρύνοος said...

Υπέροχα όσα είδαμε..
οι καλύβες στην θάλασσα δίπλα..μαγεία..
έτσι πρέπει να ζεί ο άνθρωπος..
αυτή είναι η θεωρία μου..
βέβαια δέν θέλουν να μας έχουν διασκορπισμένους εδώ κι εκεί..
καλύτερα να μας έχουν όλους μαντρωμένους σε πόλεις..
τέλος πάντων..
περιμένουμε την επόμενη διαδρομή απο το παλιό μονοπάτι των Μαορί..
θα είναι πιστεύω συναρπαστικό!!!

Hfaistiwnas said...

Καλημέρα!!!
Εύχομαι με το καλό να μπει η Άνοιξη!
Ωραίες οι φωτό! Και το πουλάκι πολύ όμορφο! Στέρνα το λένε; Εμείς άλλο λέμε στέρνα πάντως!
Μπράβο που το πειποιηθήκατε Αρτάνης μου!!!

Artanis said...

@Ευρύνοε, μπήκα στο ποστ σου, αλλά δεν είδα να απαντάς στην ερώτηση...
Τεσπά, η περιοχή είναι πανέμορφη, σκέφτεσαι να είναι χειμώνας και να λυσσομανά η θάλασσα κι εσύ να είσαι κουκουλωμένες με κουβέρτες αγκαλιά με την αγάπη σου;
Το μονοπάτι των Μαορί δεν το έχουμε πάρει ποτέ, αλλά ίσως αν προετοιμαστούμε κατάλληλα μια μέρα που θα έχουμε χρόνο, να το δοκιμάσουμε κι αυτό...
Σε φιλώ, καλό Σ/Κ να έχεις...

Artanis said...

@Hfaistiwnaκι μου, στην Ελλάδα το λένε και νανογλάρονο, αλλά το κανονικό του όνομα είναι στέρνα...Δυστυχώς όμως το συγκεκριμένο δεν τα κατάφερε...

Κατάλαβα για ποια "άλλη" στέρνα μιλάς...
Καλό Σ/Κ να έχεις, φιλιά πολλά απο ΝΖ...

Ελένη Μπέη said...

Κρίμα το καημένο το πουλάκι. Μα καλά, μισές δουλειές κάναν οι γιατροί; Κάτι απ' αυτό, κάτι απ' τ' αναρχοαυτόνομα καλύβια... μου φαίνεται από Ελλάδα φύγατε και κατά κάποιο τρόπο την ξαναβρήκατε εκεί κάτω.

Καλό Σ/Κ!

Roadartist said...

Θέλω να περπατήσω σε αυτά τα μονοπάτια~~ Πως θα γίνει??????? Πέφτει μακρυά η ΝΖ...

>.....φιλάκια πολλά :)

Δέσποινα said...

Μου άρεσε πάρα πολύ κι αυτή η βόλτα σας!!! Τα δε αυθαίρετα στην παραλία με προβλημάτισαν: νόμιζα πως μόνο στην Ελλάδα συμβαίνουν αυτά... ;)
Σας χαιρετώ!

P. Kapodistrias said...

Χαίρομαι πολύ που βιώνετε τον τόπο που σάς φιλοξενεί! Ξέρετε να ΖΕΙΤΕ και αυτό δεν είναι απλώς ΚΑΤΙ, είναι ΠΟΛΥ!

Να είσθε καλά και ν' ανοιξιάζετε!

Thalassenia said...

Ωραία διαδρομή και ξενάγηση μας έκανες. Περιμένουμε την επόμενη.
Χαρείτε τη φύση και την αγάπη σας.

George said...

άλλη μια όμορφη περιήγηση στις ομορφιές της ΝΖ. Μα πήγατε βόλτα και εμάς. Είναι όμορφα εκεί είμαι βέβαιος.:)

AlexMil said...

Παντα με κάνει εντύπωση η αντίθεση των εποχών, ακούγεται λίγο παράξενο να έρχεται σε σας η άνοιξη.

ΠΟλύ ωραία περιοχή από τις εικόνες που μας έδειξες. Μια ερώτηση μόνο, στην πρώτη photo με τα γκαράζ, τα σπίτια είναι στην άλλη πλευρά του δρόμου;

καλή μέρα

Artanis said...

@Νερένια μου, σχετικά με τη στέρνα, μπορεί απλά να ήταν τόσο άσχημα που το φάρμακο δεν πρόλαβε να δράσει...Θέλει κάποιες μέρες να παρουσιάσει αποτελέσματα, αν και πρακτικά είναι πολύ ισχυρή αντιβίωση από τα αντίστοιχα ανθρώπινα φάρμακα και θέλει μεγάλη προσοχή και ακριβή δοσολογία...
Σχετικά με την δόμηση, έχω μείνει με το στόμα ανοιχτό, μ' αυτά που βλέπω εδώ...Κι αυτά που έδειξα είναι ελάχιστο δείγμα του τί συμβαίνει...
Σε φιλώ, καλή Κυριακή να έχεις...

Artanis said...

@Roadartist μου, από μονοπάτια άλλο τίποτα εδώ...Καφετέρια ανοιχτή μετά τις 5.30 το απόγευμα, πού βρίσκεις, είναι το ζήτημα...
Φιλιά κι από μένα, καλά να περνάς...

@Δέσποινά μου, δεν είναι όλα αυθαίρετα, τα μεγαθήρια στην πλαγιά, με άδεια από την πολιτεία χτίζονται, κι ας είναι έτσι χάλια και άσχετα με το φυσικό περιβάλλον...Κι όλα αυτά για τη θέα...Αν και θα μπορούσαν να χτιστούν πχ σε αποικιακό στυλ, που είναι πολύ γραφικό, χωρίς να χάνουν τίποτα από τις ανέσεις τους...
Αυτα τα ολίγα, καλή Κυριακή να έχεις...
Φιλιά...

Artanis said...

Αγαπητέ @Π.Κ. μου, μετά από 2 απανωτούς χειμώνες με ένα ενδιάμεσο φθινόπωρο, μια άνοιξη είναι ό,τι πρέπει...
Να είστε καλά, φιλιά πολλά στην όμορφη Ζάκυνθό μας και χρόνια πολλά...

@Thalassenia μου σ' ευχαριστούμε πολύ, αυτό καριβώς προσπαθούμε κι εμείς (;-)
Καλή Κυριακή να έχεις, έμαθα πώς έγιναν μεγάλες ζημιές στην Εύβοια και χάθηκε κι ένας άνθρωπος...Κρίμα...

Artanis said...

@George μου, είναι όντως πολύ όμορφα, και νομίζω πώς φαίνεται και μέσα από τις φωτό στα ποστ...Μιά από αυτές τις μέρες θα πάμε και στους βοτανικούς που είναι ανθισμένοι και θα βγάλω κι άλλες φωτό να δείξω...
Καλή Κυριακή να έχεις, φιλιά πολλά...

kostaslogh said...

Τώρα πώς γίνεται στη ζωή μου ζήτημα να έχω βρει στο δρόμο μου ένα, άντε δύο πλάσματα άγρια, τραυματισμένα ενώ σε σένα έρχονται συστημένα ούτε συμφωνεί με τη θεωρία των πιθανοτήτων ούτε με πείθει ότι είναι τυχαίο!!!
Στά ΄λεγα εγώ ,έχεις καλοκαίρι μπροστά σου, άλλους να κλαίς,κι απ ότι είδα..όπου γης και .. Λιμνιώνας!!
..τελικά (άσχετο)τι λάθος έκανε ο Taylor και είπαν να μην το ξεχάσουν ποτέ;

Artanis said...

Φίλε @AlexMil κάποια από τα σπίτια είναι στον flowers track, και δεν εξυπηρευούνται από άλλο δρόμο, οπότε αναγκαστικά τα γκαράζ τους βρίσκονται στο μέτωπο της παραλίας, δλδ εκεί που τα βλέπεις, απέναντι είναι θάλασσα...
Κατά τα άλλα κι εμείς προσπαθούμε να συνηθίσουμε το γεγονός οτι οι εποχές εδώ είναι ανάποδα, αλλά κοντεύουμε να το χωνέψουμε...Τα Χριστούγεννα να δούμε πώς θα είναι, που θα τα περάσουμε στην παραλία (;-)
Σε φιλώ, καλή Κυριακή να έχεις...

kiki said...

Σε λίγο καιρό που θα αρχίσει να χειμωνιάζει εδώ, θα σας ζηλεύουμε εμείς! :-)

Artanis said...

Φίλε @kostaslogh αν ήξερα ποιος ήταν αυτός ο Taylor και τί λάθος έκανε, θα το έγραφα...Ακόμα ψάχνω πάντως...
Σχετικά με τα ζώα και τα πουλιά, ούτε εγώ μπορώ να το εξηγήσω, μου συνέβαινε πάντως από τότε που ήμουν παιδί...Ακόμα και τώρα όπως είδες, σε ξένη χώρα, μου συμβαίνει το ίδιο...Πρώτα ο σκάντζος, τώρα η στέρνα, να δούμε τί άλλο θα μας κάτσει(;-)
Φιλιά πολλά, καλή Κυριακή να έχετε...

τo τέρας της «αμάθειας» said...

Για μια καλημέρα πέρασα και τελικά βρέθηκα να "περιπλανιέμαι" στα υπέροχα επετειακά όσο και ανοιξιάτικα "μονοπάτια" σας!!!

Αυτό που, μετά από δύο 7ετίες γάμου γιορτάζετε την επέτειο σας με τον ερχομό της Άνοιξης, μου κάνει πολύ όμορφο συμβολισμό!

Πολλές, πάρα πολλές επετείους εύχομαι να γιορτάσετε ακόμα!

mia maria said...

Πολύ όμορφη η βόλτα που μας έκανες έστω αν για εσάς δεν είχε ευχάριστη κατάληξη! Κρίμα για το πουλάκι! Με το καλό να χαρείτε την Άνοιξη!

mahler76 said...

εγώ πάλι είμαι στην φάση επιτέλους Φθινόπορο!!!

Χρόνια πολλά και για την επέτειό σας!!

ELGRECO said...

Πανέμορφες οι φωτογραφίες όπως πάντα! Το γιορτάσατε με τον καλύτερο τρόπο. Σας εύχομαι να γιορτάσετε ακόμη πολλές ευτυχισμένες επετείους.

KitsosMitsos said...

Κάνατε κάτι όμορφο και καλό μαζί. Άρα γιορτάσατε :-)
Φιλιά

ΚΩΣΤΑΣ ΒΛΟΥΤΗΣ said...

Να χαρείς το διάστημα αυτό της Άνοιξης γιατί εδώ έχουμε "βαρύ" φθινόπωρο!

χαχαχαχαχαχα...

Καλή εβδομάδα να έχεις.

Σε φιλώ.

Κώστας
vloutis.blogspot.com
vloutis.wordpress.com

Sophia Kollia said...

Παντού το πρόβλημα με τη μόλυνση...Είναι τρομερό!
Να ζήσετε με πολλές πολλές βόλτες!
Καλημέρα

katrine said...

Γλυκές ευχές Βασιλικές Αρτάνις μου με χρόνια τυχερά συντροφικά και αμέτρητα!
Τι μονοπάτια με θέα!! Τέλεια διαδρομή για την υποδοχή της άνοιξης.Κατάλληλη εποχή για μας να παίρνουμε ανάσα από σένα να μη μας ρήξει το φθινόπωρο και η χειμωνιά,εκτος των αλλων.
Είδες πως πέρασε ο καιρός Αρτάνις μου??
Σε φιλώ γλυκά

fractal said...

Να σας ευχηθώ ευτυχισμένα και πολλά χρόνια ,για την επέτειο των γάμων σας.
Πανέμορφη η φύση εκεί που ζεις και είσαι προικισμένη με την ευαισθησία να αναγνωρίζεις την ομορφιά.
Από ότι διάβασα δεν λείπουν και από εκεί τα προβλήματα μόλυνσης.
'Είναι τόσο "ανεπτυγμένη" βιομηχανικά ή ρυπαίνεται το περιβάλλον και από άλλες αιτίες?

Artanis said...

@Aμάλθειά μου, δηλαδή τον έχουμε περάσει τον σκόπελο εις διπλούν (;-)
Ευχαριστούμε πολύ για τις ευχές, καλά να περνάς, και καλή βδομάδα αύριο...
Φιλιά...

Artanis said...

καλή μου @big mama, ακόμα και μισή πιθανότητα να είχε το πουλί να επιζήσει, έπρεπε να την κυνηγήσουμε...Δεν πειράζει για τη βόλτα, πηγαίνουμε πολλές, θα την ολοκληρώσουμε κάποια άλλη φορά...
Καλά να περνάς και σε σευχαριστώ για το ευγενικό σχόλιο, φιλιά πολλά απο ΝΖ...

@mahler μου, ευχαριστώ πολύ για τις ευχές, να είσαι καλά...
Εγώ πάντως περίμενα πώς και πώς την άνοιξη...
Σε φιλώ, καλή βδομάδα αύριο...

Artanis said...

@ELGRECO μου σ' ευχαριστώ πολύ για τις ευχές, ό,τι μπορούμε κάνουμε...
Καλή βδομάδα να έχεις, φιλιά πολλ΄απο ΝΖ...

@KitsosMitsε μου τουλάχιστον προσπαθήσαμε... Η κατάληξη δεν ήταν καλή για το πουλί, αλλά το μέρος της ευθύνης που μας αναλογούσε, το φέραμε εις πέρας...
Καλά να περνάς, καλό βραδάκι να έχεις και καλή βδομάδα αύριο...

Artanis said...

@ΚΩΣΤΑ ΒΛΟΥΤΗ μου, τα μαθαίνω, τα μαθαίνω...Τα διαβάζω σε σένα και σε άλλους μπλογκοφίλους...
Σε φιλώ κι εγώ, καλά να περνα΄ς και να προσέχεις...
Καλή βδομάδα αύριο...

Artanis said...

@sofia μου, μπορεί να είναι ωκεανός ολόγυρα, αλλά το πρόβλημα της μόλυνσης είναι οξύτατο κι εδώ...
Φιλιά πολλά από ΝΖ, καλή σχολική χρονιά να έχεις, με πολλές -πολλές επιτυχίες!!!

@katrine μου καλή μου σ' ευχαριστώ πολύ...Κι εσύ να είσαι καλά και να μην χάνεις τη διάθεσή σου...
Φιλιά πολλά απο ΝΖ, καλά να περνάς...

Artanis said...

@fractal μου, το μεγαλύτερο πρόβλημα το προκαλούν τα αστικά λύματα και ο ελειπής βιολογικός καθαρισμός που έχουν πολλες μεγάλες πόλεις εδώ, αλλά επίσης και τα γεωργικά κατάλοιπα (σε ορισμένες περιοχές)...Σοβαρή βιομηχανική παραγωγή δεν έχουν...Στο Βόρειο νησί, μια ολόκληρη παραλία έχει κλείσει για το κοινό και απαγορεύεται ακόμα και η επαφή με την άμμο, όχι μόνον το κολύμπι...
Ετοιμάζω ένα σχετικό ποστάκι μέσα στο μήνα...
Η φυση των νησιών είναι υπέροχη, αλλά η νέα κυβέρνηση με τις αποφάσεις της για περικοπές και εξορυκτική εκμετάλλευση ακόμα και μέσα στα εθνικά πάρκα την θέτει σε κίνδυνο...Καθώς λοιπόν δεν υπάρχει τίποτα άλλο που θα τραβήξει τον Ευρωπαίο τουρίστα με το ισχυρό νόμισμα, η νεότευκτη τουριστική βιομηχανία της ΝΖ, κινδυνεύει να βουλιάξει, αλλά τούτοι 'δω δεν το καταλαβαίνουν.. Νομίζουν οτι μπορούν να έχουν και την πίτα ολόκληρη και τον σκύλο χορτάτο...
Καλό βράδυ να έχεις και καλή βδομάδα αύριο, φιλιά από ΝΖ...

Artanis said...

@kiki μου, να μην ζηλεύεις καθόλου... Άλλο ΝΖ και άλλο Ελλάδα... Καμία σχέση...
Φιλιά πολλά, και καλά να περνάς...
Καλό βραδάκι να έχεις...

Penelope said...

Τόσο καιρό μας ταξίδευες καλή μου σε χειμωνιάτικα και φθινοπωρινά τοπία. Ήταν να δυνατόν να μην έρθει η άνοιξη; Και την περιμέναμε πως και πως για να δούμε μέρη όμορφα.
Καλή εβδομάδα.

Maria Tzirita said...

Αχ, τι ωραία... Σε σας μπήκε η άνοιξη και σε μας το φθινόπωρο - πλάκα έχει! Φιλάκια Αρτάνις μου, καλή σου βδομάδα!

Adamantia said...

Πολύ όμορφα όλα αυτά και φαντάζομαι θα γίνει ομορφότερο το τοπίο όταν θά έρθει για τα καλά η άνοιξη. Εδώ πνιγήκαμε για άλλη φορά με τη πρώτη φθινοπωρινή βροχή αλλά φαντάζομαι δεν σε εκπλήσω..
Φιλιά πολλά

Anonymous said...

Χαρουμενη επετειο εστω και καθυστερημενα!
Επισης, καλα να ειστε να φροντιζετε παντα την πανιδα, εστω και εκεινης της χωρας!

Leviathan said...

mageutikes oi fotografeis!!! kai xronia sas pollaaaaaa!!! filia kai kali evdomada!! :)

ΣΚΟΡΠΙΕΣ ΣΚΕΨΕΙΣ said...

ΝΑ ΤΑ ΕΚΑΤΟΣΤΗΣΕΤΕ ΕΥΤΥΧΙΣΜΕΝΟΙ !!!
ΣΑΣ ΧΑΙΡΟΜΑΙ !

Artanis said...

@Penelope μου, ελπίζω να σας αρέσουν και τα ανοιξιάτικα/καλοκαιρινά τοπία, λοιπόν!!!
Καλά να περνάτε, φιλιά πολλά από ΝΖ...

@Maria Tzirita μου, όλα ανάποδα στους Αντίποδες...
Καλημέρα από ΝΖ, καλό βράδυ σε σας...

Artanis said...

@Adamantia μου ελπίζω κι εγώ να ομορφύνει κι άλλο...Καιρός της ήταν πάντως να έρθει η άνοιξη...
Τα νέα της Ελλάδας τα μαθαίνω ανελλιπώς, όλο στο νετ (που λέει ο λόγος) είμαι...
Φιλιά πολλά, καλό φθινόπωρο...

Artanis said...

@Πάπισσά μου, παλιά μας τέχνη κόσκινο...Και στην Ελλάδα το ίδιο κάναμε, κι εδώ δεν θα μπορούσαμε να πράξουμε διαφορετικά...
Καλά να περνάς, φιλιά πολλά απο 'δω...

@Leviathan μου, σ' ευχαριστώ πολύ για τις ευχές...
Καλά να περνάτε κι εσείς, σας φιλώ...

"Heritage Trail" ...
Kαι μόνο το όνομα με κάνει να περιμένω πως και πως τις εντυπώσεις σου κι φυσικά τις ανάλογες φωτο.
Καλημέρα.

Anonymous said...

αυτή είναι εκδρομή για να ξεφύγεις. σας ευχαριστούμε για το ταξίδι

αμμοδύτης said...

Τι όμορφα... όσο μικραίνουν οι μέρες εδώ, μεγαλώνουν εκεί και μετά αντιστρέφεται. Περισσότερη αρμονια με παρέα από τους αντίποδες.

Καλή άνοιξη.

Artanis said...

@houlk μου, δεν το ξέρω καθόλου το μονοπάτι και πρέπει να το ψάξουμε πρώτα, να το μετρήσουμε σε απόσταση κλπ...
Καλά να περνάς, να έχεις ένα όμορφο απόγευμα...

Artanis said...

Φίλε @Βαγγέλη κάτι σαν φωτορεπορτάζ, ε;
Χαίρομαι που σου άρεσε, σε φιλώ...
Καλό βραδάκι να έχεις...

Artanis said...

@αμμοδύτη μου νά 'σαι καλά...
Καλό βράδυ να έχεις, σε φιλώ...

@ΣΚΟΡΠΙΕ μου, κι εσύ να περνάς καλά και να προσέχεις...
Φιλιά πολλά απο ΝΖ...

Άθεος said...

Άντε, τον φάγατε τον χειμώνα!
Μη βιάζεσαι για την Άνοιξη, σε μια βδομάδα θα είστε μέσα κι εμείς στο Φθινόπωρο!
Επιτέλους, τα κεφάλια μέσα για να διαβάσουμε και κανένα βιβλίο!
Κρίμα στο πουλί…
…μήπως το έσφιγγες πολύ…
Έλα τώρα… αστειεύομαι!

Ρωμανός Σκλαβενίτης-Πιστοφίδης said...

Μία φίλη μου είναι από τη Νέα Ζηλανδία! Θα χαρεί πολύ όταν της πω για το blog σου!

ΥΓ. To word verification εξυπηρετεί κάποιο σκοπό ή απλώς έχεις ξεχάσει να το αφαιρέσεις;

JK O SΚΡΟΥΤΖΑΚΟS said...

ΦΙΛΗ ΜΟΥ ΝΑ ΤΑ ΧΙΛΙΑΣΕΤΕ ΚΑΙ ΝΑ ΠΕΡΑΣΕΤΕ ΠΟΛΛΕΣ ΕΠΟΧΕΣ ΜΑΖΙ.
ΜΟΥ ΦΑΙΝΕΤΑΙ ΠΕΡΙΕΡΓΟ ΟΤΑΝ ΤΟ ΣΚΕΦΤΟΜΑΙ ΟΤΙ ΕΚΕΙ ΕΧΕΤΕ ΑΝΟΙΞΗ.ΝΑ ΕΙΣΑΙ ΚΑΛΑ.ΥΠΕΡΟΧΕΣ ΟΙ ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ.

Artanis said...

@Άθεέ μου, δεν το έσφιγγα το πουλί,ξέρω να τα πιάνω(;-)
Τεσπά, μάλλον ήταν πολύ σοβαρά και δεν άντεξε...Προσπαθήσαμε πάντως...
Καλά να περνάς, σε φιλώ...

Artanis said...

Φίλε @Σ.Π.Ρ καταρχήν καλωσόρισες στο μπλογκ και σε ευχαριστώ για το σχόλιο...
Έχεις δίκιο, τo word verification "ξέμεινε" από την προηγούμενη προσπάθεια να προστατέψω το μπλογκ από "εισβολές" και θα το αφαιρέσω πάραυτα...
Και αν θες, προειδοποίησε τη φίλη σου οτι σε περίπτωση που επισκεφτεί το μπλογκ, πιθανόν θα διαβάσει πράγματα που δεν θα της αρέσουν για τη χώρα της, όπως επίσης γράφω συχνά και για την Ελλάδα, ανάλογα την θεματολογία...
Καλά να περνάς, χάρηκα που βρεθήκαμε και τα είπαμε, καλημέρα σου...

Artanis said...

@JK μου, σ' ευχαριστώ πολύ να είσαι καλά και να έχεις ένα όμορφο φθινόπωρο...

Idom said...

Χμμμ...

Πολύ απομυθοποιητικό αυτό το ποστ σου για την Νέα Ζηλανδία.
Η ... κακή μέρα φαίνεται από τις φωτός. Τα σπιτάκια που δείχνεις, φαίνονται παράγκες με την κακή έννοια της λέξης: ευτελή, προκάτ, αναδίδουν άρωμα αυθαίρετου, αλλά κυρίως αφρoντισιάς.

Στην Ελλάδα τις παράγκες τις κάνουμε πιο κιτσάτες, πιο πάτσγουωρκ, τις στολίζουμε σαν λατέρνες, τις αγαπάμε βρε παιδί μου! :-)

Κρίμα για το πουλάκι. Πάντως εσείς προσπαθήσατε και τιμήσατε την μεγάλη ημέρα σας.
Μάλλον από ατύχημα "πήγε". Αν ήταν από την μόλυνση του περιβάλλοντος θα βλέπατε πολλά σαν αυτό.

Idom

Artanis said...

Φίλε @Idom, οι πρώτες από τις καλύβες αυτές, χτίστηκαν το 1910, από ψαράδες της περιοχής και από νεαρούς κατοίκους του Christchurch που θέλανε να παραθερίζουν σ' αυτήν την παραλία...Γι αυτό και δεν τα κατεδαφίζουν τα ερείπια αυτά...Κάποιες άλλες πάντως, στην άκρη της παραλίας είναι σε καλύτερη κατάσταση, φροντισμένες, φρεσκοβαμμένες και λουλουδιασμένες...

Σχετικά με τη στέρνα: Δεν χρειάζεται να δηλητηριαστεί ταυτόχρονα μια ολόκληρη αποικία πουλιών για να πούμε πώς φταίει ή δεν φταίει το μολυσμένο περιβάλλον, αν και μπορεί να ήταν και πρόσκρουση...Το θέμα ήταν οτι δεν σκέφτηκαν όλους τους πιθανούς λόγους της κατάστασης του πουλιού και η αντιμετώπιση ήταν -κατά τη γνώμη μου- ελλιπής...
Ακόμα κι έτσι όμως, δεν είμαστε θεοί, δυστυχώς...
(Διαφορετικά, ήξερα εγώ...)
Σε φιλώ, καλημέρα...

Maria Verivaki said...

kai meta mas lene gia ta authereta mas...

Artanis said...

@Mediterranean kiwi, δεν έχεις άδικο...