Tuesday, June 3, 2008

Η σχέση τσάντας- βιβλίου

Συνήθως θέλω να κουβαλάω ένα βιβλίο, -αν όχι και παραπάνω από ένα- μαζί μου. Εκτός από τα καλλυντικά, τα κλειδιά, το πορτοφόλι και το κινητό, πρέπει οπωσδήποτε να έχω κι ένα βιβλίο μέσα στη τσάντα μου. Ακόμα κι όταν πάω να αγοράσω ένα τέτοιο αξεσουάρ, αυτό που με ενδιαφέρει είναι το πώς θα χωρέσει μέσα, το μυθιστόρημα/ συλλογή/ δοκίμιο/ έρευνα, που διαβάζω τη συγκεκριμένη στιγμή, συνήθως το βγάζω από αυτήν που έχω μαζί μου, για να αποφασίσω αν θα πάρω την καινούρια. Αυτό είναι το μόνο κριτήριο επιλογής, από τότε που έπαθα το εξής:

Μια φορά, πήγα στη Βιβλιοθήκη του Παν. Θεσσαλίας να πάρω μερικά βιβλία που τα χρειαζόμουν για τη βιβλιογραφία μου…Δυο βιβλιαράκια της de Romilly, ένα του Dodds, και ένα του Jasper…Το ηλεκτρονικό σύστημα δανεισμού είχε πρόβλημα, ωστόσο η υπάλληλος έκανε την καταγραφή των τίτλων με το χέρι…, τα πήρα. Καλοκαίρι ήταν, ελαφρά ήμουν ντυμένη, κρατούσα ένα τσαντάκι που χωρούσε μετά βίας τα απαραίτητα, πόσο μάλλον να χωρέσουν τέσσερα βιβλία… Αναγκάστηκα να τα κρατάω στα χέρια, πήρα το λεωφορείο, γύρισα σπίτι μου και κάθισα το σαββατοκύριακο, και τα διάβασα…., όλα…


Την Δευτέρα, τα γύρισα πίσω, εν τω μεταξύ, το σύστημα είχε διορθωθεί. Έλα όμως που μου έβγαζαν ότι είχα δανειστεί και 3ο τίτλο της de Romilly, που εγώ όμως ήμουν σίγουρη ότι δεν είχα πάρει… «Δεν πειράζει» μου είπαν, η βιβλιοθηκονόμος και ο προϊστάμενός της, «κάπου θα σας παράπεσε», «Μα δεν το πήρα ποτέ» τους είπα κι εγώ, «κρατώ αρχείο της βιβλιογραφίας, και ο συγκεκριμένος τίτλος δεν είναι καταγραμμένος», «Ρίξτε μια ματιά στο σπίτι» να επιμένουν αυτοί, «το σύστημα λέει ότι το δανειστήκατε…»

«Βρε λες να το πήρα και να μη θυμάμαι…» Τι να κάνω και ‘γω, χαζοπείστηκα, αφού επέμεναν κιόλας, «ας ρίξω μια ματιά στο σπίτι» είπα, «να δούμε αν είναι εκεί»…Και σιγά να μην ήταν…Έριξα και μια ματιά στο εργαστήριο μην τυχόν, …τίποτα. Ξαναγυρνάω στη Bιβλιοθήκη.


«Σε περίπτωση που χάθηκε, πρέπει να το αντικαταστήσετε» μου είπαν, κι εγώ τρελάθηκα… «Αφού δεν το πήρα» αντέδρασα, «μα το πήρατε, είναι περασμένο στο αρχείο του Η/Υ» να μου λένε αυτοί…Δεύτερη κρίση τρέλας. Ξαναέψαξα το εργαστήριο, το σπίτι το γύρισα ανάποδα. Έψαξα τις βιβλιοθήκες, τα ράφια μου, το κομοδίνο μου, το γραφείο του Antifash, τη ντουλάπα μου, μέχρι και το συρτάρι του Αρίσταρχου –το κοψοχόλιασα το ζωντανό-, ξαναέλεγξα και τη βιβλιογραφία: Άφαντος ο τίτλος και το βιβλίο…

Πήρα τηλέφωνο στα αστικά λεωφορεία μήπως το έχασα κατά τη διάρκεια της διαδρομής, πήγα στη σχολή μου μήπως ήταν εκεί, και το σπίτι το έκανα για 3η φορά, φύλλο και φτερό... Τίποτα…

Επικοινώνησα με το βιβλιοπωλείο που ψωνίζω συνήθως ταχυδρομικώς: «Τό και τό», λέω στο Σπύρο, «στείλτο μου με κούριερ, όσο έχει»…5 ευρώ το βιβλίο και 15 η κούριερ για να το έχω εγκαίρως, τη μεθεπόμενη πάω στη βιβλιοθήκη να το παραδώσω. «Είναι στο ράφι» μου λέει η υπάλληλος, που όλες αυτές τις μέρες μου έλεγε ότι το έχω χάσει. «Μα πως είναι στο ράφι, αφού είχε χαθεί», 3η κρίση τρέλας εγώ. «Μα να, το δείχνει και το σύστημα» μου λέει και μου δείχνει την καταγραφή. «Αν θέλετε, μπορείτε να ανεβείτε να το ελέγξετε» μου προτείνει, αφού προφανώς με είδε που γυάλιζε το μάτι μου…

Ανέβηκα από τις σκάλες 3 ορόφους, δεν είχα την υπομονή να περιμένω 30” να έρθει το ασανσέρ…Ε λοιπόν ναι, ήταν εκεί...Και ώ του θαύματος, ηρέμησα αυτόματα. Το συγκεκριμένο βιβλίο, ήταν ένα αριστούργημα, το λάτρεψα. Το ίδιο απόγευμα που το είχε φέρει ο κούριερ, το είχα διαβάσει απνευστί. Πήγα λοιπόν στο ισόγειο, χαιρέτησα την υπάλληλο, πήρα το βιβλιαράκι μου, του έφτιαξα χειροποίητο σελιδοδείκτη από τα χεράκια μου -όπως κάνω και με όλα τα βιβλιαράκια μου-, και το έβαλα στα «δικά μου» ράφια στη βιβλιοθήκη, και το καμαρώνω. Και το συστήνω ανεπιφύλακτα σε όποιον ενδιαφέρεται για τέτοια εξειδικευμένα αναγνώσματα:

Jacqueline de Romilly «Σημερινές προοπτικές για το Ομηρικό Έπος». Εκδόσεις Καρδαμίτσα,1992.

46 comments:

τo τέρας της «αμάθειας» said...

Αχ, αυτά τα συστήματα... γενικώς!!!

Καλησπέρα :)

Hfaistiwnas said...

Αχ Artanis και να σκεφτείς ότι θεωρείται απο τις καλύτερες ακαδημαϊκές βιβλιοθήκες. Αυτό που μπορεί να έγινε βασικά είναι σιγουρο ότι έτσι έγινε και θα σου πω.
-> γράφει χειρόγραφα τα βιβλία (ίσως το γράφει και λάθος).
-> έρχεται το σύστημα πάει να το περάσει και επειδή όταν βγαίνει το βιβλίο στο σύστημα βγαίνουν όλοι οι τόμοι. Προφανώς πέρασε έναν παραπάνω τόμο κλικάροντας. Το σύστημα δανεισμού είναι ευαίσθητο μπορώ να πω. Ή το είχε γράψει λάθος στο χαρτί.
Από την άλλη φταίει η ίδια η βιβλιοθήκη. Καθώς απο την στιγμή που δεν βρίσκουν ένα βιβλίο ψάχνουν πρώτα το ράφι και μετά λένε ότι λείπει και σου λένε να το αντικαταστήσεις (που είναι και το σωστό). Η κοπέλα την πρώτη φορά που πήγες, ξέχασε να ψάξει μετά. Πήγες την δεύερη φορά, στο ξαναείπε, δαγκώθηκε που είχε ξεχάσει να κοιτάξει το ράφι, έφυγες και μετά πήγε και κοίταξε, το βρήκε, το ξεχρέωσε και την τρίτη φορά που πήγες σου είπε ότι κάνεις λάθος. Λάθος του βιβλιοθηκονόμου και μάλιστα ηλίθιο.
Τουλάχιστον σου έμεινε το βιβλίο!
Καλησπέρα!!!

Artanis said...

Καλή μου @Αμάλθεια, καλησπέρα και σε σένα...
Συστήματα Ντιούι και Κογκρέσου, τα έχω μελετήσει και διδαχτεί και τα δυο, σε ένα σεμινάριο βιβλιοθηκονομίας που είχα παρακολουθήσει κάποτε...Αλλά δεν περίμενα ποτέ να μου συμβεί τέτοιο πράγμα...
Να έχεις ένα όμορφο βράδυ, φιλιά...

Artanis said...

Φίλε @Ηφαιστίωνα, όντως μου έμεινε το βιβλίο, αν και μου στοίχισε "κάτι" παραπάνω...
Χα,χα,χα,χα,χα,χα!

Δεν ξέρω ποιος φταίει, εγώ ξέρω πως για 1 μήνα, με άφησαν να πιστεύω οτι όντως πήρα τον τίτλο, και πως τον έχασα...και δεν μιλάμε μόνο για την υπάλληλο στην υποδοχή, αλλά και για τον προϊστάμενό της...Το αστείο όμως είναι οτι όσον καιρό κράτησε αυτό, εγώ εξακολουθούσα να δανείζομαι βιβλία από τον συγκεκριμένο τομέα, και δεν υπήρχε ο τίτλος στο ράφι...Και αφού έχουν τα στοιχεία μου, ενόσω το βιβλίο αγνοείται, γιατί να μη μου κάνουν ένα τηλεφωνηματάκι, να μου πουν οτι βρέθηκε; Στο κάτω-κάτω, μόνον ένα αντίτυπο υπήρχε περασμένο...Αυτό είναι που με πείραξε τελικά, περισσότερο...(Ενώ αν είχαν εσένα...)
Φιλιά πολλά καλό μου...Καλό βράδυ...

Equilibrium said...

Τις βιβλιοθήκες δεν τις κάνουν μόνον τα κτίρια (που το συγκεκριμένο είναι εξαιρετικό) ούτε τα ηλεκτρονικά συστήματα... Μερικοί από κει μέσα βαριούνται που ζούνε. Έχω κι εγώ εμπειρία, θα την πω εν καιρώ.

Artanis said...

Γεια σου @Equilibrium μου...
Να το πεις, να το πεις...Έχω περιέργεια, θέλω να διαβάσω την ιστορία σου...
Καλό σου βράδυ, καλέ μου...
Φιλάκια πολλά...

Νατασα said...

Η πιο όμορφη παρουσίαση βιβλίου
Να ‘ σαι καλά

Anonymous said...

Εγώ αν ήμουν στη θέση σου και είχα τραβήξει όλη αυτή την ταλαιπωρία... θα την είχα στολίσει κανονικότατα την κοπελιά της βιβλιοθήκης... :)

Artanis said...

Καλή μου @Νατάσα, αυτά που τράβηξα από τα ξεφτέρια της βιβλιοθήκης, έγραψα...
Αλήθεια σου φαίνεται ωραίο σαν παρουσίαση; Εγώ, πάλι, λέω ευτυχώς που ήταν τόσο φθηνό το βιβλιαράκι (κι ας μου στοίχισε κάτι παραπάνω) και δεν ήταν κανένας άλλος τίτλος της Ρομιλύ, να ψάχνομαι...
Σ' ευχαριστώ που πέρασες και άφησες το σχόλιό σου, με την πρωτη ευκαιρία θα σου έρθω και 'γω...
Καλό σου βράδυ...

Artanis said...

Φίλε @Θείε Σκρουτζ, εγώ να δεις πόσο πολύ ήθελα να τη βρίσω, όταν μου είπε οτι το βιβλίο βρισκόταν στο ράφι, δεν ξέρω πώς κρατήθηκα!!!Σημασία έχει πάντως, πως αφότου έπαθα αυτό, δεν ξαναπάτησα στη βιβλιοθήκη...Έκτοτε παραγγέλνω κατευθείαν τους τίτλους που ανασύρω από το ίντερνετ, δεν την ξαναπατάω...
Σ' ευχαριστώ για την επίσκεψη και για το σχόλιο...
Νά 'σαι καλά, καλό σου βράδυ...

Anonymous said...

Αχ μιλάμε ετσι όπως το περιέγραφες, έτοιμη ήμουν κι εγώ να σηκωθώ να ψάχνω! Αλήθεια!

Καλησπέρας ανάγνωσμα :)

Υπερμίκης said...

Έχει δίκαιο ο Ηφαιστίωνας,θα΄πρεπε να ελέγξουν πρώτα το ράφι.Αν και απ΄ότι λες δεν ξεκαθαρίστηκε το πως ακριβώς το βιβλίο ξαναβρέθηκε στη θέση του..Και εγώ είμαι της ιδίας γνώμης με τον Θείο Σκρουτζ,θα έκανα ολόκληρη φασαρία(αν και είμαι πράος και γενικά τις αποφεύγω τις φασαρίες)Δεν ήταν φέρσιμο αυτό που σου έκαναν.Σε αναστάτωσαν στην κυριολεξία..θα΄πρεπε και να τους βρίσεις,και να απευθυνώσουν στον υπεύθυνο της βιβλιοθήκης για εξηγήσεις και το λιγότερο να απαιτούσες να σε ζητήσουν συγνώμη.Επίσης θα΄πρεπε να σου δίνανε ένα χρηματικό ποσό για τα έξοδα που έκανες δηλ. τιμή του βιβλίου,κόστος των συγκοινωνιακών μεταφορών και προπαντός τις ώρες που εχασες ψάχνοντας..
Συμπτωματικά και εγώ επέστρεψα σήμερα βιβλία στη δημοτική βιβλιοθήκη.Το ίδιο συμβαίνει και εδώ.Δουλεύουν με μεγάλη απάθεια λες και δεν πληρώνονται..Διαπίστωσα αμέσως ότι ο υπάλληλος δεν είχε όρεξη για δουλειά.Καθόταν τεμπέλικα σε μια καρέκλα χωρίς να κάνει τίποτα..Τελικά αποφάσισε να ασχοληθεί μαζί μου.Του παρέδωσα τα 6 βιβλία που είχα δανειστεί.Απ΄αυτά έλεγξε μόνο τα δύο στο κομπιούτερ και μου είπε περάστε να διαλέξετε βιβλία.Κανονικά θα΄πρεπε να διαπιστώσει πρώτα αν του επέστρεψα και τα έξη βιβλία,πραγμα που δεν έκανα,και να μου πει εντάξει.Στην πραγματικότητα του έδωσα μόνο 5 βιβλία γιατί σύμφωνα με τον κανονισμό μπορούμε να πάρουμε το ίδιο βιβλίο και για δεύτερη φορά και στην περίπτωση αυτή δεν χρειάζεται να το ξανακουβαλήσουμε.Τέλως πάντων,διάλεξα τέσσερα βιβλία και ξαναπέρασα από τον πάγκο ελέγχου.Ο υπάλληλος -δεν ήταν ο ίδιος που είχα προηγουμένως- αφού πέρασε τα βιβλία στον υπολογιστή μου΄δωσε και το σχετικό χαρτάκι με την αναγραφή των τίτλων.Με έκπληξη είδα ότι αναγράφονταν μόνο τα τέσσερα βιβλία που πήρα.Ρώτησα λοιπόν,και το βιβλίο της όπερας που κράτησα στο σπίτι ,δεν μου το ανανεώνετε;Κόκκαλο ο υπάλληλος..Αλλά ήταν αρκετά έξυπνος,κατάλαβε τι έγινε και μου ξαναέκανε το χαρτάκι με αναγραφή αυτή την φορά των πέντε βιβλίων.
Μου συνέβη δηλαδή το αντίθετο από σένα.Αν ήθελα δεν θα΄λεγα τίποτα και θα κρατούσα το βιβλίο των 35 ευρώ για πάντα στην βιβλιοθήκη μου!
Απ΄ότι κατάλαβα ο προηγούμενος υπάλληλος βαρέθηκε να τα ελέγξει και έβαλε ΟΚ και για τα έξη
βιβλία άσχετα αν εγώ του παρέδωσα μόνο πέντε!!
Τι να πει κανείς..

Καλή σου μέρα Artanis!!

ILIAS said...

Είδες το σύστημα; Ουδέν κακόν αμιγές καλού!
Καλημέρα :)

Sophia Kollia said...

Αρτάνις μου, αααα, καλό το βιβλίο,ξεκαλό, που να με πληρώνεις δεν μπορώ να διαβάσω αναλύσεις για τέτοια πράγματα.!!Καλή έρευνα και καλό διάβασμα!
φιλάκια

P. Kapodistrias said...

Πολύ, πολύ ενδιαφέρον. Σε καταχάρηκα!!!

Καλημέρα, όλη την ημέρα, κάθε μέρα σου!!!

Μαργαρίτα said...

!!!!!

Εμα είναι να μην πάθεις κρίση
τρέλας!!!!! Κάτι τέτοια σε βγάζουν έξω από τα ρούχα σου!!!Ευτυχώς τέλος καλό όλα καλά!!!

Πολλά φιλιά Αρτάνις μου****

Artanis said...

Καλησπέρα @Freedula μου...Διάβασες τα κατορθώματά τους, καλή μου;
Από τότε μόνον παραγγέλνω, δεν ξαναδανείζομαι, με τίποτα...
Καλό απόγευμα και σε σένα, φιλάκια...

Artanis said...

Καλησπέρα @Υπερμίκη μου...
Κατάλαβα, παντού η ίδια κατάσταση...Καλά έκανες και ήσουν τίμιος και του επέστησες την προσοχή, εννοείται οτι μπορούσες να παρακρατήσεις το βιβλίο αυτό...Δεν θα ήταν όμως κρίμα και άδικο για τους άλλους ενδιαφερόμενους μελετητές, να ανακαλύψουν οτι το βιβλίο δεν υπήρχε πλέον στο ράφι;
Στο κάτω-κάτω, οι περισσότεροι που δανείζονται βιβλία είναι άτομα με ευαισθησία και σέβονται τον κόπο και το πάθος για μάθηση των υπολοίπων...
Δεν έβρισα κανέναν και δεν ζήτησα να αποδοθούν ευθύνες, επειδή γενικώς ήταν πολύ ευγενικοί μαζί μου, όσον καιρό δανειζόμουν από τη Βιβλιοθήκη, και εξάλλου το βιβλίο ήταν πολύ ωραίο και δεν με πείραξε που μου έμεινε...
Σου εύχομαι να έχεις ένα ωραίο απόγευμα...Καλό διάβασμα...

Artanis said...

Γεια σου @Ektoras...Έτσι ακριβώς φίλε μου..., το σύστημα τα έφτυσε και την πλήρωσα εγώ...
Δεν πειράζει, το βιβλίο αυτό είναι καταπληκτικό, αν και μου στοίχισε "κάτι" παραπάνω...
Χα,χα,χα,χα,χα!
Καλό απόγευμα φίλε μου...

Artanis said...

Καλησπέρα @Σοφία μου...
Δεν είναι παρουσίαση καλή μου, είναι το καψόνι που μου έκαναν από τη Βιβλιοθήκη του Παν.Θεσσαλίας...
Πέρνα πάλι να του ρίξεις μια ματιά, πάω στοίχημα οτι θα γελάσεις...
Φιλιά πολλά, καλό απόγευμα...

Artanis said...

Αγαπητέ @π.κ., καλησπέρα...Ευχαριστώ για την επίσκεψη και το σχόλιο...
Να είστε καλά, και να έχετε ένα όμορφο απόγευμα...

Artanis said...

Καλησπέρα @Μαργαριταράκι μου...
Ήταν λίγο τρελή η κατάσταση, είναι αλήθεια, γι' αυτό και 'γω αποφάσισα να το παραγγείλω, αντί να βρεθώ υπόλογη, αν και τελικά μου έμεινε...
Ελπίζω να είσαι καλά, και να είσαι ερωτευμένη...
Θα περάσω αργότερα να σε επισκεφτώ...
Προς το παρόν σου στέλνω πολλά φιλιά...

Roadartist said...

Ουδέν κακόν αμιγές καλού, τελικά ε!!
Πρεπει να το εχω διαβασει αυτο το βιβλιο παντως..Με τις βιβλιοθηκες εχω αχτι και εγω..
Να ειναι καλα η βιβλιοθηκη του Ευγενιδιου (ιδιωτικη φυσικα) που αποτελει προτυπο για τα αθηναικα δεδομενα :)) Με εχει εξυπηρετησει πολλες φορες..
Και εγω παντα εχω το κολλημα να εχω ενα βιβλιο μαζι μου..
Παντως σε χαρηκα με το 'μικροβιο' της συγγραφης.. Καλο μηνα!!

Artanis said...

Καλή μου @Καλλιτέχνιδα, είναι ένα μικρό βιβλιαράκι, μόλις 51 σελίδες, μαζί με τις σημειώσεις...Άλλα είναι ένα αριστούργημα...
Δεν την ξέρω αυτή τη βιβλιοθήκη... Ξέρω το ίδρυμα, και μια φορά έχω μπει και στο ιστιοφόρο, αλλά δεν έχω ιδέα που βρίσκεται η βιβλιοθήκη του Ιδρύματος...Είμαι σίγουρη οτι θα είναι καταπληκτική...
Σου στέλνω πολλά φιλιά, έρχομαι τώρα από 'κει...

reader said...

Πω πω ταλαιπωρία! Αλλά τέλος καλό, όλα καλά!
Την καλησπέρα μου!

Artanis said...

Γεια σου @Μαργαρίτα, καλωσόρισες...
Έχεις δίκιο, ήταν ταλαιπωρία, αλλά κράτησα το βιβλίο τουλάχιστον...
Νά ΄σαι καλά, καλό σου βράδυ...

ο δυσλεξικός δάσκαλος said...

Αρτανις,αυτό που μου κάνει τη μεγαλύτερη εντύπωση είναι πως τελικά σε έπεισαν ότι το είχες δανειστεί το βιβλίο και ότι το έχασες...

Λοιπόν , τι θα γίνει με τα 500 ευρώ που σου δάνεισα;;; Μην το αρνείσαι , πρέπει να μου τα επιστρέψεις! :)

Υπερμίκης said...

Ακριβώς Αρτάνης μου -όπως τόσο ωραία τα λες- τους ενδιαφερόμενους μελετητές και τα άτομα με ευαισθησία για μάθηση σκέφτηκα,γι αυτό και αντέδρασα μ΄αυτό τον τρόπο...

Καλη βραδιά!

Artanis said...

Καλησπέρα @Δάσκαλε...
Μόνον 500 ήταν...Εγώ νόμιζα τουλάχιστον 1000...
Χα,χα,χα,χα,χα...
Και βέβαια με έπεισαν...Αφού το έγραφε το σύστημα, τρομάρα τους...
Άσε...
Καλό σου βράδυ...

Artanis said...

Φίλε @Υπερμίκη, καλό βράδυ και σε σένα...Σου έχω αφήσει σχόλιο στο προηγούμενο ποστ, πήγαινε μια βόλτα κι από 'κει...
Νά 'σαι καλά, να έχεις μια όμορφη μέρα αύριο...
Καληνύχτα...

Madame de la Luna said...

Μπορεί να έγινε όλο αυτό το ηλίθιο μπέρδεμα, απλώς και μόνο για ν' αποκτήσεις ένα βιβλίο, που όπως γράφεις, λάτρεψες εν συνεχεία. Δες το κι έτσι, αγαπημένη Artanis. Διαφορετική ανάγνωση των πραγμάτων, ας πούμε. Σε φιλώ!

Σταλαγματιά said...

Χαράς την υπομονή σου εγώ θα ξεσήκωνα τον κόσμο.
Μπορεί όλα να τελείωσαν καλώς αλλά εκείνο το άγχος που με το έτσι θέλω σου δημιούργησαν ποιος θα το ξεπληρώσει;
Αχ τα συστήματα τους!

Theogr ο κηπουρός said...

Καλημέρα και καλό καλοκαίρι. Έχω βάλει τον διαγωνισμό. Για δες και πες.

faraona said...

Σου εμεινε το ωραιο βιβλιο οποτε δεν πειραζει.
Το πληρωσες λιγο παραπανω αλλα δεν νομιζω πως εμεινες στο γεγονος.
Σε φιλω.

Artanis said...

Καλή μου @Φεγγαροκυρά, έχεις απόλυτο δίκιο!!! Το θέμα είναι πώς βλέπεις τα πράγματα...Εγώ προτίμησα να μείνω στη θετική πλευρά του συμβάντος...
Να έχεις ένα όμορφο απόγευμα, κι ένα ακόμα πιο όμορφο βράδυ...

Artanis said...

Καλή μου @Αναστασία, καλησπέρα...
Δεν θα κέρδιζα τίποτα, με το να έκανα σκηνή, καλή μου...
Δεν πειράζει, τουλάχιστον βρέθηκε το βιβλίο και κράτησα εγώ το δικό μου...
Να έχεις ένα όμορφο απόγευμα, φιλιά πολλά...

Artanis said...

Φίλε @Theogr, περνάω σε λίγο από το μπλογκ σου,να δω...
Θα τα ξαναπούμε από 'κει...Καλό σου απόγευμα...

Artanis said...

Καλή μου @Φαραόνα καλησπέρα... Πραγματικά, δεν με πείραξε καθόλου, κι ας μου στοίχισε τετραπλή την αξία του...Είναι πολύ ωραίο βιβλίο, αν και απευθύνεται σε συγκεκριμένο ενδιαφέρον...
Ελπίζω να περνάτε καλά, και να έχετε καλό καιρό στην ωραία Κέρκυρα...
Καλό σου απόγευμα, φιλιά πολλά...

Roadartist said...

Καλη μου αρτανις μολις μπηκα στο ιντερνετ για μια ματια και ξαναφευγω .. γρηγορα.. Διαβασα το σχολιο σου και σε κατανοω. Μονο μια εξηγηση να σου αφησω: σαφεστατα το περιβαλλον ΔΕΝ πρεπει να το θυμομαστε μονο σημερα. Οντως σαν μερα μνημοσυνο ειναι..αλλα πως αλλιώς? Μετα απο το καλοκαιρι που περασαμε και απο τα τραγικα λαθη που γινονται συνεχως? Εμεις πρεπει να συνεχισουμε να μιλαμε και να αναδεικνυουμε προβληματα καθε μερα, οχι μονο σημερα.. και ξερεις οτι το κανω ηδη αυτο.. και θα το συνεχισω οσο εχω το blog..Για το συγκεκριμενο post αφιερωσα πολλες ωρες ερευνας ... Ειναι μειζον προβλημα.. οπως ξερεις, δυστυχως ειμαστε στη δυσαρεστη θεση να γκρινιαζουμε και να διαμαρτυρομαστε, δεν γινεται διαφορετικα..
Αρκετα σου εγραψα και σε ζαλισα, καλο απογευμα (τρεχω) φιλακια πολλα :)

Θερμεσιλαος said...

αγαπητή φίλη, τι να κάνουμε, συμβαίνουν και εις Βόλον (αντί εις Παρισίοιους, που, εδώ που τα λέμε, υστερούν ολίγον). το σίγουρο είν αι πως δεν φταίνε οι Βολιώτες, πώς θα κπορούσαν άλλωστε, μάλλον καμπίσιοι θα είναι οι δράστες της αβλεψίας, που σας ταλαιπώρησε.
Μόλις τελείωσα την ανάγνωσςη του Πατρόκλου και το χάρηκα πολύ. Άλλωστε, η Ιλιάδα, σ' όποια μορφή της είναι, κατ' εμέ, αξεπέραστη. και η δική σας εί ναι εξαιρςετική και εύχομαι, και καλοτύπωτη.
Θερμούς χαιρετισμούς
Θερμεσίλαος (μα, τι άλλο;) ο Μάγνης

Artanis said...

Καλή μου @Καλλιτέχνιδα, συγγνώμη αν ήμουν επιθετική στο σχολιασμό μου στο κείμενο σου...Η αλήθεια είναι οτι συμβαίνουν πολλά περίεργα και ύποπτα, τις τελευταίες μέρες στο Σταθμό, κυρίως σε ότι έχει να κάνει με την απρόσκοπτη λειτουργία του και σε σχέση με το επίσημο "βαθύ" κράτος και τα Ευρωπασϊκά κονδύλια...Αυτό μόνο μπορώ να πω, και τίποτε άλλο...
Η ανάρτησή σου, φυσικά, είναι άριστα και καλά στοιχειοθετημένη... Δεν γκρινιάζω μαζί σου, αλλά με όλους τους άλλους...Δεν είναι τυχαίο πάντως, πως μας έχουν πετάξει έξω από την συνθήκη του Κυότο,(κι ούτε πρόκειται να μας ξαναβάλουν, αυτό σ' το προσυπογράφω...)
Να έχεις ένα όμορφο απόγευμα...Και κουράγιο καλή μου...Θα έρθουν ακόμα δυσκολότερες μέρες...

Artanis said...

Αγαπητέ κε @Θερμεσίλαε, δεν επιρρίπτω ευθύνες πουθενά...Απλώς δεν δανείζομαι πλέον, ποτέ δεν ξέρεις τί σου ξημερώνει...
Χαίρομαι που διαβάσατε τον Πάτροκλο, για να είμαι ειλικρινής, αυτό είναι το 1ο μέρος της ιστορίας, λίαν συντόμως θα αρχίσω να ανεβάζω το 2ο μέρος...Δεν θα αποκαλύψω περισσότερα, σχετικά, πάντως μέσα στη βδομάδα θα αναρτηθεί το πρώτο κεφάλαιο της μικρής Ιλιάδας...
Να έχετε ένα όμορφο βράδυ...

------ said...

Είναι αυτο που λένε στις δημόσιες υπηρεσίες:
Κύριέ μου σύμφωνα με τα αρχεία μας είστε πεθαμένος και δε δικαιούστε το επίδομα!!!!!
Αντε βρες άκρη!!!!!!
Καλησπέρα σου!!!!

Artanis said...

Καλή μου @Νανά, καλησπέρα...
Ή όπως στη περίπτωση μιας φίλης μου, που ο πατέρας της έχει πεθάνει από το '91, και της ζητάνε ειδοποιήσει τον πατέρα της να πάει στην εφορία, να πληρώσει διάφορα πρόστιμα που του έβαλαν το ...2003...
Τί κι αν τους πήγε πιστοποιητικά θανάτου κλπ, κάθε χρόνο τον καλούν στην υπηρεσία να πάει να πληρώσει το πρόστιμο...Τρέλα καλή μου, τρελα...
Να έχεις ένα όμορφο βράδυ...
Φιλιά...

patsiouri said...

Εκτός από τα καλλυντικά, τα κλειδιά, το πορτοφόλι και το κινητό, πρέπει οπωσδήποτε να έχω κι ένα βιβλίο μέσα στη τσάντα μου.

Ούτε εσύ καπνίζεις, έ?????????

Artanis said...

Καλημέρα @Πατσιούρι μου...
Δεν καπνίζω καλή μου, δεν το ξεκίνησα ποτέ...Μια ζωή μέσα στα αθλήματα ήμουν, έμαθα νωρίς οτι το κάπνισμα επιδρά στον οργανισμό και προκαλεί σοβαρές βλάβες...Οπότε...
Να έχεις μια όμορφη μέρα...
Φιλιά...