Tuesday, October 11, 2011

Άνοιξη: Φωτό και λινκ

Λοιπόν στη ΝΖ, αυτή την εποχή, έχουμε -περίπου- άνοιξη...Και ως άνοιξη, ευτυχώς έχουν αρχίσει να ανθίζουν τα λουλούδια μου...Μιας λοιπόν και ετοιμάζω ένα θέμα, για σήμερα θα ανεβάσω μόνον φωτό, μαζί με κάμποσα λίνκ (που ακολουθούν στο τέλος της ανάρτησης-κλασικά :)
Αυτό που ίσως γνωρίζετε από την επικαιρότητα της ΝΖ, είναι το παγκόσμιο πρωτάθλημα ράγκμπυ που θα ολοκληρωθεί στις 23/10, όπως και την ρύπανση από πετρέλαιο, ανοιχτά της Tauranga, από ένα εμπορικό πλοίο που έπεσε πάνω σε έναν ύφαλο που φέρει το όνομα "Αστρολάβος" και γίνονται προσπάθειες να απαντληθούν τα καύσιμά του...
Αυτα που προφανώς δεν μάθατε, είναι η υποβάθμιση της πιστοληπτικής ικανότητας της χώρας λόγω του εξωτερικού της χρέους, από 2 γνωστούς και μη εξαιρετέους οίκους αξιολόγησης, πως ένας απελπισμένος προσπάθησε να αυτοκτονήσει μέσα στο κοινοβούλιο της ΝΖ, οτι οι σεισμοί στο Christchurch συνεχίζονται, και πώς οι κατεδαφίσεις, η μόλυνση της θάλασσας από το διάτρητο σύστημα αποχέτευσης και η πολεμική για τις ασφαλιστικές εταιρείες και τους νέους κανόνες οικοδόμησης συνεχίζονται επίσης...
Μπορεί βέβαια και να μην σας ενδιαφέρει η επικαιρότητα της ΝΖ, οπότε το ιντερνετικό σερφάρισμα θα σας φάινεται εντελώς βαρετό...

13 comments:

katrine said...

Prncs μου, έχω καιρό να περάσω μιας και είχα λίγο δύσκολο καλοκαίρι. Τελευταία ξανάρχισα να γράφω και δεν ξεχνώ σημαντικές και ευγενικές παρουσίες στο διαδύκτιο.

Όπως πάντα οι φώτο σου ιδιαίτερες στην αρχή της άνοιξης. Μόλις εμείς φορέσαμε ζακετούλα εσείς ανθίσατε!! Με το καλό η υποδοχή της νέας εποχής.
Να είσαι καλά και να ξέρεις τα νέα που φέρνεις και μας ενημερώνεις έχουν πάντα ενδιαφέρον!

Καλό μεσημέρι με φιλιά:))

agrampelli said...

Αχ Δέσποινα με ξετρελαίνεις...τι όμορφη που είναι ή άνοιξη,τι όμορφες οι φωτογραφίες σου,τι όμορφα λουλούδια....!!!!!
φιλι;

Anonymous said...

Ειμαστε μια ωραία ατμόσφαιρα...

http://www.youtube.com/watch?v=YSZQlC70iK0&feature=related

Hfaistiwnas said...

Δεν ξέρω για την επικαιρότητα αλλά η Άνοιξη μου φτάνει.. :):):)

Unknown said...

Παντού είναι όμορφη η άνοιξη...
Εδώ μας μπαίνει ο χειμώνας..
Καλή μέρα.
Κωστής

logia said...

τι άνοιξη εσείς, τι φθηνόπωρο εμείς, όλοι σε άναστάτωση και αβεβαιότητα ζούμε
τουλάχιστον ας έχουμε γαλήνη στο σπιτικό μας

φιλιά

Artanis said...

@katrine μου μπορεί να έχουμε άνοιξη, αλλα ο καιρός δεν είναι καλός...Αλλά έτσι είναι εδώ πέρα, τί να γίνει...
Φιλιά πολλά, και μην απελπίζεσαι...Κάποια στιγμή και τα δύσκολα θα περάσουν!

Artanis said...

Φίλη @agrampelli, καιρός ήτανε να ανθίσουν τα λουλουδάκια μας, κι έχω ακόμα σκοπό να φυτέψω και να σπείρω πολλά, μόνον που οι καιρικές συνθήκες τα πάνε πίσω...Ο Οκτώβριος -έπρεπε να- είναι σαν Απρίλης, αλλά δεν...

Artanis said...

Φίλε/η @Ανώνυμε/η, μου έφτιαξες το κέφι πρωί-πρωί, με την Βλαχοπούλου...
Εντάξει, μπορεί να μην είμαστε μια ωραία ατμόσφαιρα, αλλά έχουμε ωραίες παλιές διασκεδαστικές Ελληνικές ταινίες...

Artanis said...

@Ηφαιστιωνάκι μου, κι εμένα!

Artanis said...

Φίλε @Κωστή, εμένα μου αρέσουν όλες οι εποχές, ακόμα και το καλοκαίρι ;)
καλημέρα/καλησπέρα από ΝΖ!

Artanis said...

@logia μου, έτσι ακριβώς!

VAD said...

Το καλκαιρι μας ζηλευες εσύ,τωρα καιρός να ζηλεψουμε εμεις:)
Καλημέρα,ξενιτεμενα αδερφια...