Wednesday, January 19, 2011

Far North

To πρωί της πρωτοχρονιάς, αποχαιρετήσαμε το Ωκλαντ, και συνεχίσαμε το ταξίδι μας για πιο βόρεια...Είχαμε σκοπό να διανυκτερεύσουμε στην Paihia, ένα από τα πιο τουριστικά θέρετρα στη ΝΖ, αλλά τελικά αποδείχτηκε δυσκολότερο απ' όσο περιμέναμε να βρούμε δωμάτιο στην περιοχή αυτή...
Πρώτη στάση στο δρόμο προς την Paihia, κάναμε στην ακτή Waiwera, 47 χλμ από το Ωκλαντ...
Στις φωτό, ο βράχος, που σε συνθήκες άμπωτης επικοινωνεί με την ακτή, μέσω μιας στενής λωρίδας άμμου στα αβαθή του κολπίσκου...
Πολλά χιλιόμετρα παρακάτω στο δρόμο μας, κάναμε ακόμα μία στάση στην ακτή Uretiti, που προτιμάται από τους σέρφερ λόγω των μεγάλων κυμάτων που δημιουργούνται εκεί...
Στο δρόμο προς την Paihia, συναντήσαμε κι αυτήν την καφετέρια, με την περίεργη κατασκευή και όνομα...Η φωτό τραβήχτηκε μέσα από το αμάξι...
Στην Paihia, πια, αρχίσαμε να ψάχνουμε για δωμάτιο...Ναι, καλά! Σαν να πάει κάποιος ανήμερα την πρωτοχρονιά στην Αράχωβα, ή τον Δεκαπενταύγουστο στην Μύκονο, και να κάνει το ίδιο...Το μοναδικό που βρήκαμε, ήταν στα 560$, με δυνατότητα σκόντου μέχρι τα 460$ το βράδυ (εφόσον κλείναμε για 2 διανυκτερεύσεις-και όχι για μία), ενώ ορισμένα ξενοδοχεία ήταν κλεισμένα μέχρι τον Μάρτιο...
Τελικά κάναμε μια βόλτα στην περιοχή, και συνεχίσαμε για ακόμα πιο βόρεια...
(Στις φωτό, η Paihia, το Waitangi και το Kerikeri -από το οποίο φύγαμε τρέχοντας, μόλις είδαμε τον λασποκόλπο, στην άκρη του οποίου ήταν χτισμένο...)
Πιο βόρεια όμως, φτάσαμε κατά το μεσημεράκι στο γραφικό ψαροχώρι της Φανγκαρόα (Whangaroa)... Εκεί, ανάμεσα στα άλλα ξενοδοχεία και μοτέλ, εντοπίσαμε και το παραλιακό ξενοδοχείο Marlin (=ξιφίας), και ζητήσαμε δωμάτιο...Το ξενοδοχείο λοιπόν, είχε όλες κι όλες 2 μπροστινές σουϊτες (διπλά δωμάτια) και 4 πίσω δωμάτια, τις σουίτες, με θέα στο λιμάνι, τις χρέωνε 175$...Αμέσως κλείσαμε μία σουίτα και ανεβήκαμε να τη δούμε...Και από το παράθυρο έβλεπα αυτό :)
Και από το μπαλκόνι που μοιραζόμασταν με την διπλανή σουίτα, βλέπαμε αυτό :))
Το ξενοδοχείο μας, και ένα από τα σκάφη που ήταν δεμένα εκείνη την ώρα στο λιμανάκι...
Αμέσως μαζέψαμε τα μπανιαρικά μας και ψάξαμε να βρούμε μια καλή κοντινή παραλία...Και βρήκαμε την Tauranga bay (καμιά σχέση με την ομώνυμη πόλη-απλή συνωνυμία), που ήταν υπέροχη!!!
Στις φωτό, η παραλία Tauranga και η μικρή λιμνοθάλασσα που φιλοξενεί ανάμεσα στα άλλα, στέρνες, κορμοράνους, γλάρους, παπάκια και τις ολοκαίνουριες σαγιονάρες Rip Curl του Ίωνα που τις ξέχασε κάπου εκεί γύρω)...
Το δειλινό καθήσαμε στην βεράντα μας και ατενιζαμε τα δεμένα ψαροκάικα, που αναλαμβάνουν κατόπιν συνεννοήσεως και αδράς αμοιβής, ολοήμερο ψάρεμα, με εξειδικευμένο πλήρωμα, για πορωμένους με το ψάρεμα ξένους -κυρίως- πελάτες...Κατά τύχη, ο ιδιοκτήτης του ξενοδοχείου, ήτανε και ο προεδρος του συλλόγου αλιέων του χωριού, και μας εξήγησε αρκετά πράγματα σχετικά με την τουριστική αυτή ατραξιόν, που ήταν πλήρως οργανωμένη...
Ενόσω λοιπόν, τραβούσαμε φωτό του δειλινού, είδαμε μια σχετική αναταραχή στο λιμανάκι, και ανακαλύψαμε οτι μόλις είχε έρθει ένα σκάφος που μετέφερε ένα μεγάλο ψάρι, τον πρώτο μπλε ξιφία της χρονιάς (και 3ο ξιφία της μέρας, καθώς είχαν προηγηθεί άλλες 2 πετυχημένες ψαριές του είδους striped marlin, Tetrapturus audax, από άλλους ψαράδες ...)
Εν ριπή οφθαλμού, είχε κανονιστεί το ζύγισμα και η μεταφορά του ξιφία σε ένα τοπικό εργοστάσιο που αναλάμβανε να κόψει, να πακετάρει τον ξιφία και να τον καταψύξει, ωστε να μπορέσει να τον μεταφέρει στο σπίτι του με ασφάλεια μέσα σε φορητά ψυγεία, ο ψαράς που τον ψάρεψε...
Φυσικά βγήκαν και οι απαραίτητες φωτό, και βεβαίως δεν έχασα την ευκαιρία να τραβήξω κι εγώ αρκετές :)
Και μετά από την σύντομη διακοπή, στο ατένισμα του δειλινού, επιστρέψαμε στη δροσερή βεράντα μας, για να φορτώσουμε τις φωτό στο λαπτοπ του Ίωνα που είχαμε μαζί μας, ενώ κοιμηθήκαμε σχετικά νωρίς, επειδή την επόμενη μέρα είχαμε ακόμα περισσότερα χιλιόμετρα να διανύσουμε...

Στο επόμενο ποστ, μάλλον η συνέχεια του ταξιδιού, εκτός κι αν έχω αρκετό υλικό από την άφιξη των αθλητών της παραολυμπιακής ομάδας στίβου, την έναρξη του μήτινγκ και των πρώτων αγωνισμάτων...
Καλά να περνάτε, φιλιά πολλά από ΝΖ!!!

16 comments:

Hfaistiwnas said...

χεχε καλοφάγωτος ο ξιφίας!!!
Καλημέρα!!!!!
Πωπω αυτή τη θέα από τη βεράντα θα ήθελα να έχω και εγώ! χαχαχα! Αλλά και οι φωτό καλές είναι! Φιλιάαααααααα!

Unknown said...

Όμορφες διαδρομές..
Σ' ευχαριστώ που μας γνωρίζεις μέσα από τις βόλτες και τις φωτογραφίες σου αυτήν τη χώρα.
Καλό σου βράδυ.
Κωστής

Benikos place said...

Πολυ ομορφη περιηγηση και οι φωτος καταπληκτικες, ευχαριστουμε !!!

Thalassenia said...

Όποιος γυρίζει μυρίζει-καλύτερες τιμές-
Τι ωραία διαδρομή και ξενάγηση και θάλασσες και...όλα.
Να είσαι καλά να μας δείχνεις και να περνάτε υπέροχα.

Πω πω, η μύτη του ξιφία ώς το μηρό του ψαρά. Μπρρρρρ.

Φιλιά θαλασσένια.

καλλιτέχνης said...

Σημασία έχει το ταξίδι και όχι ο προορισμός. Είναι μακρής ο δρόμος για την Paihia. Καταπληκτικές οι εικόνες σου!

KitsosMitsos said...

Δεν χάνεις ευκαιρία και πολύ καλά κάνεις! Φιλιά!

Sophia Kollia said...

όμορφα!!! Που λέει και το τραγούδι..
Μου άρεσε η λιμνοθάλασσα, και το δειλινό! (λάθος το έγραψα, αλλά δεν μου έρχεται με τίποτα το σωστό)
Τι ωραία μωρέ..μετά από όλα αυτά που περάσατε με τους σεισμούς!
Άντε φιλενάδα, καληνύχτα και καλά να περνάς εκεί μακρυά στα ξένα!

VAD said...

Kαι για να'χουμε καλό ρωτημα,ως "εξαπανεκαθεν" λιχούδης ερωτώ:-Δοκιμάσαμε φιλέτο ή σουβλάκι;
Στον ξιφία αναφερομαι βεβαιως:)

Καλημέρα μεσημεριάτικη απο Χαρτούμ...

manetarius said...

Τι να πω... χάλια τα περνάτε εσείς εκεί χάμω...
Μήπως χρειάζεστε Ελληνίδα νταντά για τα παιδιά; :Ρ

kiki said...

Αχ...καλοκαιρινές εικόνες!!! Τι όμορφα!

kostaslogh said...

ευχαριστούμε , κι απ ότι βλέπω μάλλον δεν χρειάζεται να ανταποδώσουμε!
Φιλιἀ!

katrine said...

Prncs να περνάς όμορφα και καλή συνέχεια και καλές διαδρομές στις διακοπές. Φώτος δειλινού εξαιρετικές και αυτό το "μάζεψα τα μπανιερά" πολύ μου άρεσε!!

Φιλιά καλημέρα απ εδώ:))

Ταχυδρόμος! said...

Καλημέρες ζηλευτές! Για καλοκαιρινές εικόνες...

nikiplos said...

χμ... ενδιαφέρουσες όλες οι φωτογραφίες και διαδρομές... κι εμείς όμως σήμερα είχαμε μια ωραία αλκυονίς χα!

Μπλε ξιφίας? είμαι περίεργος τι γεύση θα έχει αυτό το ψάρι...

φιλια, να περνάτε όμορφα και να προσέχετε...

Άιναφετς said...

Αν σου πω πως ζήλεψα, πάνω απ΄όλα την ανεμελιά των διακοπών...την υπέροχη παραλία και το μικρό ψαράκι!
Να περνάτε καλά!
ΑΦιλιά από την όμορφη Ελλάδα...να και εγώ! :)

Χουλκ said...

Τι όμορφες παραλίες !
Ζηλεύω!!!
Αντε να μας έρθει και εδώ το καλοκαιράκι...