Monday, October 11, 2010

Προς τη Hokitika


Λοιπόν, την 2η μέρα του ταξιδιού, το σχέδιο ήταν να πάμε στο πιο ηλιόλουστο μέρος της ΝΖ, το Blenheim...Αντί για αυτό, και λόγω της καλοκαιρίας, στραφήκαμε δυτικά, με σκοπό να φτασουμε νότια όσο το Greymouth και η Hokitika, περνώντας από σημαντικές τουριστικές ατραξιόν, όπως τους Pancake rocks...
Φεύγοντας από το Νέλσον, πήραμε το παραλιακό δρόμο προς τη Μοτουέκα, απ' όπου στρίψαμε προς νότια στην ενδοχώρα, για το St Arnaud...Στη φωτό η χερσόνησος Kina (αχινός), και η λιμνοθάλασσα ανάμεσα...
Ο ποταμός Buller, που έχει καταπληκτικές διαδρομές, και μια σιδηροδρομική γραμμή εγκαταλειμμένη από δεκαετίες, και που αν την είχαν συντηρήσει και εκμεταλλευτεί τουριστικά, θα είχε μεγάλη επιτυχία...
Στον λεγόμενο Motueka valley highway, έναν δρόμο που δεν χρησιμοποιούν πολλοι (επειδή δεν τον γνωρίζουν), και περνάει μέσα από υπέροχες περιοχές, ενώ είναι και ο πιο σύντομος από την Μοτουέκα προς το Εθνικό Πάρκο των λιμνών του Νέλσον...
Οι ιδιωτικές φυτείες των κωνοφόρων, για εμπορική χρήση, που καλύπτουν εκτάσεις πολλών τετραγωνικών χιλιομέτρων στα βουνά της περιοχής...
Η λίμνη Rotoiti, πολύ κοντά στο χωριό του St Arnaud...Στη λίμνη Rotoroa δεν πήγαμε, αλλά επειδή γενικά αυτή η περιοχή θεωρείται γειτονική με το Canterbury, υπάρχει η περίπτωση να την επισκεφτούμε στις καλοκαιρινές διακοπές, τον Γενάρη...
Στο δρόμο προς τη Δυτική ακτή (Westland): η μικρή ακτή Charleston, στα νότια του Westport (που παρακάμψαμε)...
Η ακτή Punakaiki (διαβάζεται: Πουνακαΐκι), με τους ενδιαφέροντες γεωλογικούς σχηματισμούς...H μεγάλη ατραξιόν της περιοχής είναι οι Pancake rocks και Blowholes, δηλαδή οι σχηματισμοί που λόγω της διάβρωσης των κυμάτων έχουν δημιουργήσει αψίδες και ανοίγματα και μέσα από αυτά, η θάλασσα παράγει θορύβους και οι αφροί είναι ορατοί μέσα από τις σχισμές των πετρών...
Μετά την επίσκεψη στους βράχους αυτούς, φτάσαμε στη Χοκιτίκα, όπου αποφασίσαμε να διανύκτερεύσουμε...Η Χοκιτίκα είναι διάσημη για τα δειλινά της, και αποφασίσαμε να κατεβούμε στην παραλία για να το δούμε...
Τα τελευταία 5 χρόνια, διοργανώνεται στην πόλη ένας διαγωνισμός γλυπτικής, που αφορά διάφορα γλυπτά καθίσματα, που τοποθετούνται σε συγκεκριμένες περιοχές της πόλης...Το πρόγραμμα ονομάζεται "Take-a-seat- Public Art Project", και έχει μεγάλη απήχηση στους ντόπιους καλλιτέχνες...
To τσιμεντένιο αντίγραφο του πλοίου Tambo, που εξώκειλε στο σημείο αυτό, το 1866...Το πλήρωμά του το ασφάλισε με μια μεγάλη σιδερένια άγκυρα που βρήκαν στην άμμο, αλλά η νυχτερινή θύελλα και η παλίρροια το τράβηξαν μαζί με την άγκυρα προς τον ύφαλο που εκτείνεται ανοιχτά του λιμανιού της Χοκιτίκα, όπου και ναυάγησε... 42 πλοία ναυάγησαν στον ύφαλο αυτό, και το Tamboμαζί με την άγκυρα που διασώζεται ως σήμερα στήθηκε ως μνημείο για τους χαμένους ναυτικούς...
Το μαγικό ηλιοβασίλεμα της Χοκιτίκα...Απίστευτα χρώματα...

(Τράβηξα και δικά μου βίντεο από τους βράχους Pancake, αλλά κάνει κάτι αιώνες να τα φορτώσει και βαρέθηκα να περιμένω...Θα τα ανεβάσω σε επόμενο ποστ, με όλα τα παραλειπόμενα του ταξιδιού ;)

Καλό βράδυ από ΝΖ :)





26 comments:

Hfaistiwnas said...

Οι βράχοι με τα ανοίγματα στη θάλασσα είναι απίστευτης ομορφιάς! Και τα ηλιοβασιλέματα όμως όμορφα! Παρατήρησα πως πολλές από τις φωτό που έχεις βγάλει από τα μέρη εκεί, είναι σαν αυτές που βρίσκουμε για wallpapers στο πισί! Πανέμορφες!!!

Άθεος said...

Κι εμείς στην Ελλάδα έχουμε παντού θάλασσα, όμως στις φωτογραφίες αυτές έχεις την αίσθηση ότι βρίσκεσαι αλλού. Τώρα δεν κάνουμε διαγωνισμό ομορφιάς για να πω τη γνώμη μου! Όμως μου αρέσει που ταξιδεύετε συχνά και μαζί σας κι εμείς!

Unknown said...

Πανέμορφος τόπος. Υπέροχα τοπία.
Κωστής

Ηλέκτρα Βαλάση said...

Πολύ μου άρεσαν οι φωτογραφίες σου Αρτάνις... ειδικά αυτές με την λίμνη Rotoiti και τα χιονισμένα βουνά.

Σ' ευχαριστούμε... :-)


ηλ.

ξωτικό said...

Μαγευτικές περιηγήσεις !!! απίθανο αυτό με τους αφρούς μέσα απ'τα βράχια...πότε προλαβαίνεις και τις αναρτήσεις απίστευτο μου φαίνεται!!
Σ'ευχαριστώ για την υπέροχη βόλτα!!

apos said...

Koita ti plaka pou exei! Pou briskomaste kai oi dyo sto Notio Imisfairio (ligo makrya o enas apo ton allo), kai niwthoume ti zesti!

I diafora einai oti egw den exw elliniko pliktrologio kai sixainomai ta greeklish!

se filw apo tin Patagonia Argentina.

Artanis said...

@Hfaistiwnaκι μου, οι περισσότερες από τις φωτό αυτές, ανέβηκαν ήδη στο panoramio, με τον κωδικό του Μιχάλη...Πάρε όποια θες, ή και όλες, αν σου άρεσαν...
Καλημέρα από ΝΖ...

Artanis said...

@Άθεέ μου, βρήκαμε την ευκαιρία με τις διακοπές των σχολείων, να φύγουμε για λίγο, και πραγματικά άξιζε...Τα μέρη ήταν πανέμορφα, και οι φωτό τα αναδεικνύουν...
Καλημέρες :)

Artanis said...

Αγαπητέ @Κωστή/Naturedigital, πραγματικά ήταν υπέροχα...Ευτυχώς είχαμε καλό καιρό και μπορούσαμε να σταματήσουμε σε πολλά μέρη, και τραβήξαμε πολλές φωτό :)

Artanis said...

@Ηλέκτρα μου, σ' ευχαριστώ πολύ...
Καλά να περνάς κι εσύ, καλημέρα από ΝΖ...

Artanis said...

@Ξωτικό μου, κάνω αναρτήσεις κάθε 5 μέρες, οπότε προλαβαίνω...Το ταξιδάκι αυτό ήταν μόλις 2 διανυκτερεύσεις, συνολικά δλδ 3 μέρες ταξίδι...
Στο επόμενο ποστ, θα έχω κυρίως βουνά, από την 3η μέρα του ταξιδιού και την επιστροφή στο σπίτι...
Ελπίζω να σου αρέσει κι εκείνο :)
Καλημερούδια :)

Artanis said...

@Αpo μου στην Παταγονία είσαι; Ζηλεύω!!!
Να βγάλεις πολλές φωτό να μας δείξεις, και δεν με πειράζουν τα greeglish :)
(κι ό,τι σε σκεφτόμουν τις 2 τελευταίες μέρες, σχετικά με τον πόλεμο στα Φώκλαντ, βρήκα κάτι ωραία βιντεάκια...)
Τεσπά, καλά να περνάς, φιλιά πολλά από ΝΖ...

cindaki said...

:)

Τι πανέμορφα μέρη!!!

Καλημέρα!

Βάσσια said...

Κάθε φορά και καλύτερα;
Κι όμως!

:-)
Φιλιά

Anonymous said...

Το ηλιοβασίλεμα, το αντίγραφο του πλοίου και τα βράχια μου κοψαν την ανάσα! πανέμορφα!
Φιλιά πολλά γλυκιά μου
Συγνώμη που χάθηκα αλλά
καταλαβαίνεις ότι αυτό το διαστημα
δεν μου είναι εύκολο!
Για όσα με ρώτησες σου απάντησα εκεί!
φιλιά πολλά και καλό σου βράδυ
D.Angel

zoyzoy said...

Μα είναι υπέροχα όλα τα τοπία που δείχνεις!
Μαγευτικά δειλινά!
Και κείνα τα νερά απίστευτα!
Το πλοίο το'χεις τραβήξει εσύ και το'χεις κάνει background?

Φιλιά θαλασσινά!

Thalassenia said...

Φωτογραφίες η μια πιο όμορφη από την άλλη. Τι να πρωτοθαυμάσει κανείς!!
Τους λόφους με το πράσινο χαλί, τους γεωμετρικούς βράχους, τα ηλιοβασιλέματα!!!!!!
Συνεχίστε ακάθεκτοι και μεις μαζί σας πάντα.

Να περνάτε καλά.

Artanis said...

Αγαπητή @sofi-k, πραγματικά :)
Καλημέρα κι από μένα, καλό απόγευμα να έχεις...

Artanis said...

@Βάσσια μου, ανάλογα τον χρόνο που έχεις και τη διάθεση...Ήταν οι σχολικές διακοπές του 3 τριμήνου, μας έκανε και καλό καιρό(πράγμα σπάνιο στη ΝΖ) και το αποφασίσαμε...
Φιλιά κι από μένα...

Artanis said...

Καλή μου @D.Angel, μην ανησυχείς, ξέρω οτι έχεις τραβήγματα :)
Ευχαριστώ για την πάντηση, κοίταξα και τα παλιότερα ποστ σου και κατάλαβα ...
Σε φιλώ κι εγώ, καλημέρες...

Artanis said...

@zoyzoy μου, τραβάω πολλές φωτό που θα μπορούσαν να χρησιμοποιηθούν σα φόντα στο μπλογκ...Ο άντρας μου βρήκε ένα σύστημα να τις φτιάχνει και να μου τις στήνει, κι έτσι τώρα χρησιμοποιώ μόνον δικές μας φωτό, όπως με το καράβι...Αν σ' αρέσει καμία από αυτές που βλέπεις στις αναρτήσεις, αντέγραψέ την...
Το δειλινό της Χοκιτίκα είχε καταπληκτικά χρώματα...
Φιλιά κι από μένα, καλημέρα...

Artanis said...

@Thalassenia μου, όταν έχει ήλιο, είναι όλα καταπληκτικά και όμορφα, αν βρέχει -όπως συμβαίνει συνήθως- είναι όλα μουλιασμένα...
Ευτυχώς στο ταξίδι μας είχε καλό καιρό, την επόμενη που ήμασταν στο σπίτι, έριξε καρέκλες...
Καλά να περνάς κι εσύ, καλημέρα από ΝΖ...

Νηφάλια Μέθη said...

σαν απο παραμυθι...

ευχαριστω για το μοιρασμα!

Ektoras said...

Τι ομορφιά είναι αυτή Artanis μου! Ποιά φωτογραφία να πρωτοδιαλέξω! εντυπωσιάστηκα όμως με αυτές της λίμνης Rotoiti, Pancake rocks και το ηλιοβασίλεμα της Χοκιτίκα.

Έχω να δηλώσω :) τα εξής:

1. Από το Νζλνδέζικο υπουργείο πολιτισμού, πρέπει να σας δώσουν βραβείο για την ανάδειξη της ομορφιάς της Νέας Ζηλανδίας

2. Αν δεν ήξερα πόσο δύσκολη είναι η οικονομική κατάσταση ( παρόμοια με της Ελλάδας ) και τα προβλήματα των υπηρεσιών υγείας, θα την είχα ήδη κάνει για εκεί και ξέρεις πως το εννοώ. Κρίμα...

Συνεχίστε τις όμορφες βόλτες σας ( είμαι σίγουρος πως οι Νζηλανδοί μόνιμοι κάτοικοι δεν έχουν δεί ούτε το 1/10 από όσα έχετε δεί εσείς )

Υγεία να έχετε καλό Σαββατοκύριακο με πολλή αγάπη από την βροχερή Αθήνα

Artanis said...

Αγαπητητή @Νηφάλια Μέθη, ευχαριστώ κι εγώ πολύ, για την επίσκεψη και το σχόλιο...Καλό βράδυ από ΝΖ...

Artanis said...

@Ektoraκι μου, θα έρθει ακόμα ένα ταξιδιωτικό ποστ, και μετά θα ανεβάσω τα παραλειπόμενα του ταξιδιού, που είναι κάμποσα, όμορφα και άσχημα...
Ελπίζω να είσαι καλά, καλό βραδάκι να έχεις, σε φιλώ!