Thursday, May 14, 2009

Είναι ένα παράξενο φθινόπωρο, 2ο



Λοιπόν για να συνεχίσω από τα προηγούμενα, γενικά μου συμβαίνουν διάφορα περίεργα, που πολλές φορές νομίζω πώς κάποιος μου κάνει φάρσα…Ήμασταν με τον Ίωνα στα Starbucks στην εμπορική οδό Cashell, και λόγω της καλοκαιρίας καθήσαμε στα τραπεζάκια στον πεζόδρομο, εντελώς αθλητικοί και οι δυο, εγώ μάλιστα με ένα καπέλο των Ολυμπιακών του 2004 και με έναν μπλε σάκο από το Πανευρωπαϊκό πρωτάθλημα γυμναστικής που έγινε στον Βόλο το 2006, με την Ελληνική σημαία επάνω.

Σε διπλανό τραπέζι κάθισαν 2 νεαροί, που σε λίγα λεπτά τους ακούσαμε να συζητούν για μας και την γλώσσα μας, και να είναι πεπεισμένοι πώς είμαστε Φιλανδοί !!! Λοιπόν μέχρι τώρα μας πέρασαν για Ρώσους (!), Ρουμάνους (!!), Ιταλούς, Ισπανούς, Μαροκινούς (!!!), αλλά να ακούσω ότι μοιάζουμε για Φιλανδοί, δεν το περίμενα…Και τους ακούγαμε και γελούσαμε με τον Ίωνα, και τους αφήσαμε φυσικά στην άγνοιά τους, (αφού δεν μας ρώτησαν, ας πρόσεχαν)…

Τα πιο κουλά όμως τα παθαίνω με τους ταξιτζήδες εδώ…Τις προάλλες, επειδή ήμουν στο κέντρο και έβρεχε καταρρακτωδώς, πήρα ταξί και τηλεφώνησα στον Ίωνα που είχε γρίπη και είχε μείνει σπίτι, για να του πω πώς επιστρέφω. Άκουσε ο οδηγός τα Ελληνικά, με ρώτησε –ως φυσικό- από πού είμαι. Και μόλις του είπα πώς είμαι Ελληνίδα, άρχισαν τα ευτράπελα.
-Εμένα με λένε Μακαρίου, μου λέει , στο επώνυμο. Τον κοίταξα, δεν έμοιαζε ούτε για Έλληνας ούτε για Κύπριος.
"Από πού είστε", τον ρώτησα κι εγώ, "από τη Σαμόα "..., μου απαντάει. "Ο μπαμπάς, λεγόταν έτσι στο επώνυμο;"
-"Όχι", κανένας πρόγονός του, μου απάντησε και μου ανέφερε πώς είχε κάνει έρευνα, δεν υπάρχει αυτό το όνομα στη γλώσσα της Σαμόα, και πως μόνον η οικογένειά του το έχει…

Κάγκελο η κυρία, εγώ δηλαδή, μου δίνει και την ακριβή ετυμολογία του ονόματός του στα Ελληνικά- είχε κάνει έρευνα είπαμε ο άνθρωπος- με ξαναρώτησε κι εμένα καλού-κακού για να σιγουρευτεί, του έκανα μια ανάλυση της λέξης, του είπα και την ιστορία με τη Νήσο των Μακάρων, ενώ ταυτόχρονα κοίταζα γύρω -γύρω μήπως έχει τίποτα κάμερες κρυμμένες, από καμιά Candid camera της ΝΖ, σκέφτηκα να του πω και μια θεωρία σχετική που είχα διαβάσει εδώ και χρόνια ως μύθο αλλά δεν το έκανα, μην με νομίζει και για τίποτα, και τόσες μέρες μετά, ακόμα αναρωτιέμαι, αν και έχω σχεδόν καταλήξει σε 2 λογικές εξηγήσεις…

Το άλλο πάλι με ταξιτζή, Ινδό μάλιστα, μετά τις συνήθεις ερωταποκρίσεις περι καταγωγής, γύρισε ο άνθρωπος και μου λέει, εσείς οι Έλληνες έχετε πολεμήσει σκληρά για την Ελευθερία σας- στήλη άλατος εγώ για ακόμα μια φορά…Αυτή τη φορά όμως ήμουν προετοιμασμένη, Candid -ξε- Candid camera, του έκανα μια ντρίπλα (κατά τον ποδοσφαιρικό όρο) και του την βγήκα με αναλυτική αναφορά στον βασιλιά Ασόκα και μετά πέρασα στον Μέγα Αλέξανδρο και τις περιπέτειές του στην Ινδική…Όχι που θα με τρελάνουν εμένα ετούτοι εδώ…

Ο Pittas λέει ότι έχω τον μαγνήτη και γέλασε πολύ ειδικά με τον Σαμοανό ταξιτζή, και λέει την επόμενη φορά που θα πάρω ταξί να τον ειδοποιήσω να επιβιβαστεί κι αυτός, καθώς το θεωρεί βέβαιο πώς θα πετύχω πάλι κανέναν παράξενο…Κι αφήνω για το τέλος το πιο περίεργο από όλα: Γνωρίσαμε μια κοπελίτσα εδώ, την Melissa, 26 χρονών…Καλό κοριτσάκι, ήπιαμε καναδυο φορές καφέ μαζί στο κέντρο, γύρισε μια μέρα και μας ρώτησε αν όλοι οι Έλληνες είναι σαν εμάς, επειδή η γνωριμία μας μαζί της, της προκάλεσε "πολιτισμικό σοκ"…

Της ζητήσαμε εξηγήσεις και μας είπε ότι δεν συνηθίζεται στη ΝΖ τα ζευγάρια να είναι τόσο δεμένα μεταξύ τους και αποτελούμε εξαίρεση…Της εξηγήσαμε ότι είμαστε σε μια ξένη χώρα και πως στην πατρίδα μας είχαμε περισσότερη ανεξαρτησία ο ένας από τον άλλο λόγω του καθημερινού μας προγράμματος, αλλά πώς σε γενικές γραμμές, έτσι είμαστε πάντα, το ίδιο και πολλά άλλα ζευγάρια σαν εμάς…

Τεσπα, έχω μέρες να την δω, ελπίζω να το ξεπέρασε, στο κάτω –κάτω τυχερά είναι αυτά…Δεν υπάρχουν πρότυπα, ούτε συνταγές επιτυχίας…Μια σχέση χτίζεται μέρα με τη μέρα και τίποτα εκτός από την αγάπη δεν μπορεί να κρατήσει 2 ανθρώπους μαζί, είτε είναι παντρεμένοι και έχουνε οικογένεια, είτε απλά έχουν σχέση…Εγώ έτσι το βλέπω…

Στο επόμενο ποστ, 2 παιχνίδια μαζί...Το αγαπημένο μου τραγούδι, μια πρόσκληση απο τον φίλο μου Λάμπρο, και οι 5 ταινίες που μετάνιωσα που πήγα σινεμά για να τις δω, από τον φίλο μου Λεβιάθαν...Μέχρι τότε, φιλιά πολλά...

Ψυχραιμία και καλή επιτυχία σε όλα τα παιδιά που θα γράψουν Πανελλήνιες...
Α, και Sakis μας, καλή επιτυχία και σε σένα...

51 comments:

μ said...

Καλησπέρα Artanis.
Δεν τα κόβεις καλύτερα τα ταξί;;;
Αν είναι κάθε φορά που μπαίνεις σε ταξί να δίνεις πανελλήνιες στην ιστορία δε λέει!
υγ. Καλή επιτυχία σε όλα τα παιδιά που ξεκινάνει σε λίγες ώρες.

Artanis said...

@Μάνο μου, το έχουν παράπονο όλοι οι μετανάστες σ' αυτήν την χώρα πώς οι ΝΖηλανδοί αγνοούν εντελώς Ιστορία και Γεωγραφία, και όταν βρίσκουν κάποιον δεκτικό και ομιλητικό, βγάζουν το άχτι τους...Στα ταξί ειδικά, καθώς είναι αρκετά ακριβά και η δουλειά είναι δύσκολη, δουλεύουν κατα κύριο λόγο ξένοι παρά ντόπιοι...

Καλά να περνάς, καλό Σ/Κ να έχεις...

Καλή επιτυχία κι απο μένα, σε όλα τα παιδιά...

αμμοδύτης said...

Η πολυπολιτισμική επαφή, έστω και με ταξιτζήδες αρχικά, είναι από τις πρώτες ενδείξεις ότι θα ευχαριστηθείς την ένταξή σου σε περιβάλλον με πιο απλή λογική από την δική μας.

Είχα την τύχη να περάσω αντίστοιχα, και ανακάλυψα ότι όλα τα περί "ξενητειάς" αληθινά, αλλά σε ανοιχτά και δεκτικά περιβάλλοντα βρίσκεις απελλευθέρωση και κάθαρση από κάτι ψεύτικες αλήθειες της χώρας μας.

Δεν ξέρω πόσο θα καθήσετε, αλλά enjoy. Καλό βράδυ.

VAD said...

Αυτοι ειναι χειρότεροι κι απ'τους αμερικάνους στη γεωγραφία:))
Καλημέρα πολύ πρωινη....

Σταλαγματιά said...

Καλά είσαι απίστευτη!!
Όλα σε σένα;
Αλλά ξέρεις τι μου έκανε εντύπωση πως μας ξέρουν, εμάς μια τόσο δα μικρή χώρα.
Μου άρεσαν πολύ οι ιστορίες σου : )))
Φιλί της καλημέρας

Adamantia said...

Πολύ γέλασα με τις περιπέτειες σου στα ταξί της ΝΖ!
Kάποτε ένας ταξιτζής στην Αμερική με είχε ρωτήσει αν η Ελλάδα είναι αυτή η χώρα κοντά στη Μύκονο!!
Καλημέρα και καλο σβκ!

Ra Ma said...

Οι δικοί μας ταξιτζήδες -οι περισσότεροι- μόνο αθλητικά ακούν!
Ακόμα καλά είμαστε εδώ, αλλά αξίες και θεσμοί που αναδείχθηκαν και κληρονομήσαμε από τους αρχαίους φιλοσόφους μας τείνουν προς μηδενισμό! Δυτικά πρότυπα βλέπεις!

Εδώ σχεδόν καλοκαίρι, πολλές καλημέρες !!!

βασίλης said...

Και για μας είναι μοναδικό και πολύ όμορφο μέσα από τις αναφορές σου - τύπου δημοσιογραφίας - να μαθαίνουμε για ένα τοσο μακρινό τόπο και λαό αλλά που μας δένουν τόσα.
Το όνομα Μακαρίου μπορεί να είναι τυχαίο μπορεί και όχι.. Αλλά μου αρέσει η ευγένεια των ταξιτζήδων εκεί.. με εντυπωσιάζουν τελικά οι καλοί τρόποι. Μακάρι να κάνεις συνέχεια τέτοια ποστ. Kαλημέρα από εδώ.!

One of the people said...

Καλημερα απο την Αθηνα. Χαμογελασα με το ποστ σου. Πολυ χαιρομαι που σε συναντησα.

Artanis said...

@Αμμοδύτη μου, θα έλεγα ψέματα αν δεν παραδεχόμουν οτι μου αρέσει να γνωρίζω ανθρώπους απο διαφορετικούς πολιτισμούς απο τον δικό μας...
3 με 5 χρόνια θα μείνουμε, κι ακόμα είμαστε στην -πολύ- αρχή...
Να είσαι καλά, καλημέρα και καλό Σ/Κ...

Artanis said...

@VaD μου, δεν ξέρουν ΚΑΘΟΛΟΥ γεωγραφία... Στο Πανεπιστήμιο κάνουναυτό το μάθημα, γι' αυτό και είναι εντελώς άσχετοι...Για να μην σου πω για ιστορία...Σαν φιλόλογος/ιστορικός θα τράβαγες τα μαλλιά σου...
Καλά να περνάς, καλό Σ/Κ...

Artanis said...

@Αναστασία μου, οι "άλλοι" μας ξέρουν, όχι οι ΝΖηλανδοί...Ασχετάτου σου λέω...
Άλλες κουλτούρες, άλλοι άνθρωποι...
Καλό Σ/Κ να έχεις, φιλιά πολλά...

Artanis said...

@Adamantia μου πρέπει να δεις κάτι μούντζες που ρίχνω κατα καιρούς και προς διάφορους εδώ...Όπως τα λες...ΟΠΩΣ ΤΑ ΛΕΣ...Ευτυχώς που υπάρχουν και οι μετανάστες εδώ, και ξέρουν κάτι παραπάνω, επειδή αν περίμενα τους ΝΖηλανδούς...
Φιλιά, καλό Σ/Κ...

Artanis said...

@Marconi μου όλα κι όλα: Ευγενέστατοι οι ταξιτζήδες εδώ, και εξυπηρετικότατοι (εκτός απο ομιλητικότατοι), ΚΑΙ με στολή, παρακαλώ...
Φιλιά πολλά, νά 'σαι καλά...Καλό Σ/Κ να έχεις...

Artanis said...

@Βασίλη μου καλημέρα...Σ' ευχαριστώ για τα καλά σου λόγια, με κολακεύεις...Κι εγώ έχω καταλήξει σε καναδυο θεωρίες σχετικά με το όνομα του Σαμοανού ταξιτζή, ο οποίος ήταν ευγενέστατος, όπως προείπα...
Θα συνεχίσω -φυσικά- να ανεβάζω παρόμοια ποστ...
Καλό Σ/Κ, φιλιά απο ΝΖ...

Artanis said...

@One of the people, γεια σου φίλε μου...
Σ' ευχαριστώ για την επίσκεψη και το σχόλιο, να είσαι καλά...
Και καλό Σ/Κ να έχεις...

En' Tino said...

Artanis, τελικά ο κόσμος είναι είναι πολύ μικρός.Θα μου επιτρέψεις να σου πώ την δική μου η οποία μ'έστειλε...
Λόγω δουλιάς τα τελευταία 3 χρόνια ταξιδεύω πολύ συχνά στα Βαλκάνια και πιο συγκεκριμένα στις ex-Yugo countries. Πρόσφατα είχα περάσει μια επαγκελματική συνέντευξη, εδώ στην Αθήνα για μιά αντίστοιχη θέση σε άλλη εταιρεία, κατά την οποία ο συνομιλητής μου νοίκιαζε το διαμέριμα στο Ζάγκρεμπ του συνεργάτη μου του Κροάτη...

Νά'σαι καλά και 3-5 χρονάκια περνάνε σα νερό...

~ΕΚAΤΗ~ ...φως και παλι φως η ψυχη που μαχεται... said...

Σε όλο τον κόσμο έχουν να λένε τα καλύτερα για τους Ελληνες!Χαίρομαι ιδιαίτερα κάθε φορά που διαβάζω παρόμοιές καταστάσεις!Εγώ πάλι τί έπαθα;...ανεβαίνω στο ταξί ένα βράδυ και αφού με καλοκοίταξε ο οδηγός με ρωτάει......:απο πού είσαι εσύ;....Ελληνίδα είμαι του λέω!Δέν φαίνεται;!!!Βρε κοπέλα μου(λέει αυτός)με τόσες ξένες που έχουν έρθει στην Ελλάδα πού να ξεχωρίσουμε ποιά είναι Ελληνίδα και ποιά αλλοδαπή;......Και του λέω κι εγώ(η ψωνάρα!!!)Μα εμείς είμαστε οι ωραιότερες γυναίκες του πλανήτη βρε!!!Εχουμε την μοναδική Αρχαία Ελληνική ομορφιά κι εσύ δεν μπορείς να μας ξεχωρίσεις;;;;Τί Ελληνας είσαι;;;;Κάγκελο ο ταξιτζής!!!!χαχαχα!Φιλιά πολλά!

Artanis said...

Φίλε @En' Tino, μικρός δεν θα πει τίποτα...Πρέπει να είμαστε περισσότερο προετοιμασμένοι, οι εκπλήξεις έρχονται απο 'κει που δεν το περιμένεις...
Χα,χα,χα, γέλασα με το πάθημά σου...Αυτό κι αν είναι σύμπτωση...Καλό Σ/Κ να έχεις, φιλιά...

Artanis said...

@ΕΚAΤΗ μου, ωραίο επιχείρημα βρήκες, μπράβο...Σκέψου να έλεγα εγώ τίποτα τέτοιο στον Σαμοανό ή τον Ινδό...Μας ρωτάνε πάντως αρκετοί για την κατυαγωγή μας, κυρίως εξαιτίας της γλώσσας...
Καλά να περνάς, καλό Σ/Κ να έχεις...
Φιλιά απο ΝΖ...

Maria Tzirita said...

Μα τι φωτογραφίες είναι αυτές, τι χρώματα... Ταξιδεύω κι εγώ μαζί σου ξέρεις σε μια χώρα τόσο μακρινή που για μένα ήταν κουκίδα στον χάρτη μέχρι τώρα. Και συνεχώς σε θαυμάζω για την προσαρμογή σου...προσωπικά αν τα ζούσα όλα αυτά θα ήμουν εγώ αυτή που θα πάθαινε το πολιτισμικό σοκ! Φιλιά πολλά Αρτάνις μου!

Aspa said...

Μα βρήκε ο άνθρωπος να πέσει πάνω σε σένα που ήξερες να του εξηγήσεις την ιστορία με τη Νήσο των Μακάρων. Οι περισσότεροι από εμάς δε θα ξέραμε! Μας εκπροσώπησες επάξια!

Cassiel said...

Αρτανις μου τα περνουσα και εγω στην Αυστραλια, κουραγιο, θα δεις ακομα πολλα...
Φιλια πολλα καλη μου...

Artanis said...

@Maria Tzirita μου, συνήθισα πια, σχεδόν τίποτα δεν μου κάνει εντύπωση πια...Χαίρομαι που σου άρεσαν οι φωτό, είχα μεγάλο πρόβλημα να διαλέξω για την ανάρτηση...
Καλά να περνάς, καλό Σ/Κ να έχεις...
Φιλιά απο ΝΖ...

Artanis said...

@Aspa μου, αυτή μάλλον ήταν η μόνη λεπτομέρεια που δεν γνώριζε...Όλα τα άλλα τα ήξερε ήδη (δεν μπορώ να σου περιγράψω πόσο του άρεσε αυτή η ιστορία...)
Καλά να περνάτε, φιλιά πολλά στις κοράκλες σου...

Artanis said...

@Cassiel μου, διασκεδάζω με αυτά...Εκτός του οτι μαθαίνω πράγματα κι εγώ...
Να είσαι καλά, φιλιά πολλά απο ΝΖ...Καλό Σ/Κ να έχεις...

ΣΚΟΡΠΙΕΣ ΣΚΕΨΕΙΣ said...

ΚΑΛΟ ΣΑΒΒΑΤΟΚΥΡΙΑΚΟ ΦΙΛΕΝΑΔΑ !
ΟΠΟΥ ΚΙ ΑΝ ΠΑΣ-ΟΠΟΥ ΚΙ ΑΝ ΣΤΑΘΕΙΣ, ΟΛΑ ΘΑ ΣΟΥ ΘΥΜΙΖΟΥΝ ΕΛΛΑΔΑ !
ΦΙΛΙΑ

kostaslogh said...

Προφανώς η κοπελίτσα την έκανε για Ελλάδα ,όπου νά ΄ναι θα την δεις με Έλληνα στο πλάι της!
σπαρταριστά και άκρως ενδιαφέροντα
πατρίδα
Καλά να περνάς στας Ν.Ζ.ας


unicesti η λεκτική επακήθευση
...άκου να δείς

venceremos said...

καλημερα απο την πατρίδα.
ολα καλά .αλλα απ εδω κι εμπρος οι ώρες που ειμαι σπιτι ειναι οι ωρες του υπνου και της καθαριότητος.
θέλω να κάνω μια ανάρτηση για να ευχηθω καλά καλοκαίρι και οτι δεν προλαβαίνω, αλλα ουτε αυτό εχω καταφέρει.....
να ειστε καλά κι αγαπημένοι πάντα...
φιλιά καρυστινά

nikiplos said...

καλησπέρα... περιμένουμε να διαβάσουμε για την νήσο των Μακάρων... Εγώ μόνο τον Μάκαρ ήξερα... Τώρα το Μακαρίου είναι ελληνικότατο, ελληνικότερο δεν γίνεται... τρελλός παπάς θα τον βάφτισε εκεί στη Σαμόα...

Υπάρχει όμως μια περιοχή κάπου στην ινδονησία κοντά, κάποια νησιά, που η γλώσσα και τα τοπονύμια μοιάζουν με την ελληνική, ακούγονται όμοια στους ξένους. Βέβαια τα χρώματά σας θα προδίδουν ότι δεν είστε από εκεί...

πολύ ωραίες ιστορίες... εμένα εδώ μόνο για Ισπανό με έχουν περάσει όσες φορές μπήκαν στον κόπο να αναρωτηθούν επειδή ήμουν με συμπατριώτες. Μάλιστα μια κυρία επέμενε ότι είμαι οπωσδήποτε!!! (αλλά δεν το ξέρω...)
:) φιλιά
καλό χειμώνα δεν λέω ακόμη...

Anonymous said...

Ε τι να σου πω. Πιο πολύ με εντυπωσίασαν οι απαντήσεις σου παρά οι ερωτήσεις τους. Α ρε artanis θεά λέμε! Α και που είσαι, σκόρδα βάλτε σκόρδα μη σας ματιάσουν παιδί μου!

Αγκαλιά μεγάλη

Artanis said...

@venceremos μου, το κατάλαβα πώς έχεις πολλές δουλειές...Δεν πειράζει, καλό καλοκαίρι να έχεις...
Φιλιά πολλά απο ΝΖ...

Artanis said...

Χα,χα,χα,χα,χα, @Νικιπλέ μου, δεν ήξερες οτι είσαι Ισπανός; Καλό αυτό...Κι εμάς πάντως, κυρίως για Ισπανούς και Ρώσους μας περνάνε...Και παρόλο που τους διορθώνουμε, πιστέυουν πώς τις μιλάμε κι αυτές τις γλώσσες...Τί να πεις, τρικυμία εν κρανίω στο μυαλό των ΝΖηλανδών...
Φιλιά πολλά απο ΝΖ, καλά να περνάς...

Artanis said...

@Freedula μου, τί να απαντήσω κι εγώ η γυναίκα...Τα πιο ωραία πάντως απο τους μετανάστες τα ακούς, κι εγώ ως τώρα αυτούς έχω εκτιμήσει κυρίως...
Φιλιά πολλά, καλά να περνάς...

Aθηνά Π.Κ. said...

Kαλημέρα, μ αρέσει που γράφεις και επεξηγείς αναλυτικά τα ευτράπελα που σου συμβαίνουν στην ΝΖ , αλλά εκείνο που κρατάω τελικά είναι η τόσο φυσική εξομολόγηση σου περί αγάπης ,
Αρτανάκι έτσι είναι, με βρίσκεις απολύτως σύμφωνη,
να στε καλά , σαμιώτικους χαιρετισμούς (απορώ τα ζευγάρια εκεί πώς είναι?? για γράψε μου τι εννοούσε η δεσποινίς)

δεσποιναριον said...

Αρτανις μου μη σου κανει εντυππωση οτι μπορει να σας μπερδεψαν με φινλανδους. Οι περισσοτεροι δεν ειναι ξανθοι σαν τους υπολοιπους σκανδιναϋους. Οταν μαλιστα δεν καταλαβαινεις τη γλωσσα μπερδευεσαι.

Artanis said...

@Αθηνά μου σ΄ευχαριστω για τα καλά σου λόγια, νά ΄σαι καλά...Θα αναφέρω διάφορα σε επόμενα ποστ, σχετικά με τη ζωή εδώ...
Καλά να περνάς, φιλιά πολλά απο ΝΖ...

Artanis said...

@Δεσποινάριό μου, το καταλαβαίνω το πρόβλημα με τη γλώσσα, και ίσως και με τα φυσικά χρώματα των διαφόρων λαών, εμένα όμως μου έκανε εντύπωση το ότι δεν αναγνώρισαν (ή έστω να αναρωτήθηκαν) ούτε την σημαία στην τσάντα μου, αλλά δεν μας ρώτησαν κιόλας...Θα απαντούσαμε με μεγάλη ευχαρίστηση σε μια τέτοια ερώτηση...
Καλημέρα και φιλιά...

katrine said...

Είσαι τόσο περιγραφικά απολαυστική, που ήταν σα να έβλεπα βιντεάκια!!Φαντάζομαι την απορία στο πρόσωπο του "Σαμοα"!!Πολύ δυνατό ποστ και ο συνδιασμός με φώτο άψογος.Καλή συνέχεια σε όλα και καλή εβδομάδα

MOLEMOU said...

ΚΑΛΗΜΕΡΑ ΚΟΠΕΛΙΑ ΤΕΛΙΚΑ ΟΠΟΎ ΚΑΙ ΝΑ ΠΑΜΕ ΜΕΣΑ ΜΑΣ ΘΑ ΕΙΜΑΣΤΕ ΠΑΝΤΑ ΕΛΛΗΝΕΣ,ΚΑΙ ΕΛΛΗΝΕΣ ΘΑ ΠΕΘΑΝΟΥΜΕ.

Leviathan said...

autes oi fotos sou ka8e fora einai ola ta lefta!!!filandoi e? de to perimena xexe...perimeno me agonia to epomeno post!!!filia kai kali evdomada!!!

Artanis said...

@katrine μου, πιο πολύ εξεπλάγην εγώ, από αυτούς, παρά αυτοί απο εμένα...Δεν είναι και συνηθισμένο να συναντάς ανθρώπους με τέτοιες γνώσεις, σε μια χώρα τόσο μακριά απο την Ελλάδα, στην ουσία μετανάστες και οι ίδιοι, ξεριζωμένοι απο τις δικές τους χώρες, στην προσπάθειά τους να βρουν ένα καλύτερο μέλλον για τα παιδιά τους...
Γι' αυτό και μου έκανε εντύπωση...
Καλή βδομάδα, φιλιά...

Artanis said...

@MOLEMOU μου, στο 100% όμως...
Καλό βράδυ να έχεις, και καλή βδομάδα...

Artanis said...

@Leviathan μου, έρχεται, το ετοιμάζω οσονούπω...Χαίρομαι που σου άρεσε το ποστ και οι φωτό...Να δεις σ'εμάς πως μας φάνηκε...
Καλά να περνάς, φιλιά πολλά...

tzonakos said...

Αχαχαχαχαχ ... απολαυστικό θέμα !
Το απόλαυσα αλήθεια, θα ηθελα να ειμαι εκει, πρέπει να τους φαίνονται οι Ελληνες κάπως εξωτικοί, ξερω γω ;
Ελπίζω η Μελίσσα να ειναι καλά η κοπέλλα :)

Artanis said...

@Τζονάκο μου, την Μελίσσα την ξαναπετύχαμε προχθες στο κέντρο, και ήταν μια χαρά...Άρα μάλλον όλα έντάξει...
μα σου λέω, όλα τα περίεργα σε μένα, βρε παιδί μου...
Καλό Σ/Κ, και φιλιά πολλά...

Hfaistiwnas said...

Kαλά έκανες και τα ανέφερες! χαχαχα!
Δηλαδή εκεί παντρεύονται και μετά κοιμούνται χωριστά;; Άκου εκεί πολιτισμικό σοκ!

Artanis said...

@Ηφαιστιωνάκι μου, τί να σου πω, κι εγώ δεν κατάλαβα...ΜΟυ εξήγησε -είναι αλήθεια- μερικά πράγματα, και μου είπανε κι άλλοι, και θα αναρτήσω σχετικώς στο μέλλον...
(Πόσο πίσω στις αναρτήσεις πήγες, απορώ!!!)

Hfaistiwnas said...

:)

Maria Verivaki said...

i think it is what you said, that in your own countrym you would have had a more independent lifestyle - if melissa came to greece with her partner, she would probably be with him all the time too

in any case, that's why we got married, didn't we?!

personally speaking, artanis (if that is the name i use with you), i think that it would have been very difficult for me to marry in nz. i can't say exactly what it was that kept me completely out of the dating scene. i was too academic and stuck to my greek side, so i found it difficult to relate to kiwis and their loose characters...

and even when i came to greece, i still found it difficult to find 'mr right'!

Artanis said...

@Mediterranean kiwi είναι αλήθεια οτι με τον Ίωνα είμαστε πολύ συνδεδεμένοι, αλλά εκτός αυτού, είμαστε ξένοι σε μια ξένη χώρα...Τα πρωινά που τα παιδια είναι στο σχολείο, τα περνάμε -φυσικά-μαζί, πότε καφεδάκι, πότε βόλτες, ψώνια για το σπίτι...
Το πολιτισμικό σοκ της κοπέλας, δεν κατάλαβα -ακόμα- πού ακριβώς κολλάει...
Καλημέρα απο ΝΖ...
(σου έχω στείλει μέηλ...)